Blåst på poker pengar?
Jo nu har det hänt. Spelade på carbon poker och det gör jag aldrig igen vill varna starkt för dom jävlarna. Satte in 450 dollar och fick upp det till 1500 när jag ska plocka ut pengarna via moneybookers så går det tre dagar men inga pengar dyker upp. Jag frågar då kundservice via mail om varför!
Jag får svaret att jag måste skicka in en kopia på mitt pass och en kopia på kredit kortet jag satt in pengarna från.
Okej schyst dom har bra säkerhet tänker jag och scannar in allt framsida baksida på kredit kortet och passet.
Jag får svaret att min underskrift på kortet inte matchar mitt pass och att det är förfalskat.
Problemet där är att mitt namn står på kortets baksida skrivet med stora bokstäver enbart för att jag inte ska ta flickvännens kort eller polarens ja ni fattar det är ingen underskrift.
Jag skriver tillbaks och förklarar sitsen dom svarar att dom pga, misstänkt bedrägeri inte kan betala ut vinsten men insatsen och jag får 450 insatt på mitt moneybookers konto + att dom tar en avgift på 25 dollar så jag går alltså minus 25 i slutändan helt sjukt.
Så spela aldrig på Carbonpoker och berätta för alla ni känner.