I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Duger koppat pass som leg?

Övrigt - Blandat

2008-05-17 21:55

Duger koppat pass som leg?

Jag ska nånstans sär dom kräver att jag ska ha leg.
Jag har liksom, öö, lyckats tappa bort mitt och jag trodde att det nya skulle komma i tid.
Men det gjorde det inte.
Mitt riktiga pass är nån annanstans och jag kan inte hämta det eftersom det är helg.
Har bara en kopia hemma.
duger det tro?

forever feels like home

2008-05-17 22:00
mycket tveksamt, men testa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-17 22:21
dom kan nog bli rätt arga om det inte skulle duga.
...

2008-05-17 22:28
jag tror inte det duger.

2008-05-17 22:30
självklart duger det inte..
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2008-05-17 22:33
vad ska du göra exakt? det lär nog säkerligen inte duga hur som helst...
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2008-05-17 22:40
äh nu blir jag lessen.
jag ska identifiera mig.
men det är ju liksom inget jätteviktigt.
och det är ju bild och skit på kopian.
aja, får väl chansa och se
forever feels like home

2008-05-17 22:43
beror ju på var du skall identifiera dig, på en mindre nogräknad club/pub går det säkert bra, på systemet går det med 99% säkerhet inte.
nu råkar du ju vara för ung för båda men du förstår ändå.

skall du hämta ut paket på ica borde det kanske funka, skall du skaffa nytt id funkar det inte
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-17 22:46
nej men grejen är att jag har sökt in till en skola
och det ska göras en massa tester och skit
och de har sagt att jag bringa legitimation.

för att kunna identifiera mig liksom.
om de nekar mig så är de ju elaka.
dumma i huvet :(
forever feels like home

2008-05-17 23:17
skall du göra det i morgon eller? annars borde du hinna få ditt pass om det skickas via posten.

lycka till iaf. om du förklarar väl så borde de tycka det är ok.
ta med bibliotekskort och andra grejer med ditt namn på också för att styrka att det är du som är du

2008-05-18 00:23
Jag har använt kopierat pass när jag var lite yngre för att köpa cigg, och det var dessutom falskt.

Men har du inte bankomatkort, csnkort, etc?, det borde ju hjälpa till lite eftersom ditt namn står på det. Annars kan du ju ta med morsan eller något som kan intyga att du är du :)

2008-05-18 00:30
Har starka tvivel om att det funkar som leg, faktiskt...
Ring dem innan och säg som det är, med lite tur så kanske de säger att det är okej att komma in med nån som kan styrka att du är du och göra testet och sen identifiera dig när du fått det nya legget.

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2008-05-18 00:42
JA håller med Mabande där.. leg kontroller brukar vara väldigt noga och regelrätta nuförtiden spec gällande skolor prov banker och allt sånt där
 Vila i frid "fulfrihet" du är saknad av många

2008-05-18 12:54
Om det funkar är ju en sak, det kanske det gör.... men det är ju inte giltigt så chansa kan du ju alltid göra och hoppas att dom inte bryr sig. Men om du kan så lös det på annat sätt!
En kvinna är aldrig mer allvarlig än när hon talar om för en miljonär att hon älskar honom.

2008-05-18 13:03
Ring och fråga och berätta hur det ligger till. I värsta fall kan de bli väldigt arga och riva upp din ansökan eftersom det är, om jag inte missminner mig, olagligt att använda kopierade versioner av leg eller pass för att identifiera sig. Det enda kryphålet är att du hör av dig och berättar att du kan bli tvungen att göra så. Annars kan du ju bestämma personbevis från Skatteverket och se om det kommer fram tidigare än legitimationen.
•pave paradise•

2008-05-18 15:50
har man glömt id eller kårleg brukar de ju notera det så får man visa det sen, iaf när jag skriver tentor
http://www.kommandot.se/wp/

2008-05-18 16:44
nr24
har skrivit flera tentor utan leg.
så hårt är det inte, man får snacka lite med dom bara.

---

ta med dig morsan eller nått.
cry me a river!
--> thcrew