experter på engelska tack
tja grabbar och daamer, vad är den vanligaste översättningen till engelska på tjuvtitta/tjuvkika?
Take a look! Snich, inte säker på stavningen dock
Vad var det jag sa?
Peeping Tom. :D
Göteborg på låtsas.
Sneak peak funkar med!=)
Vad var det jag sa?
tack sökte sneak peak......men det ska inte va ihopskrivet då alltså?
Jag tänker att det inte skall vara ihopskrivet.
Göteborg på låtsas.
säger du tjuv titta med eller? jag säger tjuvtitta jag
De har andra rules in the good ol' US of A angående särskrivning. Jag är ingen mästare på dem iofs.
Göteborg på låtsas.
nej uppenbarligen inte. är det ens ett uttryck där ? trodde det kanske höll sig i briittain
Jag har inte en jävla aning du, men "sneakpeak" ger ca 34k träffar på gewgle medan "sneak peak" ger lite knappt två komma fyra miljoner.
Göteborg på låtsas.
Kanske skall stava rätt också.. Sneak Peek Gav en massa, sneakpeek gav inte alls lika många.
Göteborg på låtsas.
Det kanske är så att man får göra hur man vill. Allt är penis. Eller så har du rätt.
Göteborg på låtsas.
i engelskt språk särskriver man
Toastare
2008-05-15 00:43
jag skriver under på sneak peak.. allt särskrivs i engelskan.
Jag skyller allt på Emma!
Man säger "he's a peeping tom". "Sneaking a peek" funkar lika bra, "take a quick glance" likaså.
•pave paradise•
ja är det ändå inte "sneak a peak"? EXEMPEL: "I went there to sneak a peak." håll i trosorna, jag säger inte att detta ÄR rätt. bara undrar.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Roligt att nästan alla har fel ;)sneak peak eller sneaking a peek ja. Man känner väl att det andra ordet borde stavas som det första eftersom de uttalas likadant, men peak är som ni vet, något helt annat :)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
marvingaye Båda är rätt! Från början hette det nog sneaking a peek dock ja.. sneak peek är, som man kan gissa sig till, en förkortning av det uttrycket då.
jaa, jag hade ju typ rätt då. fast det ska förstås vara peek och inte peak. :) booya
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
"sneak peak" = "smygande topp". Så det är fel. "peek" är det.
•pave paradise•
lhabia Jo.. som sagt ^^
snikpik please. say no more. jag vet att jag har rätt!
Många svar, få experter.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Är jag osynlig eller är folk dumma på riktigt? :)
Kontrast . Är jag osynlig? :(
Göteborg på låtsas.
Peep , ja det är ett verb. When I was a youth I use to love to peep I peep on me mother and me father I peep on me father in the bathroom I look pon me father big bamboo stick I look pon him fat brief balls I say daddy, daddy, what are those - Son, these are nuts Nuts daddy? General Echo - Bathroom Sex och nåt mer...
Intressepenisen hårdnar!
Jag har inte en jävla aning du, men "sneakpeak" ger ca 34k träffar på gewgle medan "sneak peak" ger lite knappt två komma fyra miljoner. du har inte tänkt att det kanske är för att "sneakpeek" är 1 ord och sneak peek är 2 ord?? 1 ord = inte lika många träffar, 2 ord = fler träffar.
inte om man använder "". men vem vet om han gjorde det eller inte!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tror att det stavas sneak peek. Man särskriver allt i engelskan. Vilket gör det helt rubbat när massa skrivihopmongon ska skriva på engelska.
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Nick-K . Det kan vara så att Zatmara har rätt, men jag är inte den som tänker ge raka svar i den här tråden. Felstavningen, innan jag rättade mig, bjuder jag däremot på.
Göteborg på låtsas.
man skriver inte ihop ord i engelskan, nej nej NEJ!!!!!!!!!!!!
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
hobbs Haha nej klart, bra där.. men du lät osäker, jag fastställde sanningen bara :P
Bra där whoaiter! frågan är besvarad. Tråden låses och självdör
Tror du mej inte? Fråga min mamma!