I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

stör mig på ppl som beter sig som om de vore speciella - gör du?

Övrigt - Blandat

Producent

2008-05-09 20:29

stör mig på ppl som beter sig som om de vore speciella - gör du?

jag vill veta fall det bara är jag som stör mig ENORMT mycket pa människor som beter sig som dom vore speciella. det verkar vara ett nordiskt fenomen, sa det lär bara vara jag som stör mig pa det i hela sverige

och med det menar jag människor som är

pretto i samband med konst
har "frid" inom sig (ja ni VET typen)
"knasiga kisar" som diggar TV-spel (trots att dom typ inte vet ett skit om det) och gillar poptjejer
hip hop-poeter

nu snackar jag inte om sadana som är det av naturen saklart (dom brukar liksom inte synas). utan sadana som ska hävda sig som att dom har personlighetskris

sadana som det skriker: "KOLLA PA MIG JAG HAR EMOBRILLER OCH LÄSER DIKTER OCH GILLAR ATT LÄSA BÖCKER" om

ps.
är du nagon sadan som jag har listat där uppe och tänker "men oh jag är det nog av naturen *HIHIH YEP*" sa tänk om! om du är "kuf" pa whoa sa är du förmodligen en uppmärksamhetshora.

(Inlägget ändrat av Rachel 2008-05-10 23:48:53)

"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."