I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kan man bli rik på sportsbetting?

Övrigt - Blandat

2008-05-09 18:35

Kan man bli rik på sportsbetting?

Ja, detta är en sak som jag funderar på och som jag kommer testa i praktiken. Det hela går ut på att man börjar med ett kapital. På grund av mina bristfälliga tillgångar kommer jag att börja med 3000:- ämnade åt detta.

Det hela börjar med att jag sätter 1000:- på en match där oddset är 1.50. Om jag vinner då, vinner jag ju 500:- och det är tänkt att jag ska göra ett sådant bet varje dag.

Självklart räknar jag ju med att favoriten inte alltid vinner och att det kommer komma dagar då man inte vinner dem där pengarna, men i teorin borde det ju funka?

Sen när man väl byggt upp en rejäl spelkassa. Låt oss säga runt 30 000 kan man succesivt höja insatsen till 5000 per dag och då i stora svängar dra in runt 2 500 per dag/bet.

Förlorar favoriten så ofta eller är detta ett system som skulle kunna fungera. Pratat med folk som säger att det inte fungerar och att man omöjligt kan gå plus, men det är värt att ge det en chans, right?

Vad är era åsikter i ämnet. Let me know...