I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur lugnar man ner sig?

Övrigt - Blandat

   

2008-05-05 16:25

Hur lugnar man ner sig?

Jag tror fan att jag har gått och blivit galen. Det är inget speciellt som har hänt men bara en jävla massa småsaker och INGENTING har gått som jag velat de senaste månaderna.
Har fått massa tråkiga besked osv..

Och nu rann fan bägaren över.. bara för att jag har tappat mitt busskort.. Över nåt sååå löjligt?

Jag har fan slagit sönder hela jävla lägenheten vänt uppochner på skiten och något som gör mig ännu mer arg är att jag nu måste städa upp skiten. Jag drog ut och åkte för att försöka lugna ner mig, försökte sätta mig ner i lugn och ro och ta en cigg. INGENTING HJÄLPTE!

VADFAN SKA JAG GÖRA?!


Och visst.. jag vet att jag är patetisk och det är folk som har det värre osv.. skippa det snacket.

Vad gör ni för att lugna ner er?

"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning