Favoritmärke!
Tjenare! En rolig fråga bara, vilket är ditt favoritmärke ? Själv tycker jag om Lyle & Scott :)
"Platsen där jag dömdes precis som min kompis, jag fick musik han fick livstid för koksish"
Svår fråga, men det märket som alltid funnits i min garderob är LRG..
va?
Dickies kombinerat med Adidas.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2008-05-04 23:56
Adidas kan man alltid lita på.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Jäkligt svår fråga, har många favorit hehe Gant, henry lloyd, boomerang, burberry, polo ralph lauren, prada mm. bara märkes. Om jag måste välja mest så tar jag prada, eftersom jag precis köpte prada skor :)
Henri Lloyd helt klart...har det topp till tå.. sen är hacket o burberry favoriter oxå..
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Wahlen vad för pradaskor? tänkte köpa ett par, som e lite sneakersaktiga för 2600, inte så snygga, men vem bryr sig när det är prada
Köpte ett par för 2600 eller 2700 minns inte priset, har ingen bild på de heller å hittar inte på nätet men köpte på nittygritty i zinkensdam. de är beige,vit och röda, kan fota dem imorrn å lägga upp om du vill
armani jeans eller ralph lauren. båda två är grymt stiliga märken med ett stort propert utbud av kläder. måste köpa in mig lite nytt känner jag.... gant är inte dumt heller
föressten
Åkersberga X1 , hur stor är du? har nämligen rätt så mycket henri lloyd liggandes som jag skulle vilja ha iväg för någon peng
Vad är det för wannabebrats som hänger här egentligen? Adidas, Nike, We
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Adidas och Puma.
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
Hackett? Burberry? Henri Lloyd? Sluta spåra på Green street hooligans
Wearing my Rolex
Sean John och Addidas är lite av mina favoriter!: )
tänkte köpa ett par, som e lite sneakersaktiga för 2600, inte så snygga, men vem bryr sig när det är prada Det där måste vara något av det fånigaste jag läst.
Look with your own eyes - See with your own mind
"tänkte köpa ett par, som e lite sneakersaktiga för 2600, inte så snygga, men vem bryr sig när det är prada" Får hålla med PenDragon här, vem yttrar en sådan kommentar utan att vara lagom retarderad? Sen så undrar jag hur fan det kommer sig att hälften här verkar vara tuffa huliganer som alltid bortförklarar sig?
va?
frankieLamps P0 L-XL ungefär
Suomii P18 e du bränd eller? det e schyssta märken, o då jag langar cufflings och skjortor så är hacket det bästa märket som finns inom det. nuff said
dumboleifi P18 wannabee får stå för dig...
pool
bortföklarar sig? jag är öisare, tror du man e huligan då eller?
och det med prada skorna...det står jag för. haha
Det beror lite på vad det för plagg man har i åtanke, Eton och Stenströms gör riktigt snygga skjortor medan Tommy Hilfiger har en del trevliga byxor. Om jag däremot ska generalisera får det nog bli Ralph Lauren som är favoriten. Där finns allt och lite till i klädväg...
det är ju fan Prada Sport och inte Prada
Crooks & Castles och LRG på t-shirts/tröjor, adidas/nike på skor och cheapmonday på bralls
Alltid Nike :)
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Wahlen och Åkersberga Hahahahahha ni är så utskrattade så det är tråkigt. tänkte köpa ett par, som e lite sneakersaktiga för 2600, inte så snygga, men vem bryr sig när det är prada HAHAHAHAHAHA... Ää det är inte sant! vilka spån.. iaf. on topic. Adidas (originals), Nicholas Deakins, LRG, Ipath och Zoo york i viss utsträckning =)
RATED R!
Wahlen och Åkersberga Hahahahahha ni är så utskrattade så det är tråkigt. Wahlen och Åkersberga Hahahahahha ni är så utskrattade så det är tråkigt. Wahlen och Åkersberga Hahahahahha ni är så utskrattade så det är tråkigt. hahahahahahahaahahahhahahahahaha wahlen och åkersberga STICK!!! hahahahh
nike, adidas, we å lite annat
Rädda en ko, ät en vegetarian!
:D :D :D hatet flödar, underbart!
RATED R!
Wahlen och Åkersberga: DIE BRATS DIE! Volcom for life.
jävla bidragstagare
åkersberga har L i två stycken övertröjor och XL i två stycken. kan få hyfsat bra paketpris om du skulle vara intresserad...
Jag är ju gammal klottrare så jag får säga Carhartt och Addict främst. Sedan har vi ju t.ex. Obey, The Hundreds, Freshjive osv på tröjsidan. Sneakers är det Adidas som gäller för min del, möjligen sticka in någon Pumamodell här och där...
Skjortor/T-Shirts/Hoodies 01.) The Hundreds 02.) Milkcrate 03.) Obey Jeans 01.) Edwin 02.) Levis 03.) CM Skor 01.) Vans 02.) Adidas 03.) Nike
gillar åkersberga's svar på bajshögen som legat över han; jävla bidragstagare.. jo, går man i baggy jeans och sneakers så är man inte kapabel till att arbeta =) men att betala 2600 för ett par skor som inte "var så snygga" det är fullständigt korrekt beteende. jisses du är verkligen på väg åt rätt håll lille kinder ;p
RATED R!
förövrigt ett stort fuck you till
Åkersberga X1 du vet inte ett skit om mig..
Moderator
2008-05-05 22:18
T Shirts - Hanes Piké - Ben Sherman Jeans - Samurai, Sugar Cane Sneakers - Converse och New Balance Nike Windrunners är inte helt fel heller.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Shit verkar som att jag och åkersberga har iaf RÅD med dyrare märkeskläder och ni andra som klagar ärr ett par soc fall som får bidrag som VI betalar skatt för, kan inte rå för att ni har ett sunkigt jobb på öb eller något sånt. Palla tro att man är huligan för man har burberry eller något annat som de har på sig i filmerna, hämtar ingen insperation från huligan filmerna för att likna dem, jag gillar märkeskläder för de är mer stil till skillnad mot er andra med blöja i röven som hänger ner. pösiga byxer och en adidas tröja. visst folk är olika och det är inget brat forum men man kan vara medlem här för de fast man inte är värsta hiphoparen som klär sig som en hiphopare. Lyssnar själv på hiphop för det mesta men jag klär mig inte som en, utan med stil, because cash is king.
Wahlen: Dyrare märken är dyrare, inget mer. Pengar kan aldrig köpa bra stil, tycker personligen att både Prada och Gucci gör riktigt riktigt fula skor. Att köpa dom visar mer på dålig smak än god i min åsikt. OT: Har svårt att bestämma mig för ett specifikt märke. Men jag gillar Rickard Lindqvists kläder.
Rehab is for quiters.
Man köper hellre 10 tröjor en ett par skor för 2 och ett halvt. ...min åsikt i alla fall. Ser inte vitsen att ha en tröja för flera tusen, och den kan gå sönder på 2 röda.
The Hundreds / 10 Deep / Vans / Levi's
yessir!
Moderator
2008-05-06 14:43
Wahlen Haha, du gjorde min dag! En fråga: spelar du bara, eller är du så dum i huvudet på riktigt? :)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
chana_masala nej med bajshögen så menar jag alla pikar som han fått efter hans ytterst kloka yttranden :) chilla man..
RATED R!
Wahlen hahaha, du är ett skämt!
trodde fan inte sådana som du existerade ens..
Teddybjörn P21 bra att du är en av oss, kompis!
mja att de existerar är ju ingen nyhet men det är ju så skönt att behöva slippa dem (?) här på whoa. jag hade fel, rackarns.
RATED R!
wahlen du verkar vilja vara en "brat" mer än vad du är en.
stigili dang dang didan
New Balance när det gäller trainers. Carhartt och Haglöfs i allt annat...