I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Visdomständer, ajajaj!

Övrigt - Blandat

   

2008-04-29 11:20

Visdomständer, ajajaj!

Trodde jag hade visdomständerna framme på båda sidorna i underkäken, men ack så fel jag hade. För ungefär en vecka sedan började den vänstra borra sig fram genom tandköttet och i vanlig ordning gör det så inåt helsike ont! Själkvklart så har den lilla tandköttsfliken som täcker det sista hörnet blivit inflammerat och med detta så medföljer en helt gudomlig andedräkt! Uppsökte tandläkaren igår och han rådde mig att antingen dra ut den ifall jag så önskade eller bara vänta ut skiten i kanske två månader till. Han rådde mig även att borsta den här tanden som en vanlig tand, trots smärtan, bara för att hålla det rent, något som jag motvilligt tagit till mig.

En tandläkare är ju såklart en tandläkare, men vet ni ett sätt att kanske "skynda på" processen lite eller lindra det hela? Det är så pass uppsvält att man inte kan dricka utan att vrida på hela huvudet av smärta när tungan sveper förbi såret.

Tips och trix av er visa män och kvinnor mottages tacksamt!

Intressepenisen hårdnar!