I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tatueringsborttagning?

Övrigt - Blandat

   

2008-04-29 00:43

Tatueringsborttagning?

Hej bryter trenden lite med att fråga om borttagning av tattelitats. har googlat runt lite och nu har jag kommit på att whoa är den enda källan när det gäller information. Det gäller allt, i alla avseenden och perspektiv, rent krasst kan sägas att whoa-folket är extrema experter och övermänniskor som hade gjort hitler grön av avund.

SÅ till min fråga. Har nån tagit bort tatueringar? jag har en på axeln som inte är särskilt ful egentligen och som jag fortfarande diggar som bild (överfet banksy-målning som jag hade tjänat asmycket pengar på om jag bara köpt som tavla istället för att fucka up och lägga samma summa pengar på tatueringen), mest det att man ser ju ut som en småsparare eller rent av kriminell med den på. Den är cirka 12x12cm (ren uppskattning och så kallad guesstimation som ju på whoa är så vanligt förekommande) och är i rött och svart. Det ska tydligen inte vara några problemas enligt wikipedia (näst bäst källa efter whoa) och google (nästnäst bästa källa), men de hojtar inte till särdeles mycket om efterresultat och google visar bara bilder typ direkt efter eller under pågående behandling.

Jag vill allra helst ha svar från folk som aldrig varit inne i en tatueringsstudio, gärna 18 eller under, och allra helst med attityden "vaddå om du inte står för vad du gör när du är 20 så borde du gå med i en rysk jävla självmordssekt".