I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[fråga]Phosporal + flytande föda? tell me.

Övrigt - Blandat

2008-04-24 19:56

[fråga]Phosporal + flytande föda? tell me.

Har fått dra i mig jävla phosporal för ska dra på endoskopi och sån shit imorgon. men vad fan kan jag få i mig för föda? sitter här halvstuk och hungrig som en tiger.

ja, jag är fan feg och vågar inte dra i mig yoghurt innan jag kan få någon bekfrätelse att det inte fuckar upp allt!

så hit me!

riktiga män väger över 70 och röker blunts på toan.

2008-04-24 20:19
kom igen då, äger ingen telefon heller och kiosken stänger snart.

någon måste väl ha svaret?

och ja, jag har testat google

2008-04-24 20:34
du får väl inte käka nått öht?  dricka massa vatten va det enda min kompis fick göra iaf
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik

2008-04-24 20:40
det stod ju i instruktionerna att allt utom flytande föda och sånt skulle man strunta i....

men om man bara ska dricka vatten så är det ju ganska fucked för det står noga att man måste få i sig socker och salt.

och om det med vattnet stämmer så har jag redan fuckat upp det med mina 3 liter sjuupp.

fan också, ge mig hopp nu!

och ni behöver inte anmärka att jag är ett jävla retard för jag inte fattar vad som menas med flytande föda, för jag är nog ett jävla retard idag.

2008-04-24 20:48
jag hade nog inte ätit något alls, men om du nu måste så käka nyposoppa eller nåt?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2008-04-24 20:49
ah ok, men då tror jag fil och yogurt o juice o sånt är lugnt..
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
Toastare

2008-04-24 20:51
nej det gäller bara klara drycker som thé, buljong etc. det är det enda som får ätas..
Jag skyller allt på Emma!
Toastare

2008-04-24 20:52
så du får dricka thé med socker och klar oxbuljong..

2008-04-24 20:57
står ju klart och tydligt i fass?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Toastare

2008-04-24 21:00
tack misery....

2008-04-24 21:04
jag brukar vara en fassgalning.... men då brukar det iofs gälla andra saker men ändå, tänkte aldrig att titta där när jag fortf. har kvar förpackningen och allt. men men.

så sjuupp är lugnt alltså?

men tack för svaren, då får min jävla munchie lägga sig någon gång. och sen är det väl bara att svälta tills imorgon kväll när man har kommit hem.

tack för svaren!

2008-04-25 11:45
bipacksedeln är exakt samma sak som står i fass så det kvittar hur du går tillväga emomilol
AIK