så jävla dryg situation!!
jag måste ha gjort någon vodo kärring riktigt förbannad.. enda förklaringen!
Fick en ganska komplicerad fotledsfraktur för va 5 veckor sedan i Österrike, operation och en vecka på sjukhus.
När jag skulle åka hem, 30 min innan påstigning, fick jag inte boarda planet pga mitt gips. var strandad i salzburg i 12 timmar med 5 euro i fickan, inget kontokort osv och ingen hjälp från fittryan air fick jag heller.
Väl i Sverige förra veckan så ska jag uppsöka läkare för att kolla upp benet men får vänta ca 20 timmar på akuten, får lov att sova över (ganska drygt..)!
Idag ringer de och säger att jag måste in på operation imorgon och att jag kommer få ha gips i ytterligare 5 veckor. Detta pga att något ligger fel i foten. Det var meningen att jag skulle ta av gipset nästa vecka. Så nu är alla mina planer och hela sommaren förstörd, och jag kan se fram emot 3 kokheta månader med gips och rehab. detta är det värsta jag varit med om..
Är det någon som vet om jag kan få ut pengar för det här spektaklet? jag kan ju knappast jobba och doktorerna har ju uppenbarligen klantat sig vilket också leder till sjukt lång rehabilitering.. hela min sommar går till spillo. Någon annan som spenderat sommaren på kryckor?
fridens