Dålig smak[bildtråd]
Vad är dålig smak för dig? Här har vi ett exempel:
Moderator
2008-04-23 00:00
Nasty som fan :/
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Fjortis är en, oftast nedsättande, beteckning på någon (vanligen i de yngre tonåren eller puberteten) som beter sig omoget, osäkert, naivt och pubertalt. Fjortisen tar däremot varje chans att på olika sätt visa hur mogen, självsäker och vuxen han/hon är. Ordet fjortis syftar på fjorton år men det används i överförd mening även på lite äldre eller yngre personer som beter sig fjortisaktigt.
brb, mailing my eyes
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
usch
"life's a garden, dig it."
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag vill bara råda er att först sätta på solglasögon innan ni klickar på min länk.
JanieJones Ja fast jag blir mest äcklad av hennes äckliga förbannade tits alltså det ser fan inte bra ut för fem öre.
What I said, yo!
Haha...jag känner han i den första bilden...
•pave paradise•
Ja, de ser sjukt onaturliga ut, verkligen freaky och oproportioneliga.
lhabia illa.. jävligt illa :D
my name is xelly smelly
Lhabia: Vad är han för lirare då?
antwon jag får en känsla av att du dömer håren efter hunden. Det var en ovanligt fin bild på Ebba du letat upp.
Haha i bilden på Ebba så ser den lite "privat" ut. Typ sekunder innan sex :P
What I said, yo!
Det är det sjabbiga hotellrummet, avtagna skorna och dåsiga leendet som gör det.
xelly: Fan vad otippat alltså..haha..nåja, han lever väl det livet som gör att man per automatik blir rättfärdigt hånad för det man gör, säger osv. JanieJones: Stureplansfotograf. Vet inte hur jag ska förklara honom närmare än så egentligen, hela killens personlighet har ändrats och blivit del av hans yrke.
•pave paradise•
lhabia: Say no more!
Även om det är ganska gott..
att svära mycket när man pratar ett andra språk är också väldigt vulgärt..
och att skriva pratar istället för talar...
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!
Jag håller med balhoo så in i helvetets satan. Fyfan!
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
i överlag har brudar som går på rockklubbar jävligt dålig smak. debaser osv.. dom letar upp det sämsta de kan hitta på secondhand och matchar skrumpna handväskor med tjocka pärlhalsband, schalar och knubbiga skor som de inte kan gå i, har inget smink och använder sina andranamn som förstanamn och ser ut som min gammel-gammel-gammel-mormor... Folk verkar gilla att klä ner sig. jag lyfter alltid på brynen när jag faktiskt ser nån med schysst stil..
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
hiphopbrudar brukar också i överlag ha jävligt dålig smak.. ser ut som om det har möglat mellan benen på dom när dom har häng och lyckas alltid se mer el. mindre tjocka ut när dom ska ha "hiphopkläder".. á missy elliot. Sen finns det en del guldkorn men dom kan jag räkna på fingrarna som jag har sett.
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
en sak jag ser mer och mer nu är tjejer med orangeonad underlagskräm som gör att de ser ut som en mix av ganguros och gamla läderskor. vidrigt.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
VA fan är det med dessa fula byxor?
Kör man den stilen så är det stryk som gäller.
DIF!
"Göteborg - Ett gruppboende för efterblivna fiskare" - Magnus Betnér
Wow, nån som låg lite för länge i solariumet...
Jag skakar i dockskorna... Kriget kommer!
hahahahahah den sista bildenv ar fett rolig hahahah ser ut som några balkan-wannabies av dom Gottibröderna som gick på TV
HAHAHAHAHAHHA EMO BILDEN PÅ HITLER hahahahahahah fyfaaaan va roligt hahahaha
yes, guidos är inte alltför heta
Toastare
2008-04-23 14:17
**Tråden rensad** Lägg nu inte upp bilder på andra människor här på whoa. Be nice.
Jag skyller allt på Emma!
Tycker inte det kan bli mycket mer smaklöst är såhär.
nå jåå hahaha fy fan vilken lurad kille
nå jåå Är inte det där nya hiphoptrenden sen mistecool?
smutsig_slampa P23 : Hahaha ja, så jävla "Jag köpte en armani-kopia på sunnybeach semestern".
nu-rave hipsters kan nog vara bland de mest pretentiösa stilarna
mm just det ja, "sveriges bäst klädda man" får man ej glömma