Känner mig efterbliven....
Okej det är så att jag har hunnit bli 21 år gammal, jag röker inte4 varje dag men faktisikt för ofta vet jag, men jag känner mig verkligen inte som en 21åring. Alltså ni som är i samma ålder, vad gör ni på eran fritid?, Senasty igår var vi öppe vid en utsiktsplats och grilla å blaza lite å så, men känner mig ständigt helt efterbliven, så hit me, cvad gör ni efteer jobbet? på helgerna, när ni ska "hitta på något"...
Spelar TV-spel.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Hmm i helgen hann jag renovera i mitt andra lägenhet, åka till landet och åka runt med båt i skärgården, fiska lite, dricka öl, bada bastu, grilla, tvätta bilen, se på film, ute och äta middag, sova, träffa nya människor, läste en bok, tog fram grova skisser för en hemsida jag blivit ombedd och göra och skaffat mig verktyg och göra sidan. Ibland gör man mer saker ibland mindre, händer att man kommer hem från jobbet, lägger sig (sover) och går till jobbet nästa morgon, andra gånger tränar man, umgås med vänner, läser böcker, spelar tv-spel, städar etc. För det mesta är det avslappnande saker, varva ner och glömma jobbet, ibland är det saker som måste göras helt enkelt. Du är nog inte så efterbliven som du tror..
Inga 21-åringar känner sig som 21-åringar längre, alla är lika gamla som man är när man går ut gymnasiet, sen fyller de 26 eller så i ett slag.
Är arbetslös så har enbart fritid men man gör väl inte så mycket blir mest samma skit hela tiden. Sover - käkar - lyssnar på musik - Kollar Serier - lirar xbox, sen går det runt så
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
a för jag känner att jag gör inget som leder till något nytt att lära sig, eler till något man tjänar pengar på, sittwer vid datan rätt ofta, det känns verkligen helt dött asså, plus att jag bor hemma det är också deprimerande, känner hela tiden att jag missar saker och att det ganska snart är försent...
jag är för gammal för fritid...... psss. nej skämt åsido så är det väl fika med vännerna, kolla på stan, betala räkningar osv. svenssonlivet
brb, mailing my eyes
Jag fyller 21 i sommar. Känner mig som 17-18. Ser ut som 17-18. Blir behandlad som en 17-18 åring. Shit vad patetisk jag är :D
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
jasså, själv känner jag mig för ung för att jobba 6 dagar i veckan, är 19.
boat sluts looking for work in borlänge, sweden
bor och studerar på universitet i shanghai, jobbar som engelska lärare, blazar ganska ofta, festar ganska ofta, ute å målar. mina 21år har lärt mig att bli en social kamelont.
SHANGHAI PALMA STHLM SLÄTTARÖD
sodoku P19 vem fan jobbar 6 dagar i veckan?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Redaktionen
2008-04-21 16:52
fakkuehh P21 Hur fick du jobb som engelskalärare där? Vad har du för utbildning?
namaste
fakkueh P21 Shit, vi lever ju i princip samma liv verkar det som, med undantag att jag bor i London och inte Shanghai. Hursomhelt så kan jag säga att jag fyller 22 bast idag (jepp, droppar in det bara sådär haha) och även fast jag pluggar och jobbar på min CV/portfolio så känns det fortfarande som om jag inte gör något produktivt och bara blir äldre och äldre. Men man måste tänka positivt, snart kan man ju förtidspensionera sig och spendera sina dagar med att spela backgammon i parken samt prata om dom gamla goda tiderna.
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel
Pinsam om du känner dig efterbliven så e du det, nee skojja mere Så tror jag det e för alla i vissa lägen men nu e sommaren här så då kan man hitta på mer saker, värst e ju vintern. Fyfan blir deppig av att tänka på det :(
jag röker på, för djupa, filosofiska diskutioner, softar samt gämför inte mig själv med andra.
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
jag spelar Snake II på mobilen, lyssnar på Ekot och läser vad som helst utom min kurslitteratur. Jag är 24 - känner mig som en blandning av 11 och 85 - the very pest of both worlds
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
notera att jasg, genom att inte gämföra mig med andra, inte känner mig efterbliven.
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
ZoO-Man P21 Du kan dock framstå som lätt efterbliven eftersom du konsekvent stavar jämför fel....gämför :)
ha ha.. så underbart när folk ska vara smarta å poängtera något som backfirar i ansiktet på dom tack för ett gott skratt!
Mabuhay!
Redaktionen
2008-04-21 21:46
jag spelar Snake II på mobilen, lyssnar på Ekot och läser vad som helst utom min kurslitteratur. Jag är 24 - känner mig som en blandning av 11 och 85 - the very pest of both worlds haha äntligen! länge sen jag skrattade högt. tack.
namaste
fuekkeh tycker du borde svara på frågan vad för utbildning du hade ^^
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Redaktionen
2008-04-21 22:39
Citaten på din sida gillades
GhostfaceKillah men nu ska jag sluta vara offtopic.
för att tillföra tråden något:
Jag kan inte säga så mycket. Jag är 89:a.
namaste
Misery_Chick: ombordpersonal på tåg, oregelbunden heltid yadayada.. inte alltid 6 dagar i veckan, men ligger på det schemat några veckor nu.. och lediga helger är det inte att tänka på, har haft två lediga sen jag började i januari.
sodoku P19 jag jobbar också mycket helger och har heltid men inte ett 9-5 - jobb. tolkade det som att du inte pallade att jobba 6 dagar i veckan varje vecka, men då fattar jag hur du menar.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
oroväckande att du känner dig efterbliven. min bästa vän hade unegefär samma höga tankar om sig själv, han gick och hängde sig för exakt en vecka sedan. styr upp dig för fan!
misery_chick ok
Dem senaste dagarna har jag suttit ute i solen, grillat, druckit öl & lyssnat på musik. Helskönt faktiskt. :) Sen har jag faktiskt oljat in en balkong och klippt gräsmatta också hehe.. Detta är dock dom 3 senaste dagarna, då det vart fint väder :)
be the change
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag gör inte sa varst mycket, men traffar folk,pluggar, lirar minigolf pa mobilen,tittar pa tv, cyklar, o dricker kaffe. (nepp jag har inte a,á) O jag kanner mig som att vara 65.
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt