I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Blivit blåst två gånger (not the good way)

Övrigt - Blandat

   

2008-04-17 21:59

Blivit blåst två gånger (not the good way)

Detta är nog den onödigaste tråden men dock ändå så måste jag få dela med mig.

Jag är en person som när jag talar med någon jag inte är bekant med (expedit,person på telefon för jobbärende eller kunder på mitt jobb) alltid avslutar med frasen "ha en fortsatt trevlig dag/kväll. Jag kör på det och det funkar sjukt bra,mestadels för att ingen annan använder sig typ utav den.

Men jag var på gymmet igår och när jag var klar gick jag fram till receptionen för jag skulle handla en dryck,på något vänster kommer jag in i en rolig diskussion med damen på andra sidan och ja,det var inget mer med det. Precis när jag vände mig om och tog på mig skorna så skulle jag köra min fras och sen gå,men vad händer,precis när jag vänder mig om igen och ska säga det så får jag höra "ha en fortsatt trevlig kväll" och jag blev fuckin chockad. För en väldigt kort stund så frös jag och visste inte vad jag skulle svara. Som tur var så lyckades jag få fram ett "detsamma" och gick sen ut. Men jag kunde inte släppa grejen

Så tänkte jag idag på det när jag såg damen igen när jag äntrade gymmet. Sen påväg ut så tänkte jag "jag köper något bara så jag får bli kvitt min tvångstanke och får säga min fras". Jag går fram men hon hinner smita in på ett kontor eller nåt och jag får hjälp av någon annan. Sure jag handlar sen när jag säger tack så kommer den där tjejen ut och bara "ha en fortsatt trevlig kväll"

Och jag bara svär på alla språk jag kan inombords och blir så sur på att hon förstör mina rutiner sådär.

Visst det är inte världens ovanligaste fras men i sura sthlm så är man fan ensam om den artighetuttrycket. Gillar inte att hon kommer och kissar på mitt revir sådär

Aja det var väl det jag hade att berätta, ska iaf smida en plan på hur jag ska lyckas med att säga det där till hon,sen ska jag aldrig mer besöka det gymmet.

Tack för visad uppmärksamhet,ha en fortsatt trevlig kväll!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.