Vanilla coke finns
att köpa... Vet att det varit en del trådar om vaniljcola så tänka om det var av intresse..
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
tänkte*
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Var kanske vore av intresse med: ) ?
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
vart?! :)
Follow the dao, right about....NOW!
haha, ja var är nog mest intressant
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hans ide var nog att utnyttja er och skaffa colan åt er så han tjänar på de :)
Sleep is the cousin of death
han? och var finns den?!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hörde att den fanns på ica maxi i nacka.. men den fanns inte där idag iaf, min mor hittade den på tippen i saltsjöbaden.. vet att den finns på ica i alvik, tror jag det var också..clajlo köpte den där.
Du säger det som om det vore något positivt :/
Look with your own eyes - See with your own mind
nån som vet något ställe den finns att köpa på i västerås?
Whiskey & Cola !.
Folk ojar sig över vanillacoke när det är fanta citron man borde kräva tillbaka hehe
Jag har ingen forumsignatur.
Både Vanilla Coke och Cherry Coke finns på ICA i Alvik.
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
för övrigt tycker jag det smakar skit.. men men
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
oj vilken upptäckt ...inte. har funnits länge,det är ju importerat för fan. finns i katrineholm på nåt ica,fanns även uppsala på nåt ica...finns lite varstans,bara att hålla ögonen öppna och gylfen stängd... cherry coke finns oxå,och jag har även hittat fanta citron på nåt ställe men minns ej var... fan va blåst tråd förlåt men det låter som du upptäckt elektriciteten eller nåt
ny text i lyricism - Tjalle - En alkoholist's bekännelser (del 1 av 3) /Tjalle -08
har länge velat smaka på den dära cherry coken. är det gott eller är det bara amerikanare som är dumma i smaklökarna?
forever feels like home
cherry coke smakar mandelmassa tycker jag,den är fan vidrig...har inget emot mandelmassa men va fan :(
ny text i lyricism - Tjalle - En alkoholist's bekännelser (del 1 av 3) /Tjalle -08
rumpsaft , tydligen var det inte en "blåst tråd" eftersom folk finner intresse i den.
nuss ,folk skulle finna intresse i en tråd som handlar om använt toapapper...finns folk till allt
Sweetish F17 Dumma i huvudet om någonting. Cherry coke smakar som Dr.pepper. Alltså helvete.
Can't break necks in boxes
Det finns Vanilla coke på Citygross!
857
Finns på Daglivs vid Fridhemsplan för typ 14 spänn burken...
Vanilla Coke (även känd som
Coca-Cola Vanilla och under sommaren
2003 som
V ) är
läskedrycken Coca-Cola med
vaniljsmak . Introduktionen av vaniljsmaken var enligt företaget själva "den största innovationen sedan Coca-Cola Light år
1983 ".
Under
2005 meddelade The Coca-Cola Company att de skulle fasa ut produkten i
Nordamerika och
Storbritannien i slutet av året.
Produkten är för närvarande på väg att återintroduceras, med ny förpackning och och flera nya varianter.
alla vet ju att klottrare e knarkande monster som knivhugger pensionärer o rånar aschmed nere på hörnet..
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Det finns ju nästan överallt så det är nog ingen vidare affärside att sälja vidare.. finns bla på Sabis i Fältan.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
rumpsaft , och alltid finns det någon som inte gillar den, du sa det själv...
Jag har skrivit det i varenda tråd och länkat till grays nätbutik, men ingen läser mer än de första 5 inläggen. Cream Soda och Root Beer finns också där. Dock ingen Vira Blåtira eller de där som hette typ "Flämt!" och "Zooom"... ;)
mer passionsfrukt var ju en populär dryck...öl me:D
lemonad var en populär dryck
De finns massa olika americanska cola och dr.pepper mm i ica globen! dom har som nåt slags tema rum..
Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!
vada finns? d e bara o dra till citygross till amerkanska hyllan.... problem? nej...10 kr styck
vi är överallt!
Mountain Dew är ändå THE SHIT. Som flera sagt City Gross, där har dom alla dessa saker som ni diskuterar. Dom har öl också =)
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
Murmelman ord,men dem finns i tyskland och danmark iaf
Mountain Dew och Fanta citron DET är grejor det !
shit, jag trodde att vanilla coke var typ utrotat eller något ^^
när jag va i tjeckien drack jag mig full på cherry coke, ne d gjorde jag inte men fan va gött det är! Har aldrig sett den i sverige typ : O
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
pepsi crystal, citron fanta, den blå festisen, vaniljcola, pepsi twist + massa andra flummiga fantasorter som fanns när det var lugnt med tyska importburkar listan är lång
MurmelMan Folk ojar sig över vanillacoke när det är fanta citron man borde kräva tillbaka heheW O R D
^ Smart sagt.
den är sjukit god gött att den är tilbaks, vart i Göteborg finns den då?Rumpsaft , Alltså det har funnits en tråd om vanilla coke innan du typ poppa upp över allt, och ganska roligt att du skriver "nåt ica" typ tre gånger hahaha
det finns massor med importerad läsk på Vi, vid DN-skrapan på kungsholmen, inkl. vanilla coke. finns även på ica kryddan i norrtälje ^^
Berre, Småkåt som en pedofil..
om man hittar svensk vanilla coke bör man titta på bäst före-datumet
Mabuhay!
Finns på ICA Luthagens Livs i Uppsala tillsammans med Cherry Coke och Mountain Dew. Den kan även hittas i flera videobutiker.
I'll see you in another life, brotha!
Producent
2008-05-31 15:30
Finns på Ica Maxi i Lödde också! Fan va nice att dem har börjat säljas igen.
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Vanilla coke är ju hur gött som helst :)
Bara ta ett par när ni är i tyskland och handlar öl,finns där i alla butiker.
...
British shop, söderhallarna(?). Där vid medis iaf.
"lite knark så är det där problemet ur världen. " - Balhoo
ICA MARIATORGET!
your bitches ain't nothing compare to meeeee
På Medvalls i Visby har dom en massa importläsker, vanilla coke bland annat :)
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
I frankrike har dom allt, desutom min favorit fanta citron. så jävla grisigt. Fransoser!
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."