Problem med snusgropen?
är så jävla förbannad.. har fan inte kunnat snusa på 4 dagar nu utan att det ska göra så in i helvete ont.. har aldrig vart några problem innan!? så vad är felet.. jag vill snusa nu självklart har jag vart med om detta tidigare men då har det bara varat i några timmar högst en dag liksom.. snus är bäst
Ni säger HERREGUD jag säger HERREKEWDAH!
Byt sida. Gurgla sånt där munvatten.
De sinnessjukas historier är de enda värda att lyssna till
Snus är inte bäst. Dags att sluta buddy!
At the gates of Eternity...
du har väl frätit sönder tillräckligt så att du kommit in till nån nerv
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ha där nere, längre bak i kinden, byt sida..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja men det är ett helvete o byta sida med.. då svider oxå hahah.. jag vill snusa min grov kram inga jävla påsar
ditt val..
hehehe, kärring. Det e ju som finast när det svider lite.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
bra att vänja sig vid båda sidor, hade du lärt dig det i tid så hade du aldrig haft några problem.
"jag vill snusa min grov kram inga jävla påsar" Kram? Det har jag aldrig hört någon kalla det =)
När jag snusade skiftade jag sida varje månad, funkade hur bra som helst.
Vi är ökända N.P.G.
Jag vet inte hur det är med er men jag kan inte byta sida bara, det känns helt fel
Jag har aldrig fattat folk som bara snusar på ena sidan. Fullständigt idiotiskt.
Det känns helt fel att byta sida, testade nu. Själv har jag aldrig haft några problem med snusgropen förutom att den har blivit mindre under mitt uppehåll på fem månader.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
RedRebel P22 Jag har aldrig fattat hur folk snusar alls, fullständigt idiotiskt.
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
Jag börja snusa när jag var 16. En vän som fick in mig på snuset sa att jag inte skulle snusa på samma sida hela tiden så jag har i stort sett kört varannan. Är jävligt glad för att jag börja göra så direkt :)
eh är man så sugen på en snus så spelar det ingen roll vilken sida man har den på bara man får sitt nikotin
sluta snusa? har du redan klarat dig i 4 dagar så borde de ju inte va nå problem o sluta?.
Han kanske röker också. Allt går att snusa bort!
I Stockholm säger vi bak.
Haha ja saxor, aldrig hört kramsnus?!? Det eller baksnus e väl allmänt känt.
Byt sida i några dagar
RedRebel P22 BAK????
man lär sig något nytt varje dag.. aldrig hört det
bak. lös, kram eller pill, kärt barn har många namn
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
det är ett mindre projekt att lära sig att snusa på andra sidan när man väl kört ett tag på en och samma. men de e fan värt det.. Något som är ännu mer värt det är att sluta faktiskt.. har varit snusfri i 14 veckor nu.. det var jobbigt de två första veckorna.. sen e det gabska soft förutom lite sug till och från som så sakterliga avtar och kommer mer sällan.. men med både min ekonomi och hälsa i åtanke är det lätt värt det!
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
det är fett ovärt å sluta. Jag la av i ett halvår.Men började igen för jag såg ingen anledning till att inte snusa.
Ne fan jag röker inte det är bara snus.. mjo ångrar mig nu kanske att jag inte börja snusa på båda sidor.. dock har jag börjat snusa lite mer o mer åt mitten.. TÄNK OM SKITEN ÄR PERMANENT! omg.. lol haxxor nu e jag typ arg
du har inte misskott munhygienen de senaste dagarna eller smaatit mkt sa tandkottet ar lite irriterat da?
ta i underläppen
så blir det ju ibland, då spottar man ut dem oftare helt enkelt.. själv kör jag mer eller mindre i mitten, så byta sida funkar inte så bra
i mitten? du ser med andra ord ut som en jävla hare när du snusar?
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Kram? Basch säger man ju..
Crocodile Dundee for president!
vad gör en liten tjej på 7 år med snus? fy skäms!
Baah, så har jag hela tiden typ. Sover med min snus inne. o det går inte heller att byta sida för min del eftersom jag har en på varje sida haha.
Byt sida lite då och då, brukar dra ungefär en halv/hel dosa om det är party och då jeflar svider det, bäst att byta bara
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Börja röka.
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!
Funkar ju inte att lira med cigg
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Nån som har hört att portion snus ibland kallas för dambindor då? hehe
Live Hard, Die Young
dam bindor? xD haha där fick man veta något nytt xD ibland får jag för mig att kalla det för blöja ^^
Eftersom du har varit utan snus i 4 dagar kan du ju lika bra ge upp snusandet.
§1 Härmed avsäger jag mig allt ansvar för ovan skriven text. §2 Allt är skrivet i rent informativt syfte. §3 Uppmaning till brott kan därför ej styrkas.
Har samma problem som dig, fast på båda sidorna haha. Någon som vet vad de beror på? Snusar just nu i underläppen haha, inte så jävla kul.
friktion, nä, den syns inte öht.. du föddes väl med stora tänder helt enkelt
Wahlen din käft säger emot, vad tror du? sluta snusa
TVS de kommer aldrig hända att jag slutar snusa, finns inget bättre.
Snus har inget negativt, finns typ en som fått munhålecancer jag vet som var på tv men d är de ända, så undrar om de var fake eller inte.
det har inget negativt men du har ont i din käft av vilken anledning då?