I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

sommar utomlands jobb

Övrigt - Blandat

2008-04-08 21:31

sommar utomlands jobb

Så blir det studenten nu i juni.
Vi är ett gäng som funderar på att ta och försöka fördriva sommaren en bit utanför sverige och hitta något att dra in pengar på ...
Något tips?

Jag vill ha roligt , inte trevligt

2008-04-20 04:52
inkastare/promoter nere i Spanien eller Grekland.
Allt som Norge har att erbjuda.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2008-04-20 17:04
allt inom service.... rejält lätt att få jobb inom det i turisttäta orter

2008-04-30 10:37
inkastare/promoter nere i Spanien eller Grekland.

Observera dock att det kan vara ett tufft jobb för dig om inte orkar jaga folk på gatorna.
Norge är ett bra alternativ! Annars kan du (om du har pengar) åka på en av världens bästa bartender kurser under 1 vecka i spanien sedan stanna ytterligare en vecka för att jobba. (Googla)
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL

2008-04-30 11:22
verldens besta bartenderkurs e att jobba ;)

Ge mig en krona for varje tomte som glidit in po barerna jag arbetat po som tror sig vara Tom cruise.

att jobba som promoter krever en hel del av dig som person. Du moste konstant vara trevlig och social Vilket e hur lett som helst vissa dagar men ner man kenner sig lite sliten so e det totalt omojligt. Jag nemnde det bara for att det e av fo jobb som e lett att fo utan utbildning och/eller erfarenhet.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2008-04-30 11:24
Haha, men en trevlig semester som även kan förlänga din semester pluss ge dig lite stålar i fickan ;)

Exakt i vilket land sitter du i nu Coke? ,p
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL

2008-04-30 23:01
Degar nere i Kambodja for tillfellet.

Om man inte e ute efter att tjena pengar so ska man glida ner till Soa. I Laos, Vietnam och Kambodja so e det hyffsat sipelt att fixa ett jobb.

2008-05-10 15:54
jag ska plocka körsbär i kanada..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-13 11:53
Jobbar just nu som tele försäljare på malta snittar 300 kr i timmen bor i penthouse och har riktigt chill. Krävs att du kan sälja lite men inte svårt tycker jag. vi ringer till företag så utskälld blir man aldrig. jag har en grundlön på 15.000 och klarar mig fint på det :)
Montana luktar gott

2008-05-13 13:20
blajjj P4 - Hur fick du tag på det jobbet? Låter intressant
Jag vill ha roligt , inte trevligt

2008-05-13 23:09
Pa Irland ar dom rikigt kata pa att anstalla svenskar for diverse techsupportjobb. Lyckades bli anstalld efter tre dagar i landet.
spliff macht frei