I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

resa till bangkok

Övrigt - Blandat

2008-04-07 18:23

resa till bangkok

med vilket flygbolag tar man sig billigast till bangkok?
skulle även kunna tänka mig tåg om de är mycke billigare hehe

Poet

2008-04-07 18:23
Tåg så långt vore fett!
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop
http://arspedia.org/wiki/Babylon
http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb

2008-04-07 18:28
__virre__ X0
jo fan och man hinner se en hel del om man inte kollar på massa film och skit.

2008-04-08 08:42
Fron London till Hong kong kan man hitta sjukt billiga biljetter med diverse udda bolag och Airasia flyger ju mellan Hong kong och Bangkok.
Mellan Swe och Thailand so har jag svort o tro att man hittar biljett t/r for under 6000. Ibland kan man dock ha tur so det e bara att sitta och trycka vid datorn ihopp om att nogot foretag har ett erbjudande.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2008-04-08 16:15
Jag flaxade ner till Bangkok fran Arlanda for 3500. Bokade Austrian Airlines via Kilroy, smidig bokning (gar att byta datum for ca 300sek), billigaste jag kunde hitta och Austrian var helt otroligt trevliga att flyga med.

Negative, negative.
Our destination is Gaza.

2008-04-09 17:32
cool får kolla upp de där.
spanks

2008-04-11 11:36
jag hittade en biljett för 5600:- inklusive flygskatt till bangkok.
så det var bara att haffa, på tisdag är det dags fan vad härligt det ska bli
koh phangan here i come =)
mmm precis...

2008-04-11 19:39

KeizerZoze P24
vart hitta du den? är de tur&retur?
har ingen aning om va koh phangan är men de är säkert fett ;)

drar jag dit blir de nog inte så mycke glassande i solen hehe

2008-04-12 17:55

när är biljetterna som billigast på året????

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-13 14:40
boasie P22 jag hittade den på flygstolen.se faktiskt :P
Koh phangan ligger bredvid koh samui och är betydligt mindre fast det är mycket större fester som t.ex full moon black moon half moon etc kommer bli galet kul

tjo sverige ha d fint =)
mmm precis...

2008-06-19 07:00
Antagligen po sommaren do det ar logsasong.. eller regnsasong i sydostasien!

Btw so tar jag bussen till bangkok ikvall! :)
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.

2008-06-19 11:20
Juni är lägsta turistmånaden för thailand. Om det är för att folk inte kommit iväg från jobbet än eller för att turister är så rädda för 90 minuters regn var tredje dag vet jag inte...
Negative, negative.
Our destination is Gaza.

2008-06-23 06:33
Ar i bangkok nu, ar faktiskt skitvarmt och har inte regnat sen jag kom hit. 3 dagar sen bara men ando.. och det ar fullt med turister har skulle nog itne vilja vara har under hogsesongen!
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.

2008-06-23 14:08
ta båten till estland transsibiriska järnvägen moskva - beijing. ner genom kina, in i laos, in i thailand via chiang mai. ta ett tåg ner till bangkok. du är där på nolltid, lovar.

tallin till beijing tar för visso 8 dagar , men det går bra ändå säkert.
dannyM_