I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hacky sack - vart går det att köpa i GBG?

Övrigt - Blandat

2008-04-03 14:48

Hacky sack - vart går det att köpa i GBG?

ja, jag har sökt i forumet innan jag skapade tråden. det finns en tråd som är 2 år gammal och som ej innehåller något svar.

sol, slottsskogen, spliff... you get the picture. bara en sak som fattas.

vart går det att köpa i göteborg?

Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2008-04-03 14:53

En polare till mig letade och letade efter hackys i göteborg, men utan att lyckas!
Jag vet inte om det kommit någon affär som har till denna säsongen, annars har vi här uppe i Stockholm, kan skicka ner till dig! : p

If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2008-04-03 14:55
HÄR kan du köpa på internet annars
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-03 15:17
*..emelie..* 
hehe jag vet! gjorde en likadan tråd när jag bodde där.

köpte tre stycken rastafärgade hackys på nån liten butik i gamla stan. sick sköna var dom! en är slutkörd, en är borta och hunden har nog tagit nån också...

kan du hooka 3 nya sånna?
Rhetoric

2008-04-03 15:28
Om du vill kan jag virka en sån där åt dig med ditt namn på.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-03 16:26
Det finns att köpa i haga någonstans. Köpte där förra året... kommer inte på vad stället heter.
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12

2008-04-03 16:56

Om det är någon butik i haga som kan ha det så är det nog Regnbågen.. ligger på haga nygata i samma hus som Cafe Kringlan

2008-04-03 17:49
regnbågen var den butik som det tipsades om i den gamla tråden, men dom verkade lite osäkra. får glida förbi o kika där imorn då.

*..emelie..* 
jag vill ändå ha 3 rastabollar så PM:a mig om du kan vara till hjälp.
Rhetoric

2008-04-03 18:36
Indigo vid bokia på järntorget tror jag säljer
grab your dick and dubbel click

2008-04-03 22:40
Jag har för mig att jag såg såna på Brooklyn. Den hiphop affären vi buttericks. en bit från biopalatsen. Är inte säcker men du kan kolla
Göteborg

2008-04-04 02:09
tack alla för tipset föresten. ska bort i helgen så återkommer i början på nästa vecka med konkret svar på om det finns eller inte i nån butik i götet.
Rhetoric

2008-04-04 15:50
Håll er till ämnet!
// Friktion, Mod-crew

Kan rekomendera flerbollar.se bra priser och snabb leverans, även om sidan är lite amatörmässig..
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2008-04-04 16:12
Nu kanske jag säger för mycket och dumt men.. finns det inte på Teknikmagasinet? :)
Har för mig att jag har sett något sådant där...
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2008-04-05 13:27
Vad ska man med såna till?
Smash the show, glas on the go, geezers like whoa!
jewelheist.tumblr.com
Moderator

2008-04-05 14:20
Antonq

Härja i parken och leka att man är Ronaldinho såklart.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_