Tatuera ögonbryn för 300
Hej Jag har en arbetskollega som just har avslutat sin utbildning. Hon har diplom samt köpt en stor väska med all utrustning från USA. Hon har dessutom fått en antställning på en salong på Östermalm. Hon har däremot inte fått använda sin utrustning något. På utbildning var man tvungen att använda skolans. Hon är jävligt duktig och har tatuerat på sig själv. I grunden har hon en makeup utbilding. Det kostar ca 4700 kr på salong Gör du det på en skola så kostar det hälften. Nu tar hon endast betalt för färg och nålar vilket hon uppskattar till en 300 kronor max. Detta kommer att ske inom 3 veckor på Kungsholmen. Jag vet inte hur många hon kan tänka sig att göra det på då hon tänkte ta det under en kväll med tjejsnack och malebashing. Jag orkar inte svara på frågor av tjejer som inte har haft en tanke på att göra det och ska bestämma sig nu för att det nästan är gratis. Om det är någon här som har gjort det nyligen med de nya prylarna så kan väl du dela med dig. (Ja, jag har ett hemligt motiv med det här)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Låter nice. Förrutom det att man måste raka ögonbrynen sen resten av livet.
What I said, yo!
Nej, färgen försvinner efter 3-5.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
+ man kan ta bort med laser.
Jo jo men om man vill fortsätta göra det resten av livet menar jag. Förresten hej Niobe och hej Kaneida, längesen man såg er!
What I said, yo!
Jag förstår. hej du, hur går det med bullen?
Seså, ta det där i gästböckerna ;)
jo det går bra, den ligger på högersidan just nu och gottar sig. Annars hade jag lätt tatuerat in ögonbrynen men känner inte just nu i livet, vill kunna ändra form då och då, tröttnar på ett halvår, 3 år är rätt länge :)
What I said, yo!
Hm, jag förstår inte riktigt, tatuera ögonbrynen? Alltså huden?
Skåne!
typ det fulaste och lataste en tjej kan göra .. :)
Not a follower, so Twitter has never been an option.
Färgen försvinner väll inte? Morsan har tatuerade ögonbryn, den färgen har inte försvunnit, och hon då var det över 10 år sen hon gjorde det.
hahahahah gör folk fortfarande det? finner ni det estetiskt tilltalande? jag fattar INTE!
fortfarande? gör folk det överhuvudtaget?
varför måste man raka av sig brynen för? min kusin har tatuerat ögonbrynen å hon har hpret kvar, annars ser det ju bara stört ut?!
Hur pass verkligt ser det egentligen ut? Bara för det ska jag googla..
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
sholiboba: för tio år sedan använde de annan färg och det fanns inga engångsnålar. Jävligt mycket skit som florerade. Medicinsk tatuering är en relativt ny specialitet sprungen ur traditionell tatueringskonst. Utvecklingen inom detta område har lett till dagens förfinade verktyg, där man kan reglera djupet och intensiteten i tatueringen med millimeter-precision.Till skillnad från permanenta tatueringar, försvinner nästan helt efter 3-5 år Det ser ut som en penna med en liten nål längst ut och känns ungefär som att dra bort hårstrån med en pincett, fast du slipper göra det varannan dag.
kan inte nån länka en bild på en människa me tattuerade ögonbryn? skulle vara intressant att se :p
googla latmask
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Medicinsk tatuering är en relativt ny specialitet på vilket sätt är den medicinsk, är väl i allra högsta grad en skönhetsoperation va kul om det blir fel å man går runt å ser arg ut i 3 år
Mabuhay!
Jag tatuerade ögonbrynen för 4 år sen, hade knappt några riktiga ögonbryn då. Jag blev rätt nöjd med resultatet och då va det mer inne med smala ögonbryn. Men för 1 år sen så bestämde jag mig för att låta dom växa ut istället. Så jag lät mina riktiga bryn växa ut och nu är dom tjockare och då ser man inte den tatuerade linjen mer. Det som är nackdelen med mina riktiga bryn är att dom är för korta, dom växer inte längre. Så man ser liiite av det tauterade strecket i slutet och det är smalare än mina riktiga bryn nu. Plus att det tatuerade strecket är ljusare nu (blir ljusare med åren om man inte fyller i), går lite åt en lite röd/brun färg. Jag tauterade med en brun färg men har inte fyllt på sen dess (4 år sen). Jag har bilder på mina ögonbryn nu och då...säg till om ni vill se :)
*Jag va bara inte gjord för dessa dar, dessa dar va inte gjorda för mig*
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Går det bra att få rövskägg istället?
Hehe hennes ögonbryn sitter ju ipannan
Forumssignatur...<br>
Redaktionen
2008-04-02 10:40
Loria : Damn you, nu kommer det bara hagla Plosjö skämt.
Tatuerade ögonbryn? Det känns inte alls särskilt Ricki Lake... Hög klass på såna tjejer må jag säga :) Förresten.. En tatuering.. som försvinner? Det låter inte som att det tatueras?
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Kontrast, är du intresserad eller ?
Hmm... Var det inte sånt fjortisar gjorde i slutet av 90-talet? Rakade av rubbet och ritade själv.
Japp, men nu är det 2000-talet så nu rakar man bort och tattuerar dit skiten istället.
jag har alltid velat ha en tangorabatt men haft för ljus mustach, är detta lösningen på mitt problem?
http://www.kommandot.se/wp/
Jag har funderat på det, nuförtiden gör man som små strån så nära sin egna färg som möjligt.. Vill bara fylla i lite lite..
your bitches ain't nothing compare to meeeee
äntligen kan ja få lite pubishår
Det är så jävla fult och äckligt, ser så fjortis bimbo aktigt ut! usch!
och vem fan är du?