I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

tjejer mer beroende av sex än oss killar?

Övrigt - Blandat

2008-04-01 16:40
Bounty:

jag har varit kvinna :P

nej men seriöst så är det ett antagande, då vi tex kan stå upp och få orgasm vilket är svårare för er m.m.
vi få väll göra oss en liten undersökning ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare

2008-04-01 16:41
det går ju att stå upp.. om man vill falla ihop lite halvt snyggt och spasmiskt. det kan ju vara... sexigt?
Jag skyller allt på Emma!

2008-04-01 16:43
BountyBoo:

låter sjukt sexigt ;)
vi killar slipper ju falla ihop, vilket är rätt skönt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-01 16:54
ok kanske inte mcdonalds (har gjort det max 4 ggr där) men andra ställen som är lite cleanare som pizzeriors toaletter eller burger king eller nåt...eller den klassiska,hemma hos en tjejkompis på hennes toa,där tvättkorgen finns ( ni som fattar,ni vet vad jag menar ;) )
ny text i lyricism - Tjalle - En alkoholist's bekännelser (del 1 av 3)

/Tjalle -08

2008-04-01 17:08
rumpsaft:

fan vad du runkar över allt, lär dig att hålla dig pöjk.

2008-04-01 17:09
rumpsaft P17

Dude, jag vill fan inte veta. Runka hemma?
I tego arcana dei!
Toastare

2008-04-01 17:35
rumpsats, du snackar så mycket skit...

2008-04-01 17:37
dizzyswe

nöden har ingen lag :P hehe om man blir kåt när man e på stan när man ser en hot mama så är det klart man måste lätta på trycket.... det sjukaste stället jag runkat på är dock på en kinaresturang,vid bordet haha :P eller en gång i vattnet på badhuset,då kunde jag verkligen inte hålla mig pga alla brudar :P

/Tjalle -08
Toastare

2008-04-01 17:42
rumpsaft, sluta nu ljuga du får inte mer uppmärksamhet om du skriver att du runkar under vattnet, att ditt ena ben är kortare så du blir mobbad, att du får knulla så fort du kollar film med en brud.

2008-04-01 17:44
rumpsaft P17

Det där kommer att ge dig problem i arbetslivet. Hoppas för din skull att din chef inte råkar vara skitsnygg, du kommer nog inte få behålla jobbet om du runkar på möten.
I tego arcana dei!

2008-04-01 18:07

diZZySWE jag tror han redan har problem i livet generellt om han går igång på att runka på donkentoan,iofs så ljuger han

2008-04-01 18:15
rumpsaft P17

Antingen så drar du ur dig en hel del jävla oxskit över internet eller så har du seriösa problem som måste runka varje gång du ser en snygg tjej.

I vilket fall som helst så är du rätt pinsam. haha
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2008-04-01 18:29
rumpsaft P17 Aldrig i livet att du kan vara seriös
Vi är överallt!

2008-04-01 18:58

Killar. det räcker med att träna tennis armen 1 gång om dagen

SCREW CHICKS MAN! I NEED MY TENNIS ARM

2008-04-01 20:39
jo jag är seriös och jag fattar inte varför inte ni andra killar inte kan stå för var ni runkar... att runka hemma i sängen är så jävla 90 tal

/Tjalle -08

2008-04-01 20:45
mata inte trollet.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2008-04-01 20:46
rumpsaft P17

Jag kan stå för det om du vill:

På toan hemma (riskfritt och inte så skabbigt)

I sängen hemma (halvskabbigt kan det tolkas som, men it's all good)

Vid datorn hemma (den här generationen *suck*, men det är smidigt med porr och allt)

Har väl gjort någon gång, när jag var lite yngre av mig, i skoltoa (skabbigt, men nöden hade väl ingen lag antar jag)

Lägg gärna märke till att alla alternativ utom ett utspelar sig på platsen "hemma"...
I tego arcana dei!

2008-04-01 20:48
Misery_chick

efter att ha läst hans andra trådar/inlägg kan jag konstatera att det tyvärr inte är ett troll.
sad

2008-04-01 21:00
Haha ofta man går o onanerar på offentliga platser!?

That's wack.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2008-04-01 21:07
enligt studier om manlig och kvinnlig sexualitet tander killar snabbare an tjejer
(antagligen darfor dom snabb-runkar manga ganger)

men tjejens orgasm ar starkare
Take a ride not suicide

2008-04-01 21:14
klart att tjejer är mer beroende av sex än vi killar. det vet väl alla som haft ett mer eller mindre långvarigt förhållande. tjejen vill ju ha sex varje dag, själv klarar jag mig med ett par-tre ggr per vecka.
"Göteborg - Ett gruppboende för efterblivna fiskare" - Magnus Betnér

2008-04-01 21:15
dizzyswe det är väl skabbigare att runka under samma tak som ens egna kött o blod bor än på ett badhus där det är massa snygga brudar och inte någon familjemedlem?

/Tjalle -08

2008-04-01 21:18
rumpsaft P17

Vet inte ens om jag vill svara på det... Analyserar du omgivningen i huvudet när du runkar eller?
I tego arcana dei!

2008-04-01 21:44
HAHAHAHAHAHAHA PALLAR INTE RUMPSAFT

2008-04-01 21:53
dizzy

eh ne men man tänker väl på dom i sin omgivning? :S

/Tjalle -08

2008-04-01 22:30
rumpsaft P17

på vilket sätt skadar du dom andra i din omgivning, hemma, genom att onanera i ditt rum?

Din logik är väldigt skruvad får jag säga. Jag kan ju tala om för dig att du kan sluta snacka som att det är jättevanligt och att alla killar runkar på donken och på badhus. Eller under bordet på en restaurang så fort de ser en snygg tjej. Det är bra mycket mindre "accepterat"  av gemene man än att runka i sitt eget hem.

2008-04-01 22:44
marvin gaye,man skadar inte nån? men vill du att din mamma onanerar i samma hus som du bor i? tänk lite

/Tjalle -08

2008-04-01 22:45
rumpsaft P17

Hellre det än att hon onanerar på en restaurang?
I tego arcana dei!

2008-04-01 22:49
dizzy,ne faktiskt inte. för om du bor i samma hus som henne och hon onanerar ,då måste du "andas in" hennes kåtlukter osv...om hon e nån annanstans så märker du inte av det eller behöver inte oroa dig iaf

/Tjalle -08

2008-04-01 23:03
rumpsaft P17

Verkar gå bra med ditt "kolla film me brudar o få ligg" märker man!

2008-04-01 23:07
rasistsite  , även om man knullar mkt brudar så måste man runka (iaf jag) ,och jag har inte tid att kolla film hela dagarna om du tror det :P

/Tjalle -08

2008-04-01 23:08
helt sjuk i huvudet, oavsett om du är seriös eller driver
du är kär i mig.

2008-04-01 23:09
rumpsaft P17

RASTAsite, går lika bra i plugget som i kärlekslivet? Mycket snack på dig lille man

2008-04-01 23:11
droppa attityden, jag vill ha fler tips! är det bara film som gäller eller funkar det att typ låna ut ipoden till bruden och spela upp en låt? får man ligg då? det går ju fan så mkt fortare
du är kär i mig.

2008-04-01 23:13
va? du kan inte tro att du får ligga automatiskt för att du har en film eller en ipod..du måste charma oxå ,och vara bra på att slicka ...personlighet och tunga är a och o

/Tjalle -08

2008-04-01 23:20
rumpsaft P17

Du knullar väl inte alla dom där brudarna du snackar om i ditt eget hem? Där din familj bor? Ditt eget "kött och blod" liksom. Det borde väl till och med vara värre än att onanera hemma?

Tänk så "andas dom in" alla kåtlukter som du är så rädd över? tänk lite mannen!

2008-04-02 00:27
marvin, att ha sex med någon annan är nåt man kan vara stolt över,och farsan bryr sig inte om vem jag knullar,han e alkis...men om han skulle veta att jag runkar skulle han nog bli pissed off

/Tjalle -08

2008-04-02 00:46
haha rumpsaft gjorde tråden, klart man ska dra tarzan på lite olika ställen, omväxling förnöjer... Ja jag matar trollet
Toastare

2008-04-02 01:09
men herregud, ni har kokat ihop en hel mustig köttgryta nu som i matar trollet med.

låt han svälta.

2008-04-02 01:14
haha, trollet bir en tjockis

2008-04-02 01:20
haha varför skulle farsan lacka om han visste att du runkar? du säger ju att alla killar runkar 4-5 ggr per dag, din farsa inkluderat då också
du är kär i mig.

2008-04-02 01:48
Erkan: ja för biologiska reduktionistiska förklaringar har alltid varit dom bästa på att förklara sociala beteenden som sex t.ex. Hur går du ifrån den påstådda informationen till att det inte skulle ha med lockande till sex att göra? Varför behöver vi då i sånt fall ens en uppfatta det?

2008-04-02 02:11
Svensson X18 Det blir ju kåtlukt förstår du väll?
Vi är överallt!

2008-04-02 09:23
nej
Om det första påståedet framstod som mitt eget så var det bara för att jag tror på hans uppfattningar. Läs gärna om dom, reduktionistiska eller inte, jag tycker dom makes a lot of sense :) Sen får man väl ta en del av dom saker han skriver med en nypa salt, resonemangen tenderar att bli generaliserande och smitta av sig på psykosociala aspekter etc. Men han gör bara sitt bästa för att försöka förklara att biologisk evoultion spelar en roll i hur vi är och varför antar jag :)

Han menar alltså att den sexuella driften i många avseenden är omedveten etc, alltså ej kopplad till ett "jagande av orgasm" eller direkt välbefinnande.

2008-04-02 09:40
Erkan
Nu förstår jag inte hur det där skulle svara på min fråga.

...resonemangen tenderar att bli generaliserande och smitta av sig på psykosociala aspekter etc....

smitta av sig på psykologiska aspekter? menar du att han använder psykologiska resonemang och därmed inte är reduktionistisk?

Han menar alltså att den sexuella driften i många avseenden är omedveten etc, alltså ej kopplad till ett "jagande av orgasm" eller direkt välbefinnande.

Pratar du om sexualdriften specifikt och inte innehållet i människors sexualitet? I sånt fall måste du förklara på vilket sätt det är omedvetet? Jag är väldigt medveten om existensen av min egen sexualdrift. Men stora delar av hur den interagerar exakt med inehållet i min sexualitet och omgivningen för att forma mitt sexuella beteende är väl omedvetet antar jag. Är det så han/du menar?
Är det omedveten på samma sätt som Freuds Det? Men framför allt hur leder detta till slutsatsen att kvinnlig orgasm (och sex över huvud taget) inte skulle locka till sex?

Skriv gärna och förklara hans åsikter i relation till det jag frågar. Skulle säkert bli en intressant diskussion.

2008-04-02 09:44
okej för att precisera. Menar vi båda "locka till sex" som = sex är en social institution som hjälper till att skapa parförhållanden vilket är viktigt för fostran av barn som tar lång tid hos vuxna? eller nått liknande.
Alltså är det du argumenterar mot en syn på sex som en social företeelse över huvud taget?

Bara så vi inte pratar förbi varandra.

2008-04-02 09:45
lång tid hos vuxna?

skulle vara

lång tid hos människor.

2008-04-02 10:53
årets kommentar  "dizzy,ne faktiskt inte. för om du bor i samma hus som henne och hon onanerar ,då måste du "andas in" hennes kåtlukter osv...om hon e nån annanstans så märker du inte av det eller behöver inte oroa dig iaf" - Rumpsaft

2008-04-02 13:16
det ligger nog lika där!!
båda delarna vill ha sitt lika mycke iaf vad jag märkt!!!

2008-04-02 13:22
nej
Läs Bakers bok Sperm Wars, den är mkt intressant :) Pratar om båda. Han menar bara att många av våra sexuella beteenden och reakationer är styrda av biologiskt "förklarabara" faktorer, faktorer som vi i utgångsläget ofta är omedvetna om. Förlåt om jag kom med påståenden och sen inte pallar förklara dom ordenligt. Har verkligen lite knapert med tid just nu :)