I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Digitalgravel?

Övrigt - Blandat

   

2008-03-29 20:37

Digitalgravel?

Finns det någon som beställt ifrån digitalgravel nyligen? Hur gick det? Hur och när fick ni veta frakten?

Jag har handlat ifrån dom väldigt länge och tänkte lägga en ny order ikväll. Dessvärre såg jag nu  att de gjort om större delar av beställningssystemet. Istället för att gå vidare i menyer så kan internationella orders inte längre se hela saldot förens du fyllt i kreditkortsnummer och "lagt" ordern, vilket gör att saldot för frakten tydligen skickas till dig i efterskott.  Det får mig att bli väldigt skeptisk till om jag ska genomföra den.

Enligt deras FAQ använder de nu även Fedex, stämmer detta även i internationella orders? Sist jag beställde med dom så använde de sig av USPS (vilket minimerar risken för extra avgifter).

Slutsummering, har någon nyligen lagt en order ifrån dom? och kan svara på ovanstående frågor så vore jag väldigt tacksam.