Hört på tunnelbanan...
Vi gör det alla, medvetet eller omedvetet - tjuvlyssnar på andra människors konversationer. Det här är tråden där du postar dessa konstiga, roliga eller helt enkelt bara sjuka konversationer du snappat upp på tunnelbanan, bussen, eller kanske flygplanet. Jag börjar: Hoppar på röda mot mörby ikväll och två, uppskattningsvis, 15-åriga råblonderade brudar(kan diskuteras) sätter sig bredvid mig... Deras konversation alltså, ja det var ett tag sen jag skrattade som ikväll om vi säger så. Resume: -Alltså shit! Min typ största dröm är ju att värsta låten ska gå igång här på tåget. Och alla bara shakar loss asså! -Aaa, ja vet, det är ju aldrig nå drag här asså!? Varför är det inge drag på tunnelbanan liksom? Seriöst!? -Nä, asså jag vet inte! men guuu va jag är sugen på att dansa asså! Tänk dig värsta "astechnorave"-låten! De båda sjunger i kör: "Mush...Mush...Mushrooms, Mush...Mush...Mushrooms" -Ectasy for life! -Ja såklart! Men du vi må ju bah röka på i helgen asså!? -Ja men de måste vi juu, kan blablabla langa? -Jag vet inte, men guu vad kallt det är här asså! -Ja men eller hur!? Asså det är typ kallaste vintern ever!! -Jag känner fan för att dansa asså... Alltså, detta är ju bara tragiskt alltså... Så låt höra fler random people konversationer från er!
//K
Haha det där va sjuukt!
http://www.herrbitter.blogg.se/
hahahhahahaah -inga fler kommentarer- förutom att jag säkert dragit liknande debatter...men då mer troligt 01 00 en lönings fredag
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hörde denna på bussen - Åhh... ikväll måste jag suga av någon, kanske Mattias, Han är fett snygg - Jag sög av honom förra helgen thihi sen fortsatte de snacka avsugningar som de gjort på olika killar och på olika ställen
sluta jiddra, börja trolla!
jävla blåsta brudar alltså jag blir mest förbannad av det där
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Peppis Du är ju en smutta mer ursäktad under de omständigheter då såklart, men somsagt bara en smutta=) Duggregn Hahaha, du den va ju inte dum den heller!
//K
double- man får hoppas det....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
En arbetare ska precis gå på toa. Chefen: Men kom igen det är 5 min tills du har rast. Arbetaren: Det är lugnt jag hinner.
Duggregn: ärligt? haha, vilka jävla skott.
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
rök miljövänligt, rök grönt
-Asså snälla, kan inte du bara pilla mig i rumpan -Näe ja vill inte.. Två 12-åriga grabbar
Hur tänker du nu?
Dork: HAHAHAHAHHA Inte för att det är sant, tror jag, men fett kul!
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
haha det var nån gång när ja satt på pendeln från Västerhaninge in mot centralen och två trashiga fjortisar satt och prata massor om nån kille (minns inte namnet) som hade varit dum mot henne och gjort massa saker, men de kom fram till att han hade visat att han älskade henne för han hade minnsann slagit nån annan kille som hade varit dum mot henne osv, var riktigt sjuk konversation.
DIF!
Frida - Hallå, vad fasen heter foppa i förnamn? Simone - fan, jag har också glömt det.. Tess - men PETER! jag kan ju fan mer om fotboll än ni..
HLY Hahahaha
*Jag va bara inte gjord för dessa dar, dessa dar va inte gjorda för mig*
haha dom där första ville väl visa för hela världen hur tufft det är att knarka o lyssna på infected mushroom..
Tjuvlyssnat består garanterat till 80-90% av diskussioner som uppgiftslämnarna ÖNSKAR ägde rum, och den här tråden lär gå i samma mönster.
"Varje gång jag springer så rör sig mitt högra ben!"
Filbunke P21 Ja, det är sant. Satt på bussen med några vänner. Tog faktiskt upp mobilen och filma brudarna för de var så jävla efterblivna.
sluta jiddra, börja trolla!
daviden: good point.. just därför är jag inte särskilt road av tjuvlyssnat. duggregn: jaha, men då är det ju bara att ladda upp filmen :)
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Det där med att snacka blowjobs verkar vara något som tjejer gör ofta bland folk. Satt på bussen en dag 2 tjejer satt brevid mig pratade-Asså igår hade jag ingen stans att sova så jag gick till Henke, - Jaha vadå vad hände då ? - Jo jag sög av han 1 gång eller iofs 2 gånger - Ja man det var väl bra ? - Ja klart han måste ju få något för jag sov över. - JA de klart man måste ge. Nedvärderande kommentarer är inget som hör hemma i tråden /BountyBoo
Ungefärligt samtal av två väktare för några år sen. Dom pratar om olika bravader som dom åstadkommit under helgen (?). "Och så skriker jag SLÄPP HAN SLÄPP HAN!" "Sa du släpp han? Jag trodde du sa stryp han" Båda skrattar gott i samförstånd. "Ja sen slog jag han, asså inte allt vad jag hade men ändå hårt va" Båda ler och börjar tänka på andra vackra saker.
Jag var påväg hem från skolan för ett bra tag sen. Jag går bakom tre tjejer som skrattar å donar. Vi går förbi en resturang, Carpe Diem heter den, hoppas att alla vet hur man uttalar det annars är det inte roligt. #tjej1: Åh Resturang "Carpe Diem", där var vi och käkade förra helgen as gott. #tjej2: Carpe Diem? #tjej3: Haha ja, Carpe Diem? #tjej1: Ja men det heter så. #tjej2: Nej det heter "Sharp dajm" #tjej3: Haha herregud Carpe Diem. Det var det roligaste jag hört på länge. #tjej1: Hehe ja!!?:S Jag kunde inte hålla mig för skratt så jag börjar garva där jag går i min ensamhet, och alla tre vänder sig om. Dom sa säkert något om mig, men jag hade i alla fall skit kul.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Jag satt på tåget mellan Stockholm och Göteborg någon gång förra vintern. Några platser bort sitter ett sällskap på tre personer ~20 år, två killar och en tjej. Kille nr.1 sitter och lyssnar på musik och kille nr.2 och tjejen diskuterar hur folk låter när de sover. Kille nr.2 till kille nr.1: - Robin, snarkar du? Kille nr.1: Va? Näe, jag rökar bara hasch ibland. Fick bita mig i läppen för att inte brista ut i asgarv.
One chapter a day
Toastare
2008-03-28 13:29
**Tråden rensad** Diskussionen om hur äckliga tjejer det finns.. och kanske killar. Får ni ta någon annanstans.
Jag skyller allt på Emma!
hahahahaha "snarkar du" klockren
På bussen från Enköping till Uppsala (va på väg till urf07). 2 svettiga yngre brudar sitter i sätet framför mig: Svett 1 1: fan va kul det ska bli att se soldiers of jah army.. älskar deras grejjer! Svett 2: Jaaaaa veeeeet dom är bara för bäst.. vilka mer bra är det som kommer? Svett 1: *babblar upp massa namn...* Svett 2: ahaa.. aa (babblar lite om dem, kommer inte ihåg exakt vad) ... ska inte Bob Marley komma i år då? han va ju inte med förra året... Svett 1: nej inte vad jag vet, han är väl för stor för sverige kanske.. kanske inte har råd att ta hit han.. Mmm och säkert sitter dom än idag och hoppas på att Bob ska titta förbi.. lite småkul är det allt!
RATED R!
Hahaha Teddybjörn ... Seriöst? Hörde att han jobbar på en ny platta så han kommer kanske när den är done=) eller nåt...
//K
haha, ja man slutar aldrig bli förvånad.. o tur är väl det :D satan va tråkigt man hade haft om alla kunde allt om allt. fast man tycker ju ändå att det bör ligga i deras intresse att veta i alla fall det :)
RATED R!
Teddybjörn: Jag tycker synd om dem dagen de får veta att han är död.
JanieJones Ja jo, då lär det inse vilka svaga, ynkliga och miserabla små liv de är. But I don't judge :)
RATED R!
Jag fick höra om "sandra" som blev gangbangad av massa folk av personalen på Game i västermalms gallerian(heter den så?)
teddybjörn kan ju faktiskt varit så att de menade damien men råkade säga fel(hur man nu lyckas med det..) men annars är dom nog helt väcka asså
Rädda en ko, ät en vegetarian!
PontyOne Joo ja vet och tro mig jag hoppas på att de sa fel :) men men dem lät hyffsat spåniga när dom pratade i övrigt och de sista idioterna är ju inte födda aight? :D
RATED R!
haha fett sant :)
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Haha, kom just på en från universitetet idag... Tre studenter sitter och räknar matte: Pers.1 - då blir det 0 upphöjt till 0... Pers.2 - Men det stämmer ju inte Pers.1 - Jo men vadå!? 0 upphöjt till 0 blir ju 1 Pers.2 - Va!? skämtar du? klart det inte blir det! Pers.1 -Johoo! det blir det visst! Kolla här då! Pers.1 börjar knappa in 0*0 på miniräknaren åtaliga gånger och stirrar på skärmen i säkert sju minuter innan hon säger: Pers.1 - Alltså, jag är säker på att det blir 1 egentligen... Vet inte varför det inte blir det nu... Ooooookeeej!
//K
Minns när Nas skulle spela på berns. var tre brudar som satt på tunnelbanan och snacka om hans nya skiva osv och skulle spela fett insatta i hans musik. Så börja dom snacka om den där låten där han har samplat "pay the cost to be the boss" med James brown, kommer inte ihåg vad den heter nu och så kläcker den ena ur sig "asså jag älskar den låten, så jävla sköna Reggae gitarrer asså" var på dom andra stämmer in"mm asså dom där reggaegitarrerna är så sjukt bra, kan liyssna på dom en hel dagen" "Asså det är ju bara nas som kan komma på en sådan grej att använda sig av reggaegitarrer därför han är sååå bäst" stod med ett stort flin brevid och lyssna=) Nu till dom som itne vet, James Brown är inte raggae långt ifrån, den låten är jävligt funky men lågmäld. aja tyckte moi va kul!
Haha, kom just på en från universitetet idag... Tre studenter sitter och räknar matte: Pers.1 - då blir det 0 upphöjt till 0... Pers.2 - Men det stämmer ju inte Pers.1 - Jo men vadå!? 0 upphöjt till 0 blir ju 1 Helt ute och cyklade var inte person 1.
Zero to the zero power The evaluation of 00 presents a problem, because different mathematical reasoning leads to different results. The best choice for its value depends on the context. According to Benson (1999), "The choice whether to define 00 is based on convenience, not on correctness." There are two principal treatments in practice, one from discrete mathematics and the other from analysis. In many settings, especially in foundations and combinatorics, 00 is defined to be 1 . This definition arises in foundational treatments of the natural numbers as finite cardinals, and is useful for shortening combinatorial identities and removing special cases from theorems, as illustrated below. In many other settings, 00 is left undefined. In calculus, 00 is an indeterminate form, which must be analyzed rather than evaluated. In general, mathematical analysis treats 00 as undefined in order that the exponential function be continuous.
Justifications for defining 00 = 1 include :
5 st 11-åriga killar gick på bussen efter att ha varit vid badhuset. en av dem var jävligt högljud av sig och han "skrek" till sin kompis: "vafan testade du inte att runka i bubbelpoolen. alla vi andra körde ju!!" tror fan hela bussen hörde.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
CiL: LOL, påminner om mig när jag var ung... eller nej det gör det förresten inte.