I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Goa, Indien

Övrigt - Blandat

2008-03-26 11:50

Goa, Indien

Rubriken säger det mesta, någon som har erfarenheter av stället och förslag kan gärna droppa lite visdom och upplysningar, om det händer något som man bör checka in dom tre närmaste veckorna, bra boenden, bra klubbar, allt som är bra med Goa helt enkelt.

Vad bör man tänka på när man åker dit? Vad man bör göra och vad man bör undvika...

Tack på förhand!

REHAB IS FOR QUITTERS!!!

2008-03-26 19:51

undrar desamma ska oxå dit snart..

KOR ska man ju vara RÄDDA om iaf haha:)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-29 04:11
jag ska välta så många jag kan där borta...eller så älskar jag bara med dom på plats.
REHAB IS FOR QUITTERS!!!

2008-03-31 03:20

Norra goa är chill, centralare delar till olika grad charter.. hyr moppe, men passa dig, min gas fastnade i botten och gick inte att få stopp på.. haha.. De går ju inte direkt i 30 de där rackarna..

checkcheck:

T-ink.se & art4food.org

2008-03-31 15:41
-mäliS- hur löste du det? låter ju som en ganska jobbig situation
Jag är en tviiiiivelaktig figur

2008-04-03 08:49
så länge du har kirrat visum så är det lungan....jag har en god vän som var med om en sjujäkla ångest när han å hans fru skulle åka till Goa....

tut!

2008-04-18 14:31
Tuuungaste plejset!! Goa is fabulous!
REHAB IS FOR QUITTERS!!!