I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

det rappande hiphop-grottmonstret..

Övrigt - Blandat

   

2008-03-25 02:58

det rappande hiphop-grottmonstret..

på det tidiga nitiotalet så gjorde hiphopsmurfen debut på den amerikanska hiphopscenen. med en ljus och upplyftande röst sjöng han med på många låtar och är även med i gamet än idag. men det har väll inte undgått någon att nu på senaste tiden så är det det stora hiphop-grottmonstret som är inna, ballt, coolt och hippt. hans debut var ganska försigtig, men smög sig sedan snabbt på den svenska hiphopscenen och är nu med på var och varannan låt. och jag måste bara fråga: vad är grejjen? tycker hiphopsverige om grottmonstret så mycket att vi alla måste ha en kollektiv orgie med honnom? jag minn back in the days när man satt o redigera skate film för första gången. man var omkring 13-14 år och tyckte att det var skit kul att lyssna på folks röster i slowmotion. varför? jo för att en person som talar med nerpitchad röst låter mongolid. jag vet hur det är med Pk folk på whoa, och nej jag har inget emot mongolider. men dom låter roligt. men varför ska folk envisas med att ständigt colabba med herr grottmonster?

www.enigmatic.se