Hur ser din/dina hundar ut? [BILDTRÅD]
Här är mina :Dsötisar xheki är 5år (Pittbull / Bullterrier) lillebror är 3½mån (Pitbull / Amstaff)
Ni säger HERREGUD jag säger HERREKEWDAH!
At the gates of Eternity...
Toastare
2008-03-24 23:40
Ajax, 3 årig släthårig foxterrier
Jag skyller allt på Emma!
BC99 Rysk cola ftw!
What I said, yo!
Toastare
2008-03-24 23:42
Phil, Premier är väl inte rysk..den är bara från typ Willys.
Kingston då han var strax under 2 år gammal.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Bountyboo Aha, haha, okej, jag som har kassa minnet! My bad!
What I said, yo!
Rhetoric Fan vad ball vovve, cat-stylee!
What I said, yo!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2008-03-24 23:53
REB, för det är inga bilder... antagligen länkar du från en sida som inte tillåter sån länkning. Jag tar bort dem för de är tomma, testa rensa cookies och lägg en vanlig länk istället
Toastare
2008-03-24 23:54
samma sak med Lillfrida.. ni kan inte länka från sidor som inte tillåter direktlänkning, då får ni lägga in vanliga länkar istället.
Toastare
2008-03-24 23:54
eller så postar du gigantiska bilder REB som tar för lång tid att ladda. Skala om dem för forum.
okej jag ser dom iaf ! men ska pröva
RekFoto
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Jag såg REB's bilder?
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Bild 1 Bild 2 ^^
Italiensk Mastiff "Cane Corso" fö heter han Cornelis och är 3 år.
hoppas det funkar nu?
RekFoto
Toastare
2008-03-25 00:03
REB, nu funkar det... både fin bild och hund. Jag diggar cane corso.. det är samma som napolitansk mastiff va?
Tackar.. Nej napolitansk mastiff är mycket mer hängig. cane corso är som saft italiensk
RekFoto
Phila : Haha hur fan fick du det till rysk cola haha?
At the gates of Eternity...
Toastare
2008-03-25 00:06
REB, javisst ja napolitansk är de som är gråa och lite för hängiga...
Bounty min e ju också grå ;)
RekFoto
Toastare
2008-03-25 00:09
REB, haha ja men jag menar att napolitanska mastiffer bara är grå..
jaha japp det stämmer ju ;) bounty
RekFoto
BC99 Ingen aning, jag är konstig!
What I said, yo!
En Engelsk Bulldog, Hon heter Sture.
Toastare
2008-03-25 01:00
Peex, fy fan vad söt. Kul att du valt att göra henne lite sexuellt förvirrad också..
BountyBoo Tack. hehe egentligen en ganska tråkig historia... hade beställt en hane som vi hade vart och sett på, men han blev ihjälbiten av en schäfer. Så vi fick henne då, men namnet fick vara kvar!
Toastare
2008-03-25 01:17
Peex, ah fan vad sjukt..
förlåt om någon har schäfer, men jag gillar dom inte O_o dont ask why
RekFoto
BountyBoo a men hon är endå världens sötaste så jag är glad ändå:)
Och på papper står hon som Sture-lina :)
sture-lina hahaha
RekFoto
REB X19 Håller med helt, inte bara för den händelsen, men dem är sjukt jobbiga, skäller på allt och alla och har alldeles för mycket energi hehe
Look with your own eyes - See with your own mind
Toastare
2008-03-25 01:51
Pen, hon är så fin..saknar du henne mycket nu när du är big in japan? Peex, haha sture-lina var skitfint. Min hund har det gayigaste kennelnamnen Agrippa. Låter sjukt....en blandning av agria och pippa.
Pendragon: åhhhh jag har velat ha en sån ras sedan jag var liten knatte! Gud så söööt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
BountyBoo, Tyckte Agrippa lät cool ju, grymt skön bild på din vovve btw :), stiligt.
Toastare
2008-03-25 02:21
Peex, nu heter han Ajax istället. Agrippa är nån grekisk nånting. Å det är hans sätt att hitta lite bitches på nätet. ;)
BountyBoo, Haha ja jag såg det, en riktig kvinnotjusare!
Toastare
2008-03-25 02:38
Peex, men han har inga kulor kvar ;(
Dexter, Renrasig Amstaff.
Och han gillar inte intromusiken till Gökboet.
Dexter Solar.
Shit Happens!
" target="_blank">
Shit Happens!
En Släthårig foxterrier till, Allis 4 år :)
Toastare
2008-03-25 10:30
Veronican, där är ju ajax flickvän! Han har saknat sin mogna kvinna!
Rhetoric P23 fyfan vad fin hund! amstaff? själv ska jag köpa en engelsk staffe ^^
BountyBoo F28 Like mad :( Enda jag saknar med Sverige om jag ska vara ärlig... jag fick lite hår från henne på en tröja brorsan transporterade hit dock! ^^
krossad_anka F18 Samma här ^^ Hon är übersöt!
Look with your own eyes - See with your own mind
REB X19 om du nu hatar schäfer och man inte ska fråga varför,
varför skriver du de då i tråden ?
Reb fin vovve den första
Ni säger HERREGUD jag säger HERREKEWDAH!