I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tjejer tycker ja går för snabbt fram! HELP!

Övrigt - Blandat

2008-03-22 01:47

Tjejer tycker ja går för snabbt fram! HELP!

FUck!
håller på o gå miste om en skit bra tjej tror ja!
ja kan aldrig sätta fingret på vad ja gör fel men för snabbt går de iaf för henne... har fått höra de tidigare oxå!
Någon som kan gå några basic tips förutom "tare långsammare" eller helt enkel orkar prata lite i telefon om de... skulle va sjukt skönt o bara få förklara för någon o få en diagnos av en opartisk människa...

2008-03-22 01:48
berätta vad somn händer förstå  färmst.. fulla dr. dani är här:D
fantastiskt

2008-03-22 01:49
Knulla dom inte första dejten!
No you!

2008-03-22 01:50
HalfAnimal P20

Säg som det är; du drog fram kuken och daskade henne i pannan direkt, gjorde du inte det?
I tego arcana dei!

2008-03-22 02:07
Purge P21 ja hoppas du drev?!

HalfAnimal P20 somsagt, säg vad det handlar om först, man undrar ju gärna vad du menar med "för fort fram".

2008-03-22 02:27
Kommer du för snabbt när ni har sex eller va?
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!

2008-03-22 02:34
Träffade sötste tjejen i förrigår som ja samma dag tog värlsta spontana promenaden med 1 ,5 timme... dagen efter så bjöd hon hem mig till henne på middag med hennes morsa o brosa...
efter en sjukt lyckad middag där ja tror att ja gjorde bra intryck i familjen utan o smöra så gick ja o tjejen in på hennes rum för o se en fim(snatch).
hennes ganska mycke yngre o nyfikne bror ville verkligen va me o själklart va ja negativ till de men man kunde ju inte klaga...
hur som hälst så låg vi där o hade en allmänt mysig film stämning men killen fattade ju inget o tröttnade o gick iväg ibland... när han va borta så tramsade vi såklart lite o låg o bara kramades när vi tittade på filmen. men efter ett tag när slutet närmade sig så kände ja bara att hon ALDRIG skulle invända på o bli kysst nu. sagt som gjort. ja kysste henne o hon hängde på:)
vi höll högst på någon minut o sen va filmen slut o brosan kom in o ville spela PS2 med mig. ja spelare aldrig tv spel men tycker att de är viktigt att ta alla chanser att bygga en bra kontakt med familjen. tjejen verkade oxå tycka samma sak. så spelade ja någon timme med honom o pratade samtidigt lite me henne.
när brorsan gick o la sig så tog ja artigt med henne till dörren o kände att de va dax o gå hem. hon följde mig till tåget som bara va någon minuts promenad. ja försökte lägga armen om henne men hon förklarade att hon inte ville att hennes pappa skulle se de(han e riktigt trevlig) hon tog mig istället i handen. när tåget kom så fick ja några pussar innan ja klev på.
När ja satt på tåget så tänkte ja på att hon tidigare på dagen klagat på att ja skulle behöva se henne osminkad o sliten. så ja skrev ett sött sms där ja förklarade att hon e hel fantastiskt naturligt vacker i mina ögon o inte behöver bry sig om o sminka sig för mig o hälsa henne en god natt...
vi pratade om o ses dagen därpå(idag) o beslutade att hon kunde ringa o väcka mig om hon vaknade tidigt...
ja vaknade 08,30 av mig själv efter 6 timmars sömn o va skit orolig att klockan va typ eftermiddag o att ja hade missat hennes samtal... kollade på klockan o lungnade mig:) skrev ett sms o frågade om hon var vaken. hon låg tydligen i badet och skulle kanske få släkten på besök så hon skulle kolla med hennes pappa om hur de skulle bli.
ja somnade om och vaknade av ett sms där hon skrev till min besvikelse att hon va rädd att de gick för snabbt framoch att hon nydligne kommit ur ett stormig förhållande... ja svarade att ja tyvärr fick höra de ibland och att ja va ledsen om ja gjort något för hastigt. ja bad henne oxå säga till i fortsättningen... hon skickade ett ganska glatt men avslutande sms tillbax men efter typ en timme fick ja ett till sms där hon frågade om ja ville komma över några timmar!
ja SLÄNGDE mig i bilen o körde 140 till henne. hon mötte mig med en ?kram?<-- enligt mig så känns de lite kalt att inte få en lite puss i de läget om man har hånglat presis natten innan...
hennes farmor o kusin va hemma o hon verkade vilja va i vardagsrumet med familjen ett tag... ja spelade lite ps2 med brosan när hon pratade med hennes kusin. tjejen berstämde sig för att vi borde se en film, sagt som gjort. vi tittade på en sjukt lång men ganska bra film. hände själklart inte så mycke i familjen och släktens närvaro. när ja skulle gå hem så bad ja henne o följa med ner till bilen iaf o säga hej då. hon följde med ner med hissen o ja hoppades iaf lite på kärlek i form av minst en varm kram o en kyss... ja fick en typ lite varmare kompis kram och efter ett försök en ??puss??
hon hörde inte av sig på rästen av dagen o när ja sen vid typ 11 tiden slängde iväg ett sms o frågade va hon gjorde så fick ja ett svar där hon beskrev hor fantastikt kul hon hade haft med hennes killkompis hela kvällen och att hon va påväg mot sängen... smset va ganska avslutande oxå men ja svarade och hälsda god natt... fick ingent svar...

ja kanske är parraniod eller något men hon verkar endå tycka de är okej att hon har familjen hemma vilket många kan tycka är pinsamt? ja tar iaf de som en komplimang o ett tecken på att hon kanske vill fortsätta dejta? därrimot så blev ja tveksam när hon verkade ta ett steg tillbax i intimiteten idag... ja kräver ingen utväckling men iaf att de går åt rätt håll? visst hon sa att de kanske gick för snabbt fram men måste man då ta ett steg bakåt?
ja känner mig sjukt trygg i hennes närvaro och upplever en form av klick mellan oss som ja tror e ömsesidig men om ja följer mina känslor så vill ja iaf bara komma närmare henne o iaf få lite spontana kramar o pussar...
ja e rädd att om ja nu följer mitt hjärta så kanske ja förstör något med en super tjej! hon e perfekt i många aspekter för mig!

hoppas någon orkar läsa o att de inte blev SJUKT rörigt för rörigt blev de iaf:S

2008-03-22 02:42
Intressant läsning.
Låter som en komplicerad tjej. Hon verkar väldigt osäker. Schitzofren(stavning?).
Ne, men mitt enda råd är nog att du ska ta det lugnt och inte ha så bråttom.
Hon behöver inte vara den rätta efter, 2 dagar?
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!

2008-03-22 02:49
Jo men ja brukar känna sånt jäkligt bra... kan ju va så att de inte är något fel på mig men att ja bara är snabbare på o känna sånt o därför går snabbare fram?

har inte haft mycke tjej men båda min långförhållanden ja har haft har lixom börjat efter 1 veckas dejtande högst! tror ja va tillsammans med en tjej efter 3-4 dagar en gång o de höll i 5 månader...

Överanalysera inte för mycket. Ta det i den takt som hon är bekväm så kommer du så småningom att veta om det kan bli något eller inte. Jag tror tålamod är viktigt om hon precis har kommit ur ett förhållande, speciellt om det nu var ett längre sådant.
If you don't stand for something, you'll fall for anything.
Martin L. King

öööh

ni promenerade, strulade, du träffade hennes familj + släkt, blev kompis med hennes morsa farsa brorsa farmor allan ballan... PÅ 2 DAGAR

det skulle typ ta några år för mig innan jag drog hem en snubbe på släktträff
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign

2008-03-22 02:51
jovana

haha, reagerade också starkt på det. Hon verkar inte vara blyg med familjen i alla fall.
If you don't stand for something, you'll fall for anything.
Martin L. King

2008-03-22 02:51
de är inte första gången de händer för mig... ja tror ja ger ett bra intryck... men tydligen så speedar de inte upp de hela för tjejer?

2008-03-22 02:55
men varför så bråttom?
+ för mig är det fett avtändande när killen är för på
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign

2008-03-22 02:59
sov på saken, blir ändå inte bra om det hetsas fram bara för att..antingen så funkar det eller så funkar det inte
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2008-03-22 03:00
men de är ju de som är problemet:) JA tycker inte att de går för snabbt... följer alltid mitt hjärta o följer aldrig kukens vilja förens den är inne...
ja har inte brottom någonstans men ser häller ingen anledning till o ta de långsammare när de känns naturligt...
ja känner ju alltid efter på kemin innan ja tar ett fysiskt steg...(antar att steg inte måste va fysiska)

2008-03-22 03:00
Alla brudar i hela världen är ju tamejfan störda på ett eller annat sätt, dumpa henne säger jag iaf.
hejhej

2008-03-22 03:03
MM ska fan slagga nu...
Måste endå försöka öka mina chanser att de blir en rättvis bedöming på om de kommer funka när de är en så fin tjej...

tack för svaren o fortsätt gärna grubbla o ge gärna några fler tips. problemet är än inte klargjort för mig o lär ju kvarstå i framtiden...

2008-03-22 03:08
Haha fan... känner igen det där lite, fast för mig är det lite annorlunda, jag blir lovad att vi ska träffas hela tiden, hon är verkligen på o shit, sen blir det alltid försent och inget blir av alls.. och så slutar det alltid med att jag skickar sms och shit, får inte ens alltid svar tillbaka, galet jävla jobbigt. pallar inte!
fan att du skrev sådär jovana, nu kommer jag tänka på det där när jag skickar sms nästa gång..

Vill va liten igen :/

"Spriten gör mig lite melodramatisk, men fuck it ah ja står för det!"

2008-03-22 04:04
HalfAnimal P20 har du sagt till henne vad du känner?

om du inte kan hålla dig:

tycker du borde skriva en dikt/text kanske, som är fin, handlar om henne och där du förklarar hur du känner och vad hon betyder för dig.

om du skulle göra nått sånt så lägg ner mkt tid på det för att få bästa möjliga resultat.

va inte för på bara, i din situation skulle ja lätt skrivit en dikt elr text, spelat in, fast köra den face 2 face nästa gång vi skulle träffas, sen lay low ett tag så hon får tid o tänka :) inspelningen hadde ja typ skickat till henne efter hon hört den irl..

tycker iaf det låter lite romantiskt, om hon är osäker på vad hon vill så får du väll charma henne helt enkelt ;)

om du känner att du kan hålla dig utan henne ett tag:

hör inte av dig på ett tag, låt henne kontakta dig först eftersom det är hon som verkar förvirrad.

2 olika försök till "råd", de bara du som kan känna vad som känns rätt o fel o göra i din sittuation, du vet bäst, gå på kännsla. hoppas det löser sig med tjejjen iaf!

GL

2008-03-22 04:27
hahaha va fan...seriöst..orka haka upp sig på en b*tch du träffat typ rvå ggr ...säger inte det hä röf att jag är full men va fan mannen...vatr är din självrespket ? sätt på en annnan burd iställte föra fan
ny text i lyricism - Tjalle - En alkoholist's bekännelser (del 1 av 3)

/Tjalle -08

2008-03-22 04:27
om du prompt ska hlåkka hålla på med henne så spela har d to get

/Tjalle -08

2008-03-22 05:09
Jag tycker hon gick för fort fram, du fick träffa familjen så snabbt.
Sen tycker jag att du ska ge henne lite andrum sluta skicka sms och fråga vad hon gör så fort du vaknar (6 på morgonen också!!?)
och vem fan är du?

2008-03-22 08:47
Jag tycker inte du har gått överdrivet fort fram. & om jag förstått det rätt så har hon talat om för dig att "DET går för fort fram", inte "DU går för fort fram". Det är ju som du säkert förstår en stor skillnad, & jag tycker inte du ska ta det här personligt.

Om hon precis kommit ur ett förhållande som du beskriver som "stormigt" så är det ju inte helt konstigt att hennes känslor är lite i uppror & pendlar fram & tillbaka.
Men hon verkar lita på dig, tar hem dig & allt. Hon verkar ju gilla att umgås med dig.
& jag tycker inte du ska sura över att du bara fick en kram, även fast jag kan förstå att det känns lite snopet, haha.

& själv måste jag säga att jag föredrar när killar är på. Oftast i alla fall.

2008-03-22 10:00
För det första, ingen dikt! Jag skulle känna mig oerhört kvävd och illa vid situationen om killen började snacka dikter när jag precis sagt att saker går för fort fram... Skulle jag iofs göra när det än var men i alla fall.

Hon kanske ville träffa dig när familjen är med just för att hon känner sig osäker på dig. Hon kanske vill vänta med sex eller något och är rädd att saker går får snabbt om ni är ensamma. Bara en gissning dock.

Och att ni inte hånglar direkt när ni ses känner inte jag som något ovanligt. Så brukar i alla fall mina förhållanden börja. Man umgås lite, känner av, sen pussas man lite och så. Och så avslutas kvällen med en hejdå puss och så börjar man om igen nästa gång man ses. Att pussa någon hej skulle för mig betyda att man är tillsammans, och det känns obekvämt om man bara sets två gånger.

Jag tycker att du ska avvakta. Inte det rådet du ville ha, men ta det lite lugnt. Känn av. Du behöver inte hoppa på henne när du träffar henne. Ge henne en kram om det är det hon vill ha. Var mysiga.

Hör av dig, ring, skicka sms, vad som helst, men inte för mycket. Du måste avväga situationen. Alla sms behöver man inte svara på. (det brukar komma lite senare i alla fall)

Så, det enda rådet jag har är att ta det som det kommer. Två dagar är kort tid för så mycket att hända. Ring henne och se om hon vill ta en promenad idag också. Kanske lunch ute? Lär känna HENNE.
What we do in life echos in eternity.

2008-03-22 10:46
HON ringe nyss:) ja hade presis vaknat:)
Hon vill åter en gång att ja ska komma över o äta med dom... men sen åka till en kompis...
kan ju bli lite konstigt med ett 3e hjul men vafan ja får iaf träffa henne... la oxå fram att ja gärna ville ha lite kvalitetstid med just bara henne men att ja uppskattade att fick umgås med hennes familj:)

Mookie:
ja har faktist aldrig hört av mig till henne när de gäller o ses... ska dock sluta spontan höra av mig om de inte känns 100 efter ida...

breaky_grl:
tack för några bedömningar ur kvinnligt perspektiv:) gick upp några ljus för mig tror ja...

Tack för alla andra bra råd och tankeställare! uppdaterar när ja kommer hem:)

2008-03-22 11:14
Strunta helt enkelt i henne ett tag. Eftersom det verkar som att hon vill vara kompis förlorar du inget på att försöka spela kompis tillbaka o lite svårflörtad sådär.. Hon verkar osäker, så dissa henne lite.!

Graffare

2008-03-22 13:08
detta e fan bättre än våra bästa år.

2008-03-22 13:35
Jag är mest intresserad av hur det gick med TV-spelandet som du körde med brorsan hennes
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor

2008-03-22 14:50
Kan inte annat än att hålla med breaky_grl.
Även om man vill kasta sig över bruden så fort man ser henne tycker jag att det känns bättre med lite slowmo i början. Speciellt i såna här fall när man hoppas på nåt seriöst. Om inte annat så är det ju spännande att börja om från början de första gångerna och bygga upp rätt känsla för lite skönt hångel.
Det kan verkligen vara sjukt avskräckande när man umgås som ett par redan efter några dagar.
Jag var med om det senast i julas och hela grejen sket sig för att det blev för häftigt i början.

2008-03-22 16:56
Okej nu ska jag berätta här !!

Nummer 1..

Bara för att ni hånglar o har er en natt så innebär det INTE
att ni KAN HÅLLA HAND !! Det är fan pinsamt tycker jag...
Sen avslutningspussar, hmm njaa... Det är lixom en stor grej för
många.. 

Nummer 2..

Hon bjuder hem dej när släkt o familj är hemma..
Det är ju skitbra, då vet du att hon vill visa dej o så..
Det innebär att du inte ska va så orolig, hon är nog intresserad av dig..

Nummer 3..

JAg tycker att du ska chilla ner lite, du är för på..
Vafan, smsa o säga att hon ser fantastiks ut utan smink efte 2 dagar
är för mycke... Så du borde träffa henne, hångla o göra va fan ni vill,
men sen om ni ska gå promenader, håll inte hand lr nått..
När du drar hem, ge henne en kram bara...  Sen kommer det en
dag då hon känner sig trygg o gå hand i hand me dej lr att pussa dig ofentligt :)

Jag hade en tjej som tog min hand när vi va tsm.. de va inte bra
Highfive anyone, anyone?

2008-03-22 17:13

Du verka lixom smöra för mycke o va för på..
Tjejer tröttnar tyvärr snabbt på sånna :)
hon får inte ta dej för givet :D Aiiiiiiiiijt

Highfive anyone, anyone?

2008-03-22 17:24
INGEN DIKT FÖR GUDS SKULL!!!
If a fish coulda keep him mout' shut, him woulda neva get caught!
Checka bloggen = http://lionesselli.blogspot.com

2008-03-22 17:25

spela kall.
dissa. va gärna ett svin i en del lägen, då blir det fart ska du se :)
funkar på allt. alla tjejer torskar på badboys. låt naturen ha sin gång..

RATED R!

2008-03-22 23:17
Tjejer är konstiga
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"

2008-03-23 00:12
Im back!
killer day! kom dit o hade allmänt chill där hemma i deras lägenhet.. spelade lite kort med brosan när hon hjälpte sin pappa med värsta påsk maten:) tydligen så va ja värld o bli pressenterad för ytterligare 4 släktingar:P gick skit bra, släktingarna o pappan blev lite lulliga o ja hade skit trevligt.. hon drog in mig på sitt rum några gånger o kramade om mig o va allmänt mysig:) att hon sökte sig till mig för lite kärlek kändes grymt bra... efter maten så drog vi över till en av hennes kompisar o gick typ årets kallaste promenad men den va ok. hon frös naturligtvis svin mycke o ville ha min tröjja som ja självklart gav henne... ja drog en värmeslinga i ren lumpen andra för att hålla mig varm:) hon tog min hand flera gånger på eget initiativ...
min pappa hade hört av sig under dagen o ville att ja skulle äta middag hos honom o efter som att de verkade som att hon ville va med mig hela dagen så föreslog ja att vi skulle äta där.
innan vi drog till pappa så drog vi hem till morsan o lyssnade lite på musik, gosade o pratade:)
hemma hos pappa tycker ja hon gjorde bra ifrån sig, hon va sjukt nervös men ja tycker hon va presis så social som man kan begära första gången hon träffar syrran o pappa...
efter middagen så drog vi till morsan igen o fortsatte myset i min säng. vi gosade helt o hållet på hennes initiativ hela tiden.
när klockan blev sent (nyss) så körde ja hem henne till hennes morsa där hon skulle sova.
hon föreslog att vi skulle ses imorgon oxå och avslutade med en super perfekt kyss:)

de där me bad boy orkar ja inte hålla på med hur mycke de än funkar... gillar hon inte mitt snälla jag så får de va.

finns de inget sätt att undvika de där med o umngås som ett par efter bara några dagar utan o behöva dissa?
tror att de bara är en fråga om typ några dar innan de händer... är de så hemskt då?
just nu e fortfarande allt spännande o pirrigt som de ska va antar ja...

Chico:
Brosan har typ hittat värsta gubben i tekken som han spöar mig me rätt ofta tyvärr... han kan alla knep men ja vinner iaf lite nu:)
Graffare

2008-03-23 12:03
Hahaha tekken, wtf?!

2008-03-23 16:16
Soft att det flyter på!

2008-03-23 16:41
Samma sak här! Jag vill att allt ska gå snabbt som fan, men inga män verkar uppskatta min hets. Fattar inte, varför dra ut på lidandet liksom?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-23 18:12
Faktiskt rätt intressant läsning, hoppas det går bra för flickan.

Om det knasar kan du ju alltid slå en in stöt på lillebrorsan, höh.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-23 18:23
Asså det här är som att läsa en tripprapport fast om nån slags kärlekshistoria. Jag tycker det känns som att du överanalyserar allt och ser saker mest ur ditt eget perspektiv, lite väl mycket kanske.
Jag skulle btw få totalt psykosbryt i huvudmakapären om nån som skrev såna här saker om mig läsbart för alla på nätet, du bör se till så att hon aldrig får se allt det där (kanske finns vissa som tycker det är gulligt men jag antar att det är undantag).

2008-03-23 18:34
jag skulle bli skrämd som fan om jag såg att nån hade skrivit sådär om mig på nätet.

sen tyckte jag att det var hon som var snabb och inte du..du hängde bara på liksom. hennes eget fel att det gick för snabbt.

aja lycka till

2008-03-23 19:43
äh, det där ser ju ut att gå hur bra som helst.. du lär ju inte behöva nån hjälpt. slappna av bara vettja
Graffare

2008-03-23 19:58

Det enda felet du gör är att behandla henne väl, eller varför inte bara stå på egna ben och göra slut. När du ändå är inne på det borde du säga upp dig och röka mer gräs.

Snacka bara med henne, chilla ner ta ett par myskvällar istället för att stressa ihop något
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2008-03-23 21:07
ja försökte lägga armen om henne men hon förklarade att hon inte ville att hennes pappa skulle se de

Jag tror ordet pappa här är nyckeln, det låter som att hon avslöjade problemet här. Om vi går engligt Jungs psykoanalytiska teori så kan det vara så att hon inte har lämnat sin internaliserade fadersgestalt, och därmed inte kommit i kontakt med den djuriska, erotiska delen av sin personlighet, och inte kommit i kontakt med sin animus, komplexet för hennes romantiska partner. Innan hon kan ta steget ur faderns medvetande så kan hon inte uppleva sann, varande kärlek. Hon är då kanske helt enkelt inte beredd att överge fadern som hombre numero uno i sitt liv.

Tough shit alltså, du får helt enkelt ta det lite långsammare. Hojta till om du vill ha mer beskrivning om saken.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
Graffare

2008-03-23 21:22
Alltså nu har ni ju setts några ggr, nu e de bara ta de chill o låta det flyta på.

2008-03-23 23:32
Fan nu går de så bra att bara en idiot skulle misslyckas...
Hon har sagt ordagrant att hon tycker om mig jätte mycke och att hon vill sattsa på mig...
Ja e rätt ovan med att man utrycker sig så men de kändes ju onekligen bra:)
Har pratat mycke med farsan idag o ja börjar känna att han har förtroende för mig...

Många av er gav mig några bra tankeställare o ja tackar för hjälpen:)

Ni som hade åsikter om hur ja skrev eller att ja skrev undrar ja lite hur ni tänker...?
De känns inte som att de tillför något i tråden...

2008-03-24 09:41
Kul för dig att det går bra i alla fall! Hoppas det fortsätter så.

Måste dock säga att jag fortfarande tycker att ni springer fram... Men alla är ju olika. Lycka till!
What we do in life echos in eternity.

2008-03-24 10:35
känns som att om en vecka så kommer det stå att ni gift er ...

/Tjalle -08

2008-03-24 13:14
Alltså den här tjejen går ju verkligen sjukt fort fram! Har aldrig hört på maken! Att man på andra dejten tar hem en, och på typ tredje får träffa släkten och fira påsk med dom! Shit alltså...och jag fattar verkligen noll när HON sen tycker att det går för fort fram, hur kan det inte gå för fort fram när man börjar i den änden :S

Aja men det är kul att höra att det iaf finns några snälla killar kvar och att du valde att välja bort alla bad boy förslag. Själv föredrar jag också när killen är mer på och kör gentleman stilen, har verkligen ingen förståelse för tjejer som gillar killar som inte verkar bry sig, uppvaktning mår man ju allit bra av! =)

2008-03-24 13:28
Alltså om detta inte är sant eller är sant. Så älskar jag sån här läsning på whoa, det förgyller dagen haha.. riktigt kul historier.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.