chana_masala precis. aldrig mätt eller hungrig. ja jag kan gå flera dagar utan mat, brukar iof äta för att det är gott med mat och för jag vet att man måste äta. men ibland kan jag gå 3-4 dagar när jag bara äter 3-4 mackor/dag för jag inte orkar laga mat.
de som är tjocka brukar bara ha att de inte kan känna sig mätta, de brukar då känna en evig hunger. jag känner inget av detta.
min (halv) syster är lika dan av sig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag kan ju ibland känna medans jag äter att magen blir full och därmed inte kan få ner mer mat, men jag har ingen mättnadskänsla som förvanar och kan då äta igen efter en liten stund. det är tex inte ovanligt för mig att göra potatismos på 1kg potatis och äta det i en måltid (med något till då). min vikt ligger på ca: 65 kg, så fet är jag inte, är ca: 182 lång
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mellanöl - åh! en njure... som min morfar då (RIP, men inte pga njuren :p)
jag föddes med ett
hemangiom på högerhanden. men det blev felbehandlat så nu ser min hand rätt konstig ut. men det är ju inte lika häftigt som en njure...
We call them winerbrods.
Fiyah P25 nej då var du inte fet alls..
låter riktigt läskigt faktiskt.. men jag tänkte på näringsbrist och grejer? om du käkar 3 mackor på 3 dagar måste du ju ha det..?
Bild på skunkafields hand!
Kaneida - min freakshow kostar. så, nej.
We call them winerbrods.
Jag har något med matsmälltingen. Jag är sjukt smal. Är snart 17 år och väger under 50 pannor. Är född för tidigt, kanske beror på det? Jag har ingen aning. Jag har försötk att gå upp i vikt genom att bara äta skitmat i en vecka i sträck flera gånger, men det har bara lagt på sig något kilo or so.. Sen är mitt närminne riktigt pissigt, men det är ju en annan femma!
Vila i frid, Andrés 'Grioa'.
Och det kan gå flera dagar innan jag behöver äta något, som för Fiyah. Jag äter ju som jag ska, men ibland orkar man ju bara inte kirra käk när farsan är bortrest osv!
Vila i frid, Andrés 'Grioa'.
Tre öron.
Piz - vi hade en undernärd tjej på mitt jobb (klient, inte personal). 35 år, 40 kilo och "biafra-mage". hon käkade nån proteinshake som bodybuildare häller i sig, samtidigt som hon tränade. gick upp några kilo på det sättet. testa det?
We call them winerbrods.
Jag är halvblind på höger öga :(
Beat the odds like an abusive freak show owner
chana_masala har faktisgt inga brister, var hos läkaren och kollade upp det förra månaden.
jag lider inte alls av detta. är rätt skönt att inte vara hungrig om man inte orkar fixa mat.
Hangaround
2008-03-22 15:17
the freaks come out at whoa.
Mina tår låg omlott när jag föddes. Lilltån är bara som en liten utväxt och tån bredvid är krokig som en ostbåge.
Var det inte någon på whoa typ som är född med 3 öron?
Min tå som är bredvid stortån är längre :S jag har det också :O och jag är rätt smart faktiskt så det kanske stämmer att det är ett tecken på intelligens! :O
Get Random!
TenFingers du har aldrig hört talas om ironi lr?
klart alla e födda med två hjärnor vänster o höger plus att
man har lill hjärnan :S
Sweet_cicki Tror du missade ironin i TenFingers inlägg..
mellanöl ,undviker du alkohol då o sånt? ,själv har jag båda njurarna men halvkeffa typ,född med det,o läkaren säger att jag ksa undvika alkohol o sånt ,så man försöker så gott man kan för att ta hand om sej
http://soundsof051.com/
min hals är baklänges.. alltså.. nacken är fram.. och resten, me senorna och det du vet.. är på baksidan. men ansiktet och huvudet är på rätt sida.
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
KinG-PhiL X2 det har jag också, men är det inte ganska vanligt :P?
det är väl som att ha ringfingret längre än pekfingret elr?
JahmalJr P0 Drack jävligt mycket innan och tog en hel del droger, tyvärr. Dock gör jag inte det längre och det är skönt :) Min är dubbelt så stor som den ska vara så den tåler ju lite mer sa doktorn
har böjliga leder som lett till mer problem än nöje,
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
afflaf: berätta!
Haters gon' hate...
-nisse- seriöst?
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Jag föddes med två pungkulor, annars e de inte så mkt... Brossan däremot fick operera bort ena njuren vid födseln och han har 11 tår på ena foten
Raeka: om det hade stått F18 så hade jag blivit imponerad när du skrev att du föddes med 2 pungkulor. Men nu ?
Vila i frid Daniel ! 091030
raeka P18 "och han har 11 tår på ena foten"haha va?
haha, chana_masala > det blev lite fel... menade sex (6) ... sammanlagt elva (11) tår då alltså xD
eller, vafan.. det var 6 när han föddes... en extra lilltå lixom, nu är det 5, fast det är två som växt ihop / sytt fasts i varandra. Så hans lilltå på ena foten e ungefär lika bred som en stortå
Kaal P19 inte mycket att berätta, flesta leder går att böja dubbelt så långt än vad det borde gå. axlarna och knäna har lätt för att hoppa ur led och i dagsläget så om jag kastar en sten allt vad jag kan så kan jag inte röra min arm på två dagar typ. mina ena hand har så pass böjliga fingrar att folk ser direkt att något är "fel" för jag kan inte ens peka med ett rakt finger :P etc etc..
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
ahh surt :( trodde mer att du var värsta vig, att du typ kunnde ta fötterna bakom huvvet och sånt...
Haters gon' hate...
haha, de låter ju lite retarderat
Kaal P19 Fötterna bakom huvudet kan jag få och då har jag inte några ledproblem.
"if you cant beat them, join them"
har grovt fel i benet sedan födsel (ändå klarar jag mig ofta från knasen och när jag inte gör de ere försäkrings cashen som pröjsar :)..), Fel i armen sen jag bröt den när ja va kring 10 sen e ja hörsel skadad i ena örat. Thats me :P
Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!
Alltså dedär med nervtådar e skummt alltså, men farsan va ihop med nån hippiebrud som sa att bästa sättet att bota ryggont är massage i fötterna. Testa sticka en nagel in i hålet på foten(om du inte är plattfot)... visst fan sticker de till i fyggen? Min farmor var spegelvänd, alla organ i hennes kropp satt på fel sida... skumt?
precis. aldrig mätt eller hungrig. ja jag kan gå flera dagar utan mat, brukar iof äta för att det är gott med mat och för jag vet att man måste äta. men ibland kan jag gå 3-4 dagar när jag bara äter 3-4 mackor/dag för jag inte orkar laga mat. Fiayh Jag är precis likadan, jag väger cirkus 70kg och är 181 lång. Men jag brukar aldrig vara hungrig jag kanske bara är sugen helt enkelt och därför äter jag. Jag äter inte så mkt som de lagar hemma ibland och då brukar de bli mackor o de har man klarat sig på i veckor ett par gånger, inga problem. Tänkte att de kanske kunde bero på att man inte åt reguljärt, alltså att man äter frukost, lunch och middag eventuellt kvällsmat för man brukar ju alltid ta en macka eller käka nåt litet som man alltid glömmer av själv.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
jag föddes med ett fel med mitt höftben, höftkulan kunde inte röra sig som den skulle så jag fick ha någon form av skena på mig i 6mån eller något. Såg ut som en baddräkt typ fast 5cm tjock. Men nu är väl allt som det ska tror jag...
aaa
Ponty0ne X1 Ja, men de knippsade bort det ganska så direkt. Finns typ ett kort på det + två kort när stygnen syns. Var dock inte fullutvecklat utan mindre liksom.
bara otroligt dållig syn, jag hade -13 när jag fick glasögon nu är det bättre (-8.5).
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
vet inet om det är något så. Men är född 2 månader för tidigt, vägde typ 900 gram när jag föddes och fick ligga i kuvös mega länge med slangar o nålar i huvudet. Hade nog en effekt. För när jag jobbar och där är för mycket så blir jag helt yr, alltså yr och måste stå still och tänka på svart.
freakshow like whoa
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
mina revben sticker ut så för jävligt mkt så jag kan "gräva" me händerna under revbenen. d va jobbigt när man va yngre o ville ha tajtare tröjjor på sig. men nu när man har några kg plus (läs: många) så syns d inte lika mkt :D sköööööööönt.
Jag kan flytta på mitt nyckelben, sen när jag föddes så hade jag ingen plats för höftbenskulorna lr vad det heter. inga hål för dom i skelettet lr vad man ska säga, men det fixa man på några månader:)..
Dina onödiga handlingar gjorde mina handlingar onödiga. Det jag gjorde blev onödigt i onödan och det är inte mitt fel att det blev mitt fel till slut!
jag har kvar en mjölktand då det inte växte ut nån under som puttade bort den. Sen är min vänstra tumme kortare och tjockare än den högra :)
Instead of having "answers" on a math test, they should just be called "impressions," and if you got a different "impression," so what, can't we all be brothers?<br><br>
mja jo jag har böjliga leder men lederna mår inte bra av det. när jag var mindre kunde jag snurra mitt högra ben 180 grader så foten pekade uppåt, så la jag det mot min höft och drog tröjan eller bältet över så såg det ut som om mitt ben var amputerat :) alla mina fingrar kan böjas helt platt mot handflatan eler baksidan av handen. många många sjuka grejor.
För stor kuk hihihii
jag föddes med en vibrerande kuk
SMÅLAND!
har ankbröst eller va det heter fast åt andra hållet..alltså mina revben går innåt i bröstkorgen och utåt vid magen..har även en skruv i armen istället för armbågsknölen fast det är en snowboardskada