Tjejproblem!
Sholulu! Det är såhär att jag har träffat en tjej i 4 månader snart.. Vi ses typ 2-3 ggr i veckan för att vi bor 3 mil från varandra. Vi har inte snackat om vilket sorts förhållande vi har, så vi är inte ihop, men vi är ju mer än kk.. ( Träffas när hon har mens, och har hejdå kyssar när hon drar) :D Men grejen är den att hon aldrig frågat om jag vill åka till henne, vi har alltid varit hos mig. Och ibland när jag är i den staden hon bor i åker vi ända hem till mig istället för att va hos henne.. Antigen skäms hon för mig?, eller så måste hennes föräldrar ha något emot invandrare? Igår var jag ute o festa i staden hon bor i. Jag och min kompis lyckades missa tåget och vi stod ute o frös skiten ur oss.. Hon visste detta men ändå bjöd hon inte oss hem för att vi skulle ha nånstans o va.. Så jag bestämde mig för att skita i henne.. Vad tycker ni? Gör jag rätt? Och varför har hon aldrig tagit hem mig? hoppas ni förstår allt ja skrev är fortfarande ringrosting från igår!!
well... I don't know, fråga HENNE om det?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fråga henne, det kan finnas hur många anledningar som helst till att hon inte tagit hem dig. Ni skulle kanske inte kunna va ifred hos henne eller vad som helst. Snacka me henne om du gillar henne och vill att det ska fortsätta annars kan du ju skita i henne.
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Ah det är en simpel lösning.. Men vill inte fråga... Dont ask me why.. Känns inte rätt o ställa hennne mot väggen, om de nu skulle va nått...
Känns det mer rätt att skita i henne utan att förklara varför?
One chapter a day
för fram frågan på ett mer lättsamt sätt då, utan att ställa henne mot väggen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Zoned Ah men fan.. Palla säga, ah jag vill inte träffa dej för att du inte tog hem mig när ja frös ute o inte kom hem.. Hon borde fatta tycker jag.. Chana.. Ah men mina kompisar har skrikit rakt ut, " varför e ni aldrig hemma hos dig " jag har inte bett dom o fråga, men hon lixom svarar inte utan börjar tjöta om anant
hon kanske inte anser att ert färhållande är seriöst nog för attt träffa sina föräldar? fråga chans påna vet ja´
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Producent
2008-03-21 15:20
vad ska man göra när man undrar något, man frågar den som vet.. vem som vet.. ah, det vet man ofta själv! det enda du kan få ut av den här tråden är olika teorier, ingen fakta.. och det är inte att ställa emot väggen så mycket, det är la bara att säga att ni har träffats ett längre tag nu och du är lite nyfiken på hur hon ser på er typ.. det handlar om att veta vart man har varann och vet man inte det så är det inte nice!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Nuubie X0 jaja okej, men varför inte bara ta det ensamma på ett lättsamt sätt..
haha om dina kompisar redan skrikit det är det nog bäst du pratar med henne ensam om det.. fett pinsamt om kompisarna håller på och skriker..
RekFoto
vilken stad bor hon i? störande att du bara srkiver staden.
RekFoto
Staden hon bor i är inte relevant? Kaos
Jag hade oxå den teorin.. Men vafan ska hon då träffa mina för?
Är hennes föräldrar bättre än mina? Ska man alltså
träffas ute i 2-3 månader och sedan börja va hemma hos varandra?
Chana... Ah jag borde ju göra det.. Men är så jävla dåligt på sånt..
Nuubie X0 i kroatien träffar man inte vad andras föräldrar för än förhållandet anses vara väldigt seriöst.. hon kanske är kroat hehe
Graffare
2008-03-21 15:35
hon kanske skämms för någonting?
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Chana, hehe ne hon e svensk :D hehe..
PuGe..
ah, kan stämma.. Det enda jag kommer på är att hennes
föräldrar kan ha emot invandrare.. För de kan itne va nått annat !
Men snälla.. fråga henne. Hon kanske har anledningar till att det inte går att vara hos henne. Ganska oseriöst om du inte vill prata med henne utan bara skiter i det.
What we do in life echos in eternity.
BReaky.... Men om du känner någon, som inte har nånstans att sova.. Pga av att man missar tåget.. Hade du inte låtit dom va hos dej då? Bara 3-4 timmar tills nästa tåg går.. Hon kunde la sagt till sina föräldrar att vi va hennes kompisar då? Jag hade tagit hem vem som helst i de läget, inte tänker ja låta någon stå o frysa ihjäll.. Snöa ju som fan igårnatt
Svinig brud! Vilket land kommer du ifrån då Nuubie?
Nuubie Ta det väldigt enkelt då som "Ska vi hänga hos dig imorrn?" om hon svarar nej, fråga bara varför.
One chapter a day
FRÅGAA HENNE IDIOT!
Blääää
torgny, född i kosovo e jag! Zoned Ah, när vi säger, ska vi träffas, då äre lixom givet att de e hos mig.. Så ja tänkte fråga typ, Kan vi ses imin,...varpå hon svarar Ja.. Då säger ja att vi inte kan va hemma hos mig, så får man ju se vad hon svarar..
finns väl hur många anledningar som hellst.. att hennes föräldrar inte gillar invandrare tycker jag låter som den mest osannolika anledningen Jag har under mitt liv träffat ett flertal både kompisar och tjejer man inte kan va hemma hos. Kan beror på allt ifrån att dom inte är bekväma att ha folk hemma, eller att någon i familjen inte är bekväm. Hon kanske bor väldigt litet och delar rum med något syskon?.. Eller skäms för något hemma, som en knepig farsa eller liknande finns ju huuur många anledningar som hellst, bättre att du snackar me henne om det och visar att du är förstående. Uppenbarligen är det ju något som hon tycker är jobbigt, visa att du bryr dig så kanske ni kommer närmare varandra också!
har inte läst hela tråden. men. kan det inte lika gärna vara så att hon skäms för sin familj och inte för dig? och att inte orka ställa henne mot väggen, om du verkligen gillar henne så blir du nog så illa tvungen att börja prata om hur du känner, för som vi alla vet börjar en god relation med kommunikation..... / medoria leker lovedoctor på whoa
Jag tror på kjellos teori. Jag har också svårt för att ta hem folk,speciellt nytt folk, men det beror inte på personen. Jag känner att mitt hem är min borg, och att ha folk där på ett närgånget och "javisst, känn dig som hemma" sätt känns obehagligt. Det blir helt enkelt för närgånget. För mig släpper det efter några besök, när man vant sig vid att ha någon omkring sig och börjat trivas med det. Att hon skäms över dig tror jag är ganska uteslutet, fyra månader är en lång tid att stå ut med någon som man skäms över.
börja böga börja knarka.
www.enigmatic.se
greger... word... bra sagt...
What would macgyver do?
tycker det lät lite skumt att ni träffades när hon hade mens...
karl-AnToN X7 lite of topic, men är det du som är karl-anton i vitabergen?
www.enigmatic.se
Graffare
2008-03-21 19:43
Hennes föräldrar kanske är alkoholister/narkomaner/underklass/överklass/långtidssjuka eller har något annat problem, kom ihåg att det finns 2 sidor av varje mynt, och du kan bara vara "problemet" på ena sidan
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
haha hon kankse är serb ?
Survival of the fitest only the strong survive.
hennes pappa kanske är finsk. höhö. men allvarligt talat, så är det nog så som några redan varit inne på, hon känner sig antagligen inte bekväm pga sin familj, och skulle då trippa på tå, och vara på hellspänn hela tiden om hon skulle ta med dig hem.. i speak of erfarenhet, min kära finska pappa gjorde så att jag i princip Aldrig var hemma, och det hade Aldrig kommit på frågan att jag hade dragit hem två främmande (för honom) killar hem mitt i natten, även om dom hade fått vänta ute i en vecka.. haha, löjligt nu i efterhand, men då var det så.
hon skäms nog inte över dig hon skäms nog över något annat som nån annan sa! hejdå.
Sleep is the cousin of death
jag tror hon inte släpper hem dig pga av att hon har en boyfriend. så hennes familj får inte se dig. :)
RekFoto
Ring henne nu & säg att du är i hennes stad & blir jagad av en mördare & se om hon släpper in dig då. Vill hon inte då kan du börja ta det personligt. Nejmen skämt å sido... ring imorgon & kolla läget & fråga lite försiktigt bara. Du kan ju säga det så att det inte låter som att du är lack, utan mer som att du bryr dig om henne & undrar om "något är fel", eller så. Sedan skriver du vad hon svarade här!
Jo kan ju stämma men vafan... Jag skäms väl oxå lite när hon är här.. Mina föräldrar kan typ inte snacka svenska så ba, jag bor i en rätt liten lägenhet.. jag delar rum med min bror.. Men jag tar lixom den smällen.. Får se fan, antingen frågar jag imon, eller så skiter jag it.. Har inte svarat när hon ringt,smsat lr skrivit på msn idag..
Hon kanske inte vill ta hem dig just för att ni är KK typ, vad ska hon presentera dig som ?hennes kompis med förmåner? Fan jag vill också träffa en svensk tjej, jag har bara varit med invandrar tjejer i hela mitt liv. Hade sex med en tjej som var adopterad till en svensk famij så det räknas som halv eller? nej det gör de inte vem försöker jag lura.
och vem fan är du?
Nuubie: Jag tycker inte du ska skita i henne. Visa henne lite respekt & berätta varför du är sur åtminstone.
hon kanske har mensfläckar och använda bindor överallt hemma hos sig?
ny text i lyricism - Tjalle - En alkoholist's bekännelser (del 1 av 3) /Tjalle -08
Jag tycker inte du verkar tillräckligt mogen för ett förhållande i alla fall. Bara strunta i henne utan att veta varför hon gör som hon gör? Det är kärlek det.
What we do in life echos in eternity.
haha, fan vad korkat. Känns ju inte lönt att ge något råd egentligen. Dessutom har det mesta redan blivit sagt. Det kan finnas tusen anledningar och det bästa är att fråga henne på ett seriöst icke-anklagande sätt. Hur svårt kan det vara? För övrigt kan det inte stämma att du inte vill anklaga henne, för det gör du ju. Däremot vågar du inte stå för vad du tycker. //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Hennes föräldrar är rassister där har du orsaken haha. Men Fan vad pissigt att hon inte ens erbjöd sig att låter er komma in och värma sig? haha Ni kanske borde tala om vilket förhållande ni har, ganska snart tror jag,
öh.. fattar inte grejen.. hur svårt kan det vara att fråga? :O