I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Djurfobier?

Övrigt - Blandat

   

2008-03-21 00:11

Djurfobier?

Vilka djur bara äcklar er så ni spyr eller skrämmer er så ni pissar på er? Alt. hatar helhjärtat.

Me: vi börjar med grodor. Dem både skrämmer och äcklar mig av nån helt absurd anledning.
Sättet de hoppar runt på, hur de ser ut... Det är ok att titta på en som sitter stilla, men så fort den hoppar iväg på ett sätt som jag tycker ser jävligt onaturligt ut blir jag yr.

Hatet, det eviga hatet. Mördarsniglar. Jag hatar mitt landställe på grund av dem, jag hatar alla platser där dem vistas. För några år sen åkte jag till Spanien och skulle njuta av två veckors frihet, där det absolut inte fanns spår av mördassniglar. Det första jag ser när jag står vid dörren till min kompis hus är ett par ödlor som klättrar. Wow. Gulligt. Men bredvid dem kletas det runt ett par mördarsniglar. Med en pistol i handen hade jag såklart skjutit dem, sen kanske mig själv.
Går inte att beskriva hur mycket jag äcklas och hatar dem. Dessutom är deras jävla existens bara ett stort fel. "Hej, vi tycker om att slima ner fina trädgårdar och väggar och sen käka era finaste växter, inte ogräs, nej nej - vi är formade på det mest vidriga sättet och därför förtjänar vi att förtära det finaste".

Sen bara en ruggig grej när jag av en korkad anledning googlade "bizarre dog". Hittade en bild på en hund och hennes valpar. Jag skrek till, högt, när jag förstorade bilden. OBS. Gör inte detta om du är "känslig". Har inget med våld att göra, det är bara en fruktansvärd bisarr hund. Länkar inte, vill inte se den igen.

Skjut!