jag har inget svar på din fråga. Vibskov hade liknande rätt snygga förra sommaren. MEN jag vill bara påpeka att caliroots hemsida är det jobbigaste, mest överarbetade åbäket på det civilicerade internet. tack för ordet.
Jag ska nog köpa ett par feta pilotbrillor från dior som går från mörklila till ljusare. Liknande Knoxville använder i jackass
länka gärna bilder mina vänner!
Har bara hittat bild på brillorna i deras katalog. Inte sett modellen ute i affären, utan man måste beställa hem. Dyra som fan, men lätt värt det om har lite cash att undvara
Här är bilden på knoxvilles
jo, det är jobbigt att beställa glasögon faktiskt, man kan tycka dom är skitsnygga på en annan person och när dom kommer hem så sitter dom pissfult på en själv, men fortsätt poosta bilder!
blir nog ett par wayfarer för mig iaf
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Ett tips, såg ett par sjukt snygga brillor på H&M herr för typ 80 spänn. Kan inte riktigt förklara, men de var Kanye-formade och leopardmönstrade med lite guld på. Ska nog köpa dom själv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
funkar verkligen wayfarers i sommar igen?
http://www.sthlmmd.se
Det funkar för mig, men jag är ju jävligt snygg också:)
Rayban har ju nån annan modell också i samma stuk som wayfarer, men utan båge nedtill under ögonen liksom. Den kan man väl kanske rocka vidare på. Någon som vet vad den heter kanske?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vad kostar dessa wayfarer då typ?
Du är ett lat stycke mat!
Moderator
2008-03-26 00:24
ska ordna ett par ordentliga piloter till sommaren, ville verkligen hänga på wayfarertrenden förra året men jag såg bara ut som ett ägg med wayfarers när jag försökte. kanske till och med ordnar ett par riktiga ray bans denna gången.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
men carharrt har väl typ såna?
vad lägger ni på ett par brillor då? duger inte ett par hm för er? Är det inte lite väl att lägga över 1000 på ett par solisar?
Jag säger det igen, gå på H&M och köp leopardbrillorna!
wayfarers funkar väll alltid? men ska man ha skölpaddsfärgade eller svarta? Jag är dock en jävla stjärna på att tappa bort och göra sönder solglasögon så funderar på en billigare variant än raybans
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
H&M brillorna funkar prima, hade sånna förra året, sen satte jag mig på dom:(
OOOOH AIK STOCKHOLM!
Jag kör wayfarer kopior, och mina
favoriter som har ett par år på nacken
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Men ok, wayfarers och pilotbrillor i all ära.... men är det inga som har lite mer orginella idéer? Har ni sett Raf Simons-bågarna som var så hypade i vinter, eller Bernhard Willhelm-solglasögonen som går över näsan. Helt flippade:
jag har själv aldrig solglasögon dock. Tycker det blir som en vägg mellan mig och de personer jag möter. blabla
vill gärna se länk på dom där HM brillorna hittar dom inte på min lokala HM
Moderator
2008-03-26 21:14
Nej, jag håller med om det där. Jag tar alltid av mig glasögonen när jag ska snacka med nån eller egentligen göra vad som helst utom att typ gå rakt frammåt ensam. och det resulterar ju såklart i att jag omsätter 6-7 par per säsong. Fast jag tänkte att det är lite som tändare, billiga tändare tappas alltid bort. men min zippo som jag bryr mig om har jag haft rätt länge nu. man liksom blir automatiskt försiktigare. glasögon överhuvudtaget är ett jävla gissel för mig, mina öron sitter nog ovanligt långt bak.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
jag har iofs varit på jakt efter ett par STORA glajjor, sådana som Suicides
Martin Rev brukade ha. eller sådana som synskade har, som ser ut som svetsglasögon.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Armani förra sommaren. blev Prada i år
Legoland P22 Jag har också svårt att hitta glasögon jag passar i. Eller, jag tror det är en sån där fixidé man kan få om sitt eget utseende.
Jag kan tycka att det nästan är ett oskick med folk som inte tar av sig solglasögonen när dom pratar med en. Har dom keps också så blir det som att man pratar med en robot. Rätt obehagligt faktiskt, så mycket av kommunikationen sker ju genom ansiktsutryck, blickar osv. Det känns jobbigt när allt det skärs av bara.
Hajjaru : den där inställningen till varumärken är så konstig tycker jag. Du nämner vilka som producerat dina glasögon men du visar inte någon bild eller beskriver inte hur dom ser ut. Det där är samma sak som monogram-väskor och liknande. Det känns som dålig smak för mig, kanske för att jag inte förstår det tillräckligt bra. Eller nu ursäktar jag mig lite väl mycket för att inte vara taskig mot dig. Men jag tycker det är en relevant diskussion i ett modeforum.
fan vilken soft clothing-sajt. thx :)
RATED R!
Kan någon länka lite förslag på snygga brillor helst under 500 lappen :=
Jag upprepar min fråga:) Finns det dam och herrwayfares eller är det samma?
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
vad är det för brillor easy har? Plz hitta liknande
Jag letar som fan, en polare hade ett par WE som var galet lika.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
nej
whooops. var meningen att designern skulle bli en länk. så blev det såklart inte.
Armani. Hittade ingen bra bild på de jag har, men de där är näsmast i stil
Prada
Accidently step on your white sunglasses, we don't wear those over here.. this is hiphop...
Hajjaru: aah då ber jag om ursäkt :)
void, det finns mindre (dam) och större (herr), men jag vet inte om det är någon annan skillnad på dom.
Skivsamlare
2008-03-28 17:38
deyaz F23 Okej, tackar, jag kör på de jag har. Hoppas att inte någon säger att det är dam haha!
köpte ett par vita i köpenhamn, ungefär sådana som på första bilden fast lite snyggare
void Unisex!
shutters kan ju verkligen inte vara bekvämt. dock har jag sett kanye i ett par glasögon med matt glas, som man för ovanlighetens skull, kan se nånting genom. Någon som vet vilka jag pratar om?
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
vad i helvete...
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."