I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Okej att pojkvännen fortfarande har kontakt med sitt ex?

Övrigt - Blandat

   

2008-03-18 22:03

Okej att pojkvännen fortfarande har kontakt med sitt ex?

Ja har träffat en kille i ett par månader nu och han har tydligen fortfarande kontakt med sin före detta. Den här tjejen bor visserligen i en annan världsdel, men dom verkar fortfarande ha bra kontakt med varandra. Såg på fb att han inte för sådär jätte länge sen skickat nåt smycke till henne och några "souvenirer" som det stod, men det var dock innan vi träffades.

Han har vid ett tillfälle aagt att det inte är nåt mellan, utan att det "bara är vänner". Jag tycker iaf att det inte känns ok, och bara för att hon bor i ett annat land tycker jag inte det ska göra nån skillnad, kan ångra att jag inte sa nåt då, men ville väl inte framstå som jobbig, särskilt så tidigt antar jag.

Ska jag ta upp det här med honom och säga det till honom eller "överreagerar jag"? Är väl mer av principsak jag tycker så än att jag tror att dom ska bli tillsammans igen, ser väl ingen mening med att va kompis med sitt ex och har svårt att tänka mig att man "bara" kan va vänner