Ölsorter?
Den underbara drycken öl! Vilken sort föredrar du? Själv har jag Heineken och Red Stripe som favoriter. Peace!
Too weird to live, too rare to die
åbro. the one and only, annars är de väll 5.2an från systemet
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
Carlsberg Export på glas. Det är den enda ölen jag köper.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag drack en gång för länge sedan en öl som smakade precis som Gott Gräddat (brödet alltså). det är lätt den godaste öl jag druckit, dock minns jag ej vad den heter. om någon vet så medela mig gjärna det. annars blir det mest Red Stripe (eller Hiniken om man inte orkar ta sig till systemet utan får nöja sig med folk-öl)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
TT (på flaska) från åbro bryggeri är väldigt god, red stripe även en favorit ( pga flaskan och att den är från jamaica)
Just nu e d den.
Newcastle eller Kilkenny är riktigt god. Norrlands Guld också.. Är jag fattig blir det Sarek.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Håller med luthgr3n om Kilkenny och lägger till Staropramen.
King of Kings The one and only KUNG! 10,- från bolaget! Världsklass!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
red stripes o mariestad på flaska <3
Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!
Funderar lite över varför de e så jävla gott me glas öl o så :P cola på flaska e juh mkt godare oxå :)
Bunker: jag har hört att burkarna påverkar smaken av innehållet då de släpper ifrån sig lite ämnen. vet ej hur sant detta är dock. men kan vara en förklaring om det stämmer.
Fiyah P25 Inte helt omöjligt.. sen e de väll de här att man äter o dricker med ögonen.. ser mycket godare ut me glas
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
nä fy för åbro sigill
chana_masala åbro sigill är ju fin som fasiken! du är bara bitter.
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Doktor_Humor P20 nejnej! inte bitter. men är det den vita burken så drack jag den iförrgår (ljummen)
en konstig smak tycker jag, men jag ska ge den en chans till i kylt tillstånd..
Toastare
2008-03-17 16:15
Kronenbourg 1664, Brahma och Heineken.
Jag skyller allt på Emma!
becks, newcastle, bintang, chang o guinness typ så
Dear God give us what you gave Moses, a burning Bush.<br> <br> 413 änna!
jag glömde! Carlsberg Hof är riktigt god, för mig är den gyllene procenthalten 4,5-5,0%
jag glömde! Carlsberg Hof är riktigt god, för mig är den gyllene procenthalten 4,5-5,0% Håller med dig Chana_masala, Hof är en riktig guldöl, just för att den har den procenthalten. Man kan dricka mer utan att bli bäng. :)
Too weird to live, too rare to die
Konsertbesökare
2008-03-17 16:23
Matadåren sa det. Sjukt god öl.
Toastare
2008-03-17 16:25
Hof är iof 4,2 vol %
Jag skyller allt på Emma!
San Miguel!
Corona, Pacifico och Heineken!
L'âge d'or était l'âge où l'or ne régnait pas
San Miguel, Heiniken är också ganska god iofs. A bro' :D
grolsh eller hur det nu kan tänkas stavas
Nils Oscar Farm Ale, Nils Oscar Indian Pale, Nils Oskar God lager, Kronenbourg, Staropramen, Heineken, Carlsberg Export, Dansk Fatöl, lite beroende på på den financiella situationen..
smutsig_slampa Nils Oscar ölen går ju inte att dricka, den smakar ju fruktansvärt illa.
Fiyah P25 Jag är ledsen att behöva säga det. Men nu sitter du och har fel.
Smaken är som baken osv. Men Nils Oscar är förmodligen bland det bästa du kan köpa på systemet.
jag drack iof Nils Oscar Kalasöl, det var inget för mig det inte. men tur att någon gillar hans öl
Staropramen och Kilkenny är överlägsna ledare på min lista. Man kanske borde gå ner till den irländska puben och ta en kenny dagen till ära?!
tycker jag, har inte smakat på den faktiskt.. jo en gång köpte jag en kil kenny när jag var för full för att ens känns skillnad på vatten och öl, så räknas väl inte..
sommar - red stripe sommar(fattig) - KUNG vinter - guiness, lapin kulta 5,2/7,0 vinter(fattig) - KUNG
RATED R!
Öl är ju gjort för att smaka som bäst vid 5.2...Grolsch får min röst!
pilsner urquell, staropramen, budvar eller zlatopramen premium dark lager har det blivit på slutet, bara tjeckiskt så klart!
..
Samuel adams(hela familjen) Nils Oskar(hela familjen) Williams Red Innis & Gunn Gotlands klosteröl(färsköl) Haagarden St Feuillien Red Seal All öl är ju nästan god men va fan, varför köpa typ Staropramen, Heineken, Carlsberg när det finns så mycket godare?! Och seriöst, Corona, då kan man ju lika gärna köpa pripps blå och blanda ut skiten med mineralvatten för att den smakar för mycket!
The universe seems to unfold as it should!
en öl jag saknar som fanns för 4-5 år sedan är Härlanda Pilsner, iof inte jätte god men den hade ju Härlanda Fängelse på ettiketten
La Trappe är min senaste upptäckt, förmodligen den godaste ölen jag druckit. Annars är det Guiness, Kilkenny, Newcastle och även Red Stripe som slinker ner mest.
It's sucking my will to live
http://culkin.blogspot.com
HEINEKEN CHEA
Samuel Adams boston lager samt Kilkenny. Hade nog enbart druckit kilkenny om det inte varit för min kassa ekonomi
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
På lagerfronten dricker jag enbart Stella Artois i princip.. Ale blir det oftast från shepherds neam, Spitfire framförallt..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
I´ll have a Samuel Adams..., I´ll have a Samuel Adams too... , I´ll have a Samuel JACKSON!
Guinness Kilkenny Staropramen mörk Om jag ska dricka ljus öl så blir det Karlovacko, Lapin kulta eller Stella artois
DIF!
heineken är kanske den mest överskattade ölen ever..
DIF!
Den här satt inte fel, men man föredrar den givetvis på fat
DIF!
bob P19 kanske det, men den e jävligt god