Vad har hant o Sverige?
Jag har inte varit i Sverige pa ett halvar, vad har hant dar? Har fatt lite info fran vanner och familj men det ar mest privata grejer. Vad har fjortisarna haft for sig och pa sig? Jag har hort att det var inne med vitt lappstift? Vilken var arets julklapp? Vad har Linda Rosing haft for sig? Ar hon fortfarande pa toppen av riksfjant-listan eller har nagot annat silicon bradat henne? Vilka latar har kommit? Vilka har spelats sonder? Dar jag ar ar man lite efter med det dar med populara latar sa det har blivit 2 x Rihannas paraply-lat-period for mig.. Vad har moderaterna gjort? Har ni fatt er extra tusenlapp i manaden an? Vilka spelningar missade man? Nagon ny reklam som fatt dig att krakas? Har ni hort om Kicki Danielsson? Kommer hon att gora ytterligare en comeback i arets Melodifestival? Vad hittar man pa H&M nu? Vad hade man for jacka denna vintern? Vad hade man pa fossingarna? Filmer? Vilka har man missat? Vilka maste man hyra och vilka var skitdaliga? Vilken var din finaste vinterdag? Har Ica nagra spannande nyheter? Precis innan jag akte lanserade de stora couscous. Wow!! Gott, eller? Vad ar senaste bantningstrenden? Haller GI i sig eller ar det nagot annat man ska trycka i sig? Har nagon kand manniska trillat av pinn? Vad har hant pa whoa? Vilka tradar var roligast, vilka har brakat, vilka har blivit bannade, vilken trad har du hatat? Med mera, med mera, uppdatera mig!
du är patetisk, det kan sammanfatta alla dina frågor
haha,, borta ett halvår. inte hänt så mkt
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Det har inte hänt så mycket på 6 månader..
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.
Hehe gör en ny tråd när det gått 6 år så lovar jag att uppdatera dig
Producent
2008-03-14 11:15
håll er till topicen, antingen så har ni svar på hennes frågor eller inte.. onödiga utlåtanden är som sagt onödiga.
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
"Vad har hant pa whoa? Vilka tradar var roligast, vilka har brakat, vilka har blivit bannade, vilken trad har du hatat?" Jadu, denna hamnade just på min lista över "idiot-trådar". Grattis .
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vad har fjortisarna haft for sig och pa sig? Jag har hort att det var inne med vitt lappstift? vitt läppstift / idominsalva har varit jätteinne. otroligt fult. Vad fjortisar gör/har på sig kan du läsa mer om på bloggen: www.blondinbella.se Vilken var arets julklapp? Ingen aning! Vad har Linda Rosing haft for sig? Ar hon fortfarande pa toppen av riksfjant-listan eller har nagot annat silicon bradat henne? Ingen aning! Vilka latar har kommit? Vilka har spelats sonder? Dar jag ar ar man lite efter med det dar med populara latar sa det har blivit 2 x Rihannas paraply-lat-period for mig.. Adam Tenstas My Cool har spelats sönder på radio/mtv. Vad har moderaterna gjort? Har ni fatt er extra tusenlapp i manaden an? De har inte gjort nånting typ, inga extra pengar. Vilka spelningar missade man? Cunnin på Nalen! Nagon ny reklam som fatt dig att krakas? Ja, de som säljer medel mot fotsvamp.! talande tånaglar och annat nasty. Har ni hort om Kicki Danielsson? Kommer hon att gora ytterligare en comeback i arets Melodifestival? Säkert! Vad hittar man pa H&M nu? Vad hade man for jacka denna vintern? Vad hade man pa fossingarna? Återigen : www.blondinbella.se , ingen aning om vad modet sa. Guldskor är ju visserligen skitinne - i love it. Filmer? Vilka har man missat? Vilka maste man hyra och vilka var skitdaliga? Ingen aning! Vilken var din finaste vinterdag? Har Ica nagra spannande nyheter? Precis innan jag akte lanserade de stora couscous. Wow!! Gott, eller? Det nyaste för mig är apelsinliknande frukter som smakar lite sötare än grape och som är roliga att äta. Vet inte vad de heter dock! Vad ar senaste bantningstrenden? Haller GI i sig eller ar det nagot annat man ska trycka i sig? ingen aning! Har nagon kand manniska trillat av pinn? Nä Vad har hant pa whoa? Vilka tradar var roligast, vilka har brakat, vilka har blivit bannade, vilken trad har du hatat? Ingenting, same old same old.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Vad har moderaterna gjort? Har ni fatt er extra tusenlapp i manaden an? De har inte gjort nånting typ, inga extra pengar. Det där stämmer ju inte, jag har faktiskt märkt en ökning med ca.1500 / månad på min lön.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag går på csn! =P
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
den bästa låten kom för några dagar sdan, ligger på " blandat " handlar om en kille som raggar på en tjej på dh. kolla in den :) annars har det väll inte hänt så speciellt mycke, inte haft nån vinter förutom när jag hälsade på släkten i norrland.
IFK Göteborg Juventus - You ask yourself.. if it was all worth it.... -
Varför vill man veta vad som hänt? Anledningen till att man flyr är ju för att slippa att ens skänka en tanke på vad som händer i sverige:P
jag misslyckades på omtentan..
jag har alltid rätt.
Jag vet att det är trendigt att säga att whoa är kefft, men shit, det är ju det..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Haha 6 månader.. du kanske borde ta o komma hem om du bryr dig så mycket om Kicki Danielsson..
jag har också varit borta i 6mån men så svårt är det inte att följa med väl? klicka in på aftinbladet.se! Orkar man ens bry sig?
aaa
årets julklapp var gps:en
Letat över allt efter min extra 1000-lapp, i gamla jackor, mellan soffdynorna, spargrisen... still can't find it!
At the gates of Eternity...
Moderator
2008-03-14 20:12
Jävla krossad_anka kommer in och snor mina kreddpoäng som jag tänkte få genom att veta vad årets julklapp var! Någon annan fråga som inte har fått svar? Angående finaste vinterdag så har det varit en ganska snöfri vinter. Vinterfri skulle jag nästan kalla den. Linda Rosing har fått lämna plats för.....ja närmast är väl Carolina Gynning? Men hon är ju respekterad. Hon har ett eget tvprogram och skriver i punkt.se varje....nej gör hon det? Bröderna Schulman bryr sig många om också. Och de faller väl lite under samma kategori som Linda Rosing också, fast med skillnaden att de är smarta och att jag tycker att de är roliga.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Ah vilken nostalgi jag fick av den här tråden, (tänker tillbaka 6 månader i tiden). Synd att allt är helt förändrat nu, kan jämföras med en helt ny tidsålder.
Kaptenkrok: Hahaha! Förlåt :)
detta måste ju va ett skämt? vad är meningen med detta? ville du bara starta en tråd för att berätta för alla medlemmar att du har varit utomlands i 6 månader?
Har Ica nagra spannande nyheter? Det kan du ge dig fan på att dom har, gammalt köttfärs!
och vem fan är du?
Nagon ny reklam som fatt dig att krakas? Jamba leder den ligan fortfarandeVad hade man for jacka denna vintern? Rävarna ser man på varenda fjortis ( sen sitter det 69/96 ?? på brallorna)
och vem fan är du?
Moderator
2008-03-14 22:30
Haha ja det där 69 får man ju inte missa! Underbar trend :)
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
kaptenen seriöst nu men av alla trender så är detta 69 den jag minst förstår mig på. De är så jävla fula, då menar jag inte bara siffrorna men själva utseendet med sömnen som går runt benen och passformen. Jag förstår inte
och vem fan är du?
Vad har fjortisarna haft for sig och pa sig? Jag har hort att det var inne med vitt lappstift? Som Loria sa tidigare, idomin. Sen att ha "lugg" som börjar vid höger/vänster öra och är dragen över pannan till andra sidan. Min mor liknade det vid en halsduk, tycker det stämmer in ganska bra. Filmer? Vilka har man missat? Vilka maste man hyra och vilka var skitdaliga? Sweeney Todd - The Demon Barber at Fleet Street! Tim Burton's nya, musikal. Självklart med Depp och Bonham Carter. Se! Vad ar senaste bantningstrenden? Haller GI i sig eller ar det nagot annat man ska trycka i sig? Det har blivit bekräftat av någon /några (?) att det mest effektiva "mer fett mindre kolhydrater" hå hå ja ja.. Har nagon kand manniska trillat av pinn? Det vet jag inte, men han sångaren i Barbados (inte Magnus Carlsson, den andra) har gått ut med att han har HIV. Dessutom ställde Fronda upp i melodifestivalen. Festligt 8-)
vegan power
jag satt bredvid linda rosing på tåget för två veckor sen. hon hoppade av i västerås eller örebro eller vad det nu var, mycket mer än så finns väl inte att säga om henne
http://www.kommandot.se/wp/
Remy P21 Det är väl G-star som gör dom? Är det verkligen 69? tror det är 96.. :) En tjej i min klass hade såna för typ.. ja. mycket längre sen än dom flesta som springer runt i dom idag. Hon bär dom dock inte snortajt och de är riktigt snygga på henne, faktiskt.
vegan power
Moderator
2008-03-14 22:50
Remy Seriöst nu så förstår inte jag heller. Men jag har kul åt det :) Någon som kan hitta bild på byxorna för att visa hur det ser ut?
KaptenKrok P22 om du har facebook: kolla gruppen "täbb" och kolla bland bilderna. finns en massa pojkar där med såna byxor.
här är en av dem
vegan power
Moderator
2008-03-14 23:02
bättre bild fick jag inte se. Men va? Vad är det där för jävla grupp?
Kaptenkrok: Det är en plojgrupp där de lägger upp bilder på typiska "täbb" alltså täbyb(?) och taggar som sina kompisar eller annat skoj, typ en tjej med stora läppar blev taggad "courtney love" när man höll pekaren över läpparna. Min storebror visade mig tidigare ikväll.
bättre bild
nudå ?
vegan power
*täbybor(?) om man kollar vad det är för folk som har kommenterat bilderna i gruppen "täbb" är det de som är GANSKA lika "täbben", fast några år äldre och kanske inte riktigt lika brunkrämade och håret kanske inte är RIKTIGT lika långt och riktigt lika spretigt. men IMHO hör de till samma "grupp" människor.
vegan power
Moderator
2008-03-14 23:31
Ja skitbra bild! Och skitfula byxor!
den nya hypen verkar tydligen vara Björn Gustavsson som jag fortfarande inte har någon aning om vem det är..
krossad_anka here you go! spana och kikna av skratt eller dö av tristess :) antingen hatar eller älskar man honom.
vegan power
Moderator
2008-03-14 23:53
Ja fan hur kunde vi glömma det? Youtuba om du inte vet vem det är.
Har inget ljud på datorn tyvärr. Får kolla om 1 vecka när min vanliga dator är tillbaka från lagning.. Hehe.
en blogg som är åt samma håll som blondinbella men kanske lite lättare att ta på allvar är
kenzas (jag kände henne en gång i tiden hå hå ja ja, då var hon punkare minsann)
vegan power
Vad har moderaterna gjort? Har ni fatt er extra tusenlapp i manaden an? jaaa,,, dem öka akassan rejält så min lön har blivit mindre trotts en fjuttig sparande på att man betalar mindre skatt men det jämnar ut sig som sagt. och monopolet på apoteket försvinner så nu blir ajg utan jobb oxå och man kommer hitta alvedon och tyngre medecin i vilken sunkig kiosk som hälst, grattis svenskar, ni är bra på förstöra.... grrrrrrrrrrr
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
under tiden du var borta tog robotarna över sverige men precis innan du kom tillbaka lyckades vi ta tillbaka makten.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
Ja, ni verkar ju nojda med ert.. Har man ingenting att saga sa ar man tyst, ar det verkligen sa fa anvandare har inne som foddes av en vettig morsa?
<br>
haha.. jaaaa steket.. där satt den"!!
Vad moderaterna har gjort är väll att de insett att de inte stannar länge o börjar göra sverige lite mer vad vi kan kalla fascistiskt.. iaf vad jag hört.
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
sleepysmile: det är väl killen i alcazar som har HIV?
_Rookie F22 vad har folks morsor med något att göra?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
för det mesta är det ens mamma som har uppfostrat en. rookie menade nog att vissa här inne har dålig uppfostran som skriver i tråden utan att ha något att tillföra.
stigili dang dang didan
Jag hatar folk som skriver i tråden utan något att tillföra PARADOX