Sveriges mesta white trash-affär?
Ett lite löjligt engelskt låneord, men genom att säga white trash så har de flesta en klar bild av vad man pratar om. Alltså, vilken är Sveriges white trashigaste affär? Är det månne Överskottsbolaget, Rusta eller... ja, vad finns det fler för ställen? Många lokala WT-pärlor lär ju finnas runt om i landet. Rusta är nog en god kandidat, hit vallfärdar människor från alla möjliga avkrokar runt den orten butiken är belägen i. Här inhandlas äckliga fikabröd, sportiga skor och en billig kyl som man har i garaget att lägga allt tjuvskjutet vilt i bredvid spolarvätskan och terpentinet. Motivera!
Intressepenisen hårdnar!
Jag skulle säga att det är tokjämt mellan ÖB och Rusta. WT är största anledningen till att min pappa aldrig sätter sin fot på någon av dessa ställen. Annars verkar ju Ullared dra till sig alla möjliga snålänningar, inte bara WT. Har aldrig varit där men mamma som har fick en sådan shoppingchock att hon inte orkade sig igenom hela affären.
Det är enkelt, Engelbrektsboden. Dom är gee
Skulle nog vilja placera Netto och Lidl i samma gäng.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lidl, hur kunde man glömma Lidl. Butiken som gav svensk folköls-kultur en rejälrenässans, ett upssving utan dess like!
Intressepenisen hårdnar!
hehe netto är för studenter och studenter är inte särskilt WT.
http://www.earforcefm.blogspot.com
Jag är så jävla orolig att hitta en råtta i apelsinjuicen eller liknande saker när jag köper varor på Lidl. Mycket av det man köper där smakar fan inte korrekt.
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
Har jag missat något eller bara ni som inte sett hur ÖB och Rusta funkar i övriga delar av landet? När jag bodde i Stockholm så var det fan bara blattar som handlade på ÖB och Rusta, samma gäller här i Malmö.Kaladze : Haha eller hur? Hela jävla Eko Hallen också för den delen.
At the gates of Eternity...
Willys är fett WT! Jag vet att ni kommer säga emot mig för att allt ni ha rär Eldorado... Men Willys är de facto WT.
www.myspace.com/saidanderik
willys är ju som alla andra affärer. H&M är mest white trash
Big Bowl i malmö är annars det ställe jag kommer på såhär på rak arm där det finns störst koncentration white trash-folk. Eller på köpcentrumet Center Syd i löddeköpinge.
http://www.earforcefm.blogspot.com
Har ni alla missat sveriges största whitetrash butik? Butiken hela norra europas whitetrash vallfärdar till?Gekås Ullared
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har sett lite längre upp i landet att det finns stora varuhus som heter "dollar store" eller liknande, bara genom att åka förbi det, kände man white trash vindarna piska en i frippen.
Can't break necks in boxes
Hahaha fett smutsigt ställe. Den där bondfamiljen från Simpsons var säkert där. Ser det verkligen framför mig.
JC är inte så white trash Ett uttalande som förtäljer mer om dig än om affären.
Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man
H&M och JC - white trash? Ge er! Det visar ju bara på hur viktigt det blivit med märkeskläder och "mode"-kläder som ska föreställa snygga. Bara för att andra inte har råd att köpa sig en ny kanada gås-jacka varje vinter betyder inte det att det är white trash. Usch nu kom jag och tänka på sånadära äckliga fula glasögon med tjocka svarta bågar alla har och tror att de är så speciella i.....
One chapter a day
Willys var det första jag tänkte på när jag såg rubriken. Partaj kanske, men det är nog mer för bonniga festprissar (som kan, men inte behöver, vara vitt slödder).
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
ROCO är definitivt världens värsta white trash-affär
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Vad är det? Roccoco är white trash med äckliga skinnkläder.
Jag förstår att ämnen som White Trash och lågprisbutiker rör upp känslorna hos klientelet, men försök behärska er. Annars utdelas påföljder. (Ingen nämnd, ingen glömd) Aahhrrgg // Friktion On Topic: Willys e fett WT. Galne Gunnar var om möjligt ännu mer WT på sin tid. och högt upp på listan ligger såklart även GeKås
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
LIDL ÄR BÄST, deras chips är fett goda <3
Gangsta Rap Made Me Do It!
Vad har hänt här då sen man glodde in senast? Har ni börjat bråka, và?
Intressepenisen hårdnar!
Vila i frid GalneGunnar... förtjänar att för all framtid nämnas med heder i liknande diskussioner. Vilken stockholmare minns inte GalneGunnar i kungens kurva? Albert&Herbert utanför Bollnäs är ju en annan klassiker, aldrig sett en mörk person där, 100% bönder o WT
Röda korset?
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
GalneGunnar var underbar! Whitetrash är ju butiken Manhattan på Drottninggatan, någon slags modeaffär med ungefär detta utbud: Magkorta toppar med glittertryck i stil med "this bitch bites" "sexy" "krama mig" Pastellfärgade mjukisbyxor med vita stripes och tryck på rumpan Korta kjolar i skottsrutigt tyg och med kedjor o nitar lite här och var med mera. Finns en liknande affär i Nyköping också, minns inte vad den heter.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
dissa inte Lidl era jävla överklassbögar. graffenwalder 4 life
Some say they expect Illuminati take my body to sleep
speedway i sthlm är lite WT
Some say they expect Illuminati take my body to sleep
22:an jeans på sturegatan i västerås. redneck/whitetrash. säljer typ ormskinnsboots, cowboyhattar, hängslen och indianprylar
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
JC? Varenda fruntimmer i Sverige brukar väl åtminstone handla skärp och vantar på JC? Accessoarer o.s.v.
Intressepenisen hårdnar!
whitetrash fruntimmer, ja.
HMOR
Jag skulle säga IKEA.. folk vallfärdar dit för att köpa billiga värmeljus och 5 krs korvarna.
Harald Nyborg
nej som någon sa GEKÅS ULLARED såklart
Åhléns, lätt.
I tego arcana dei!
Ikano-huset Linköping, o jävlar.
jack&jones till max
Survival of the fitest only the strong survive.
Whitetrash butik...? ICA maxi... jack&jones är inte WT?
Hur fan har ni lyckats att inte nämna Jysk?
Göteborg på låtsas.
HAHAHA Jack&Jones Hahaha fett sant... Jysk också!!!
Inget kan ju rimligtvis klå Gekås. --- ÖB är förresten rätt ball, ibland får de in konstiga bra saker till låga priser. Att gå in på ÖB är som att färdas till andra sidan Berlin-muren. Jag älskar den upplevelsen. --- Åhléns är INTE white trash. Då blandar man ihop trash med svensson-svenskar. På Åhléns kan man köpa Stray Boys och Shirt Factory. White trash köper inte smakfullt formgivna skjortor för en tusenlapp stycket. White Trash handlar sina kläder på typ Coop Forum. --- Jag har aldrig varit på Jysk, men jag trodde det var typ, dyrt där eller nåt. Det ser ut som att det borde vara dyrt där. Eller om jag blandar ihop Jysk med Mio. Äh, jag har ingen aning.
I hemelektronikbranschen: Media Markt elr Elgiganten
Eksem P25 du bland jysk med mio... jysk e billig Ikea kopia. Mio är dyrt med kostiga former.
finns en "allt för 10kr" butik ganska centralt i uppsala... dit vågar itne jag mig mer iaf.
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
ÖB, Rusta, Jula, Lidl, Netto, NewYorker, Jysk mm
ÖB i trollhättan är nog numero uno av de ställena jag sett i mitt liv. där samlas alla slags sociala avarter för lite shopping spree.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
Fan alltså, jag visste inte att Whoa var fullt av överklassfolk! Nämen, jag hajar ju syftet med tråden, och ämnet är jävligt roligt att diskutera kring, men jag höjer ögonbrynen när folk nämner affärer som H&M, JC och Åhléns?! Jag är lite nyfiken på var ni själva handlar då, för att slippa bli klassade som whitetrash... Hur som helst, riktiga whitetrash-butiker är väl typ Lidl (ja, jag är trogen kund), och Rusta.
Graffare
2008-03-15 10:01
hur fan kan ni säga att JC är white trash när deras hudvud sortiment är typ lee och levis?
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
PuGe Det är helt baserat på kundkretsen kan man anta. Men jag bidrar med den fantastiska butiken; NEWYORKER . Fullt med hemska tryck på alla kläder som är mer off än något man ens skulle kunna gräva fram på Punktshop - de är bara fel. Här shoppar häftiga kids i foppatofflor i neon-färger. Däremot så får jag mest öststats-WT-vibbar av det hela baserat på plaggutbudet. Typ de häftiga 100kronorsjeansen med paljettstjärnor på benen och en oversize top med texten "i love boys, shopping & party" eller något sådant.
Graffare
2008-03-15 10:35
jag vet inte hur det ser ut i andra städer, men i södertälje är det mest vit medelklass som går dit
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"