I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hjälp med att hitta liknande plagg!

Övrigt - Blandat

2008-03-06 22:38

Hjälp med att hitta liknande plagg!

Idag hittade jag en sjukt snygg jacka på H&M i Göteborg. Dock endast i Large. Nu har jag fått reda på att den är från förra sesongen och kommer antagligen inte sälljas mer + att jag har vart runt på varenda jävla H&M. Den finns dock i grönt, men jag söker märka färger.

Nu behöver jag er hjälp!
Jag vill hitta något liknande denna:
http://lapsus.blogg.se/images/parkas_1194281804.jpg

Den ska vara tunn, vindtålig, lite längre än en jacka, luva ska de han, mörk färg och prisvärd!

Hoppas någon har förslag!

Mvh

nyfiken är en snut..

2008-03-07 15:05
Ganska lång, typ parkas? Ser ut att vara det på bilden iaf

Weekday kanske har?
WE'RE GROWING UP
BY FALLING
DOWN

2008-03-07 16:24

2008-03-07 17:27
H&M har en lång parkas, med snørning o pingvin stjært på. tror den kan va nått.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-07 17:28
hahaha, læste fan inte tråden, bara topicen.. sorry.
trodde dock det var årets det dær..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-09 20:11
whosa det var något, den första var ju sjukt snygg, men.. den som var på min bild kostade 600 pix, jävligt gött pris för en sjyst parkas! Tycket det var synd att en av dem andra inte var tillräkligt lång, men den va snygg.. tack igen!

Det är bara att leta vidare, weekday som nämndes har jag kollat, dom skulle få in mer coats och shit för dom hade inte så mycket nu..

Peace!
nyfiken är en snut..

2008-03-10 14:47
käft:
kolla h&m. dom har en för våren som inte är helt olik. när jag var där fanns den dock bara i L/XL kvar.
Rehab is for quiters.

2008-03-10 15:48
käft

är det en herrjacka? jag har fan en exakt likadan från hm's damavdelning. kika där, det enda som är "tjejigt" över den är att man kan knyta den i midjan men det är ju bara att ta bort. jag knyter den oftast inte ens själv. är dock inte helt hundra på om den finns kvar nu för tiden men det var inte allt för länge sen jag köpte den! kostar runt 500-600kr och är svart. snygg as fuck. du kan ju prova iaf.