I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rum/Lägenhet Sökes STHLM OMG

Övrigt - Blandat

2008-03-04 02:41

Rum/Lägenhet Sökes STHLM OMG

Som rubriken säger , säger lägenhet alt rum i lägenhet så snart som möjligt.

Vad ska man säga mer jag vill helt enkelt get a place i stockholm då jag har jobbet där.
Så då fick ni svar på det ,japp jag jobbar och både har och kommer ha inkomst.
No fuzz.

Skötsam och ordentlig (inom ungdomliga mått dvs) städar diskar lagar mat , im like your new maid. I do it all cookin cleanin washin.

Över hela stan går bra , men föredragsvis Röda eller Gröna Linjen.
Humant pris på rum önskas.
Inga 4500+ för ett 15 kvm hål. Aint OK!

Mail me.

Holla !
Mvh Simon M.

Admins, om detta inlägg ligger helt off just move it then. Har ingen koll på vart Boende ad's  hamnar.

24/7 always keepin it.

2008-03-05 13:00
Du borde lägga in en annons på blocket istället, jag & min pojkvän fick lägenhet på det viset ganska så snabbt!
Hyr ett litet hus nu. : )
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2008-03-05 13:22
åh, själv bor jag på typ 15 kvm nu..suck...vill också ha lägenhet... :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-05 15:03
måste man kunna engelska för att kunna tyda vad du säger till en?

2008-03-05 15:42
du kan få bo i min lägenhet 4 veckor innan ajg flyttar, men då gäller de så kort tid, jag tar halva hyran på 3000 å jag flyttar 5e april å allt ingår i hyran fast jag har inget internet men de kanske inte gör nåt

2008-03-05 16:04
fläskfanny
Försöker du bara vara dryg eller har du problem med att läsa på riktigt?

Som sagt, att lägga ut annons på blocket har varit jättegivande för oss iaf. Vi fick en hel del napp faktiskt!

Lycka till!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language