I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Oneliners du fått en käftsmäll av

Övrigt - Blandat

2008-03-03 17:32

Oneliners du fått en käftsmäll av

Chea! Oneliners är ofta rätt roliga.. jag vill höra oneliners du fått i ditt ansikte och sedan blivit lite hängig över.

När jag var 15 sa min dåvarande tjej. "Halva ditt ansikte är snyggt, andra halvan är skitful"
Nu skrattar jag åt det, men jag måste erkänna att den slog mig rakt över käkbenet då.

2008-03-03 17:35
haha ja fick en sån av mitt ex också. hon la händerna över ungefär halva mitt ansikte å så sa hon "när man håller så här så ser du ut som en som är snygg!"

haha så grovt elakt
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2008-03-03 17:36
haha, bjäär, i feel you.
Samma situation för mig. Vi hade en myskväll.. hon kollade mig i ögonen och sa det rakt ut!

2008-03-03 17:38
"jag har aldrig fårtt en smäll, inte ens tanken har slagit mig"
så fick jag mig en av min kompis..
And your fat friend, her nickname is Mini-van..
http://seanism.com/dlarea/?action=watch&id=120

2008-03-03 17:41
Alltså...Jag tog det inte så hårt (jag har ganska mycket humor), men kan tänka mig att andra också gillar grejen:

Jag hade för första gången rakat skallen (inte kopplat till några åsikter alls, bara rent allmänt), och när jag kom hem kläckte morsan ur sig följande: "Oj, du ser ju ut som en Auschwitzfånge!"

För övrigt har jag blivit kallade "jude" sedan dess ^^ Jag spred ju historien ganska friskt.
I tego arcana dei!

2008-03-03 17:43
Det här kanske inte är så roligt men det var ett så jävla nice "upplägg" att jag inte kunde hålla käft. Min kompis letade efter någon stad i en kartbok, han letade ett bra tag men hittade inte staden, då blev han så sur att han sa:

Var i helvete är kuken(han menade staden)?

Varpå jag svarar: den kanske är liten, det är nog därför du inte hittar den..

Jag kan säga att han blev "lite" arg;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-03 17:49
Bjäär

Ursäkta mig men det var en jävligt bra line haha
va?

2008-03-03 18:00
UnderOrganet P22

Låt mig gissa din kompis rappar i en grupp som heter snook?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-03 18:04
Haha, jag kommer inte på någon som jag verkligen tappat hakan för men jag gav min kompis en fet oneliner på bio för ett tag sen.

I början av filmen Cloverfield så hörs det enorma fotsteg o typ biosalongen skakade.
Då droppar jag en fet mammadiss som får han o tappa hakan.

"Shit Hjalle, din mamma kommer!" Gaha, kan tillägga att de bredvid oss och bakom började garva som fan.

2008-03-03 18:33
Milan_509
Faktiskt bland de keffaste på länge.. :(

Själv minns jag att för ca 1 år sen sa en brud, "Min bror ser ut som dig, fast med muskler" - var väl inte sådär jättekul att höra!

2008-03-03 18:43
Hallå hur många inlägg ska skrivas innan någon kommenterar på att det står "smällkäft"? En käftsmäll kanske du mena..

2008-03-03 18:51
Maximum: Jag vet:)

2008-03-03 18:55
Jeffi P2.. låt säga att det inte var min line, men att den är så klockren att den tål att spridas..
And your fat friend, her nickname is Mini-van..
http://seanism.com/dlarea/?action=watch&id=120

2008-03-03 20:25
"Nej"
*smack*
My heart lives in my vagina.

2008-03-03 22:58
Hahahah mantis jag tänkte precis samma sak!
Förväntade mig att första posten skulle anmärka på det faktiskt.
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!

2008-03-04 12:28
Farmor: Du har ärvt mitt utseende Joanna!
Jag: :( :( :(
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.

2008-03-04 18:42
En moderator lovade att ändra tillbaka till smällkäft! Oroa er inte.

2008-03-04 19:14
   bra
work some magic
Skivsamlare

2008-03-04 19:19
Kommentaren "är det inte dyrt att se så billigt ut" resulterade i en tvättäkta bitchslap. Det var menat som ett skämt, men jag förtjänade det nog ändå.
fair enough..

2008-03-04 19:25
Jag hoppas att ni anmälde dessa utövare av fysisk våld efter denna s  k "käftsmäll".

2008-03-04 23:35
fyre: började han prata med handen då? O_o

//Ydebrinkarn - nu blev jag förrvirrad :P
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Producent

2008-03-05 01:43
omfg, vem tog bort mitt inlägg?
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Hangaround

2008-03-05 04:02
Detta var inte till mig, stod dock bredvid och fick mig ett gott skratt.

Johan samtalar om cycklar med oss:
Johan - Varför har herrcyklar en jävla stång i mitten medan damcycklar inte har det? Det är ju helt ologiskt, tjejer har ju ingen pung. Undrar vad fan dem tänkte med då dem gjorde så?
Micke bryter in med en lugn röst som övertygar - Alltså, jag tror det beror på att förr i tiden så hade alla tjejer kjolar. Så de tog bort stången så att den inte skulle åka upp.
Johan höjer rösten och avbryter direkt - Men vad fan, killar hade väll pungar förr i tiden också!

2008-03-05 04:32
sitter på  lektion och lyssnar på musik varav en snubbe säger med arg röst:
Kan du stänga av dne där musiken
Jag: kan du stänga av den där attityden
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet

2008-03-05 04:35
nu var det ju jag som "ägde" han men men
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet

2008-03-05 06:47
"du är den snällaste invandraren jag känner! alla andra är sånna svin"  ...tack?
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"

2008-03-05 09:50
När jag skickade en låt till en tjejkompis över msn.

Hon: "Fan va segt de går."
Jag: "Typ som din hjärna då :D"

Vi chattar inte så mkt längre.

damn
Karlsson, ska vi dunka på dem?
- Lillebror (tjackmonster)

2008-03-05 09:58
Jag skickade över min själ till en kompis via msn (MBMA - Småsaker):

Jag: Den där är bra, lyssna på texten!
Hon: Hahaha DEN SÖG!

Visst får hon tycka illa om min musik, men hon hade inte ens lyssnat (hon skrev att den sög direkt när hon fick den i princip). Det tog ganska hårt, gillar inte när folk inte ens försöker.
I tego arcana dei!

2008-03-05 12:13
star och tjafsar med en snubbe pa mitt jobb. gang pa gang har jag varit valdigt dryg och attitydig men han har aldrig kunnat komma tillbaks med nagot bra.

fram tills nu.

vi hade drygat oss ett tag, jag blev trott och sa " well well, aren't we cocky today"
varpa han svarar  "well well, aren't we lippy today"
I´m with stupid--->

2008-03-05 12:26
jag hade köpt en ny klänning som jag tyckte va jättefin som jag hade på mig när jag skulle träffa min mormor förra sommaren

min mormor: du ser ut som en städkärring i den där, såna hade vi förr i tiden när vi städade hos andra

tack mormor

2008-03-05 12:50
Gullis F26

haha ägd
Karlsson, ska vi dunka på dem?
- Lillebror (tjackmonster)

2008-03-05 15:52
Total ägd gullis..
work some magic

2008-03-05 15:55
mannen problemet med din kuk är att den växer innåt ..

ja innåt i din mamma
Survival of the fitest only the strong survive.

2008-03-05 17:05
"Jag pratar inte med nån som har mindre IQ än sin egen skostorlek!"
...

2008-03-05 17:30
Jag började bråka med en skitful, blond Sthlmsbrud på krogen i Vemdalen, jag sa något smart i stil med; - Vilket ovanligt högt hårfäste du har.

Sedan började hon att klösa mig och krossade mina glasögon, vilket jag förtjänade. Jävla fjantig man är.

2008-03-05 22:27
Jonka

. hahhahhahahhahahhahah . jag kan inte sluta skratta. haha fy fan vad roligt om jag hade sett det irl .
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.

2008-03-05 22:51
GreenApple P15 Det roligaste var att vakterna tog mitt parti helt utan att kolla vad som hade hänt. Sedan polisanmälde jag henne också, bara för att hon var så ful och äckligt överklassig.

2008-03-05 23:40
en unge på förskolan sa till mig idag att jag liknade andreas johnsson. fast med finnar..
schösst
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!

2008-03-05 23:50
läste om något mamma skämt

jag satt på ett lan och 2 av mina kompisar brukar alltid om någon säger t.ex jag är trött då säger någon din mamma är trött!! så satt vi där så säger martin fan min dator har hängt sig, john snabbt som fan din mamma har hängt sig! det blev ganska tyst men jag dog av skratt!!
Du är ett lat stycke mat!

2008-03-05 23:51
corpius hahah, fan va tråkigt om morsan hade gjort det på riktigt.

2008-03-05 23:56
kom på en till, 

kompis 1 drar med sig en tjej från krogen, kompis 2 får reda på detta, cyklar efter och stannar dem och skriker till kompis 1 VA FAN DU KAN JU INTE GÅ HEM MED HENNE OM HON BLIR AV MED ALLA SJUKDOMMAR GÅR HON NER 10KG! när tjejen står brevid! kompis 1 säger till tjejen jag ska nog gå nu!
Du är ett lat stycke mat!

2008-03-06 00:06
Jonka

"hahah, fan va tråkigt om morsan hade gjort det på riktigt."

Haha, skulle vilja se minen på han som sa det (John?) när telefonen ringer 5 minuter senare:

"Martin": *Svarar i telefonen, pratar lite och låter riktigt tagen/chockad för att sedan lägga på*
"John": Vem var det?
"Martin": Det var farsan, morsan är död...Hon har hängt sig i garderoben *börjar gråta*...
"John": *Minen jag vill se*
I tego arcana dei!

2008-03-06 07:53
Min sambo stod och tittade på mig när vi rökte och sa plötsligt "Fan, du ser ut som gollum! men det finns ju folk som tycker han är söt också"
har för övrigt 3000 exempel till egentligen, men försöker förtränga.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2008-03-06 08:12
vi hade gogodansare på jobbet, dom brukar vara hyfsat easy att småflirta lite med.
gick fram och latchade lite sa något i stil med fan va het du e
så säger hon ja, men titta på den här (slänger upp sin sko i mitt ansikte) det här e som din fejja. och drar vidare, den träffade inte så hårt men fan blev lite pisst off
oh no he didn´t!

2008-03-06 08:49
Loria: Du skulle kontrat med
"Och du som Frodo min kära..."
Det är fan värre än gollum...

2008-03-06 11:39
När jag inte hade rakat mig på ett tag och hade massa fläckar av hår i hela ansiktet så sa min pappa att jag såg ut som hans röv, eh...

2008-03-06 13:12
jag, till en kille på en fest: jag känner igen dig som fan
min tjejkompis (högt så att killen hör): det är för att det är han som är den fulare och sämre versionen av cribbe!