I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Det bästa man kan säga till någon?

Övrigt - Blandat

2008-03-03 12:14

Det bästa man kan säga till någon?

Jag har en liten undran.. Vad är det absolut snällaste/mest glädjande man kan säga till någon, bara spontant sådär. Det spelar ingen roll om det är ens vän, partner eller liknande. Vad är det bästa man kan säga till någon?

Själv gillar jag när någon säger att dem är mår bra med mig, eller att personen blir glad av att vara med mig. Fast det som satt sig bäst på minnet var nog ändå "En man som både kan ligga och laga mat, perfekt!"

Så, säg mig vad jag kan säga till en flicka för att glädja denna till max!

2008-03-03 12:22
min tjej sade till mig en gång "jag gillar dig mer än oboy" och jag blev överlycklig för den flickan är fullständigt skvatt galen i oboy.

2008-03-03 12:27
"om du hade vart en snubbe hade du lugnt kunnat vara min vän"
(”)_(”)_.-””-.,
´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara
( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18

2008-03-03 12:32
"på min lista över sakers värde kommer du högra än schäfferhundar"
(”)_(”)_.-””-.,

2008-03-03 12:39
Var något sånt här jag sa till en tjej på jobbet "bla bla bla, kvinna!" och hon blev lycklig.

2008-03-03 12:45
"jag kan lätt se dig laga mat till mig dom närmaste 20 åren"
(”)_(”)_.-””-.,

2008-03-03 12:45
"du är vackrare än elefantmannen, yngre än en mumie, smartare än en åsna och smalare än en valross, sen får du tolka det som du vill"  det funkade för rogert...anitra blev överlycklig

eller "du är ett ascoolt tidsfördriv, du är horan i mitt liv" återigen, funkade för jason
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-03 13:01
En gång till, pesso! Du har så mycket spännande att berätta.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath
A waste of breath the years behind
In balance with this life, this death

2008-03-03 13:05
Hmm den här tråden kan vara bra för mig, är inte så duktig på att ge komplimanger..

Jag blir glad av ganska mycket saker, sålänge det är positivt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-03 13:26
"man glömmer alltid bort att du är tjej" det var snällt menat och jag blev glad om än lite konfunderad

Moderator

2008-03-03 13:27
Det snällaste man kan säga till någon är väl individuellt. För mig är det snällaste någon kan säga när den verkligen ser hur jag är och säger att den uppskattar just de sakerna hos mig.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2008-03-03 14:16

Det hela beror förstås på vem som säger det.

Bland det som jag blivit mest glad att få höra var när jag sade upp mig från mitt jobb häromveckan, och chefens pappa, en av reklam-Sveriges gamla giganter; sade att det var mycket tråkigt eftersom jag var "en av få människor som faktiskt kan konversera". Det var lite "praise from Ceasar" över det. Som komplimang i sig är det ju inte så mycket värt kanske, men om han säger det, då betyder det verkligen någonting.

Annars är det ju alltid fantastiskt att få höra att man är älskad.

2008-03-03 14:21

En öl till kompis, sen är det nog...Det blev jag JÄTTE glad för..

jag kommer ihåg det som i förmiddags - jag minns den tiden
vill sluta grubbla men det är svårt när man är inne i det
sitter du i nätet tänker du säkert på spindeln i det

2008-03-03 14:30
när jag satt på bussen förra helgen och snackade på som vanligt var det en kille som vände sig om och sa "vart får du allt ifrån? du borde ställa dig på en scen och säga allt det där" .. då blev jag mäkta glad.
jag är discoverys ansikte utåt

2008-03-03 14:48
det lät sarkastiskt puls :)
Not a follower, so Twitter has never been an option.

2008-03-03 14:54
Min gamla chef sa en dag helt apropå ingenting att han tyckte jag hade en fantastiskt vacker röst, och så tyckte han att jag skulle satsa på att bli TV-hallåa.

Då blev jag lite gladiz.
Poet

2008-03-03 15:04
Som sagt, individuellt och beroende på vilken situation man är i.
At the gates of Eternity...

2008-03-03 15:55
Jag tycker mer om dig än om mina gamla skor, sade en f.d flickvän.
Det var ganska fint.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Poet

2008-03-03 15:59

Ibland får du mig att bli galen.

Kan ses på båda sätt!
What I said, yo!

2008-03-03 16:49
Du har ett väldigt stort huvud!

2008-03-03 17:10
Dina lår är som kycklinglår, aaah! Vill bara stycka dom och frysa in dom för att ta fram dom nästa jul och gnaga på dom! Du ser ut som en docka, vill spika upp dig på väggen och låta dig hänga där för alltid.

Det är den absolut konstigaste raggningsreplik jag någonsin hört. Men den funkade och jag blev rätt glad.

2008-03-03 17:25
Du har väldigt små bröst för att vara så fet .

finns säkert nån som blir glad av de :)
Sövermanland

2008-03-03 17:39
höööö P22
hahahahahahahh bäästa hitills!
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
Poet

2008-03-03 18:09

Jonka

Hahaha, min typ av raggningsreplik. Underbart att vara lite smått störd
och köra sådana.
What I said, yo!

2008-03-03 23:13
teambanan
shh! tyst! låt mig iallfall inbilla mig själv att det inte var det :)
jag är discoverys ansikte utåt

2008-03-03 23:26
En kamrat av det kvinnliga könet har alltid funnit det underhållande att kalla mitt könsorgan för "litet", sen råkade det bli så att vi hånglade och hon verkligen kände efter, då kom följande kommentar samma kväll på msn:

"Men det här är dåligt också...Nu kan jag ju inte säga att du har liten snopp längre :("

Lycka.
I tego arcana dei!

2008-03-04 02:29
"Jag skulle kunna dö för dig"

2008-03-04 02:53
en gammal legend from where I am. två ganska kända rappare är på efterfest och det finns två brudar på stället. den ena är jävligt snygg och den andra är jävligt ful. (brudarna alltså).
båda rapparna vill ju självklart ha den snygga så det blir en liten tävling..

en av rapparna ställer sig och kokar makaroner och när det är klart häller han upp det på en tallrik, tar en ketchup-flaska och gör ett hjärta med ett K i mitten. han går fram till den snygga bruden som heter Catta och säger "titta här" och flirtar lite. Catta säger "jag stavas med C, inte K" varpå rapparen säger "vem sa att det var till dig?".

senare sitter de båda rapparna på varsin sida om Catta och raggar intensivt.
den ena säger "Catta, jag skulle kunna ta en kula för dig" på det mest smöriga sätt.
Den andra rapparen säger direkt "Catta, jag skulle kunna skjuta honom för dig".

Hade jag varit brud hade jag fallit för den sista, det kan jag säga :)
Not a follower, so Twitter has never been an option.

2008-03-04 07:27
Jag gillar mest när chefer och viktiga personer säger att jag är som gjord för ett uppdrag eller utmärkt i nån roll osv osv. Sånt får mig att växa.
Komplimanger gällande mitt utseende gör mig endast glad om det är mina vänner som gör tummpen upp för en ny frisyr eller en ny outfit.
Killar får jobba lite hårdare än så.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2008-03-04 09:30

Jag minns inte riktigt men kommer ihåg att jag fick nån kommentar någon gång av nån jag inte kände speciellt bra men minns att jag blev sjukt glad o mådde jävligt bra av det.

När min flickvän säger "jag älskar dej" så känns det ganska "jaha..". Det är dom oväntade kommentarena som sätter sig och verkligen känns. De som man itne förväntat sig.

Jag är mer den typen som säger "din äckliga jävla sugga" fast på ett gulligt vis. Mitt fru och jag brukar kalla varandra hora, det är mysigt.

Jag säger inget!
Läkerol, makes people talk
shiet!