Finns det något hos dig själv som du är stolt över?
Alla vi har väl något som vi gjort/sagt, egenskap, förändring odyl som man är stolt över. Låt mig höra vad ni gjort som gett erat självförtroende en kick uppåt. Jag själv är stolt över att jag lyckats reda upp mitt liv såpass mycket att jag mer eller mindre klarat mig ur en depression. För mig känns det som jag har börjat om på nytt, jag har en egen lägenhet som jag kan inreda hur jag vill utan att någon kommer med invändningar som skulle få mig att ändra på hur det skall se ut. Jag kan klä mig hur som helst utan att någon säger något, kan komma hem när jag vill utan att ha någon svartsjuk vill leka frågesport. Eftersom jag mår bättre nu så märker jag även att mina hundar mår bättre. Mina vänner berättar åt mig att dom tycker jag har gjort en stor förändring hos mig själv än för 1 år sedan, enligt dom är jag gladare, roligare och mer omtänksam person. And I like it! Jag tycker personligen att jag har förändrats som person och är en mycket positivare och omtyckt person än vad jag var för 1 år sedan. Och jag har en pojkvän som ställer upp närsomhelst, jag har roligt med honom och han delar det mesta med mig såsom jag delar det mesta med honom. Det finns mycket om mig själv som jag är stolt över, men nu vill jag höra era berättelser!
"if you cant beat them, join them"
Man får väll be om att få gratulera då! ;) SAjälv säger jag inte hel fören jag klivit över bäcken. Jag drar upp tråden på nytt om några år.
åååh fan kan någon redigera mitt inlägg, jag ber om ursäkt, min dator har dyslexi.
jadu, finns inte mycket tror jag, slutade måla för ett tag sedan och bröt kontakten med alla som jag brukade måla med kanske, slutade samtidigt sno grejer, mognade till, satsat på fotografin och på skolan, folk tycker att jag har blivit tråkigare som person men det är oviktigt sålänge jag känner att jag mår bättre, vilket jag gör. Kommer kanske kunna tillföra en sånhär tråd mer om den skulle kommit upp om ett år, men men. Mitt liv ligger i en mellanperiod nu där det inte händer eller har skett någon större förändring på länge. Får väl passa på att gratulera dig iallafall! Fred ut.
...och det är det som är så fint med whoa!
som Mögelfar har även jag slutat måla och avslutat kontakten med de jag brukade måla med (vilket i stort sett var hela min umgängskrets) och istället har jag börjat umgås med människor jag kan vara helt mig själv med (inte bara min graffiti "identitet") och börjat prioritera mitt brädåkande och andra saker än målande. för första gången på många år kan jag lägga mina pengar på annat än böter och färg. jag har lyckats bryta mig fri och insett hur mycket jag missat .. filmer jag inte sett, fester jag inte gått på, kompisar jag missat, familj jag försummat .. plötsligt har jag insett att livet handlar mer än att kladda färg. och det känns bra!
jag är discoverys ansikte utåt
jag fortsätter fortfarande med hyss och de är jag stolt över
att jag inte rakat ut för mordförsök an i livet..(nastan)
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
Jag är stolt över mycket men kanske främst att jag tagit avstånd från människor som inte är bra för mig, relationer som bara tar energi och ger en ingenting. Och istället omge mig med människor som ger mig något.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag är inne på samma sak som Snara lite. Jag är stolt över att inte behöva beblanda mig bland folk som inte ger mig någonting, och över att jag kan avstå från sådana situationer utan att blinka. Jag är stolt över att ha kunnat skala min umgängeskrets med 90% och vara rikare än någonsin.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Saker jag är/gjort som jag är stolt över: Flyttade själv till en annan stad när jag var 15 och har klarat det galant trots att jag har fått fixa ekonomin själv samtidigt som jag pluggat. Bor idag med min sambo sen 2 år tillbaka i en jättefin tvåa i centrala Nyköping. Jag sjunger jäkligt bra! Jag tog studenten och var den första i min familj att göra det. Jag är en riktigt bra kompis! Jag säger vad jag tycker och låter inte folk trampa på mig. Det finns nog mycket mer, men det är svårt att komma på allt eftersom människor ofta döljer de gånger de tycker att dem gjort något bra. Jantelagen.
Har precis tagit steget ifrån alkoholen, inte för att jag har något större problem (än majoriteten av svenska 20-åringar) utan för att det bara känns rätt. Har på riktigt börjat engagera mig i min mors företag för en svältlön, men jag känner på riktigt att jag tillför en hel del och jag är motiverad, underbar känsla.
Tog level 1-60 på 5 dagar.
Vad roligt för er alla! :) Som magnolia_ F19 skrev, jag säger ifrån men jag brukar tänka på vad jag säger och när jag säger det. Har dragit ner litegrann på min frispråkighet.
"if you cant beat them, join them"
Producent
2008-03-03 12:31
jag är mångsidig, kreativ, bra på det jag gör och vill folk väl.. det tycker jag känns riktigt bra och får mig extra glad över att vara mig dagligen! och som snara så väljer jag bort folk som inte vill mig väl, cause what goes around comes around and I wanna do good and be treated that way!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
tagit mig igenom hela skolgången så dålig som den varit & blir första i familjen som tar studenten
Moderator
2008-03-03 14:12
Jag är en underbar medmänniska.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Jag har gjort en son, det är jag rätt stolt över. Tror inte att något kan överträffa den känslan. Jag är dessutom jävligt snygg.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Min extremt grymma musiksmak gör att många diggar mig.
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
Finns det något hos dig själv som du är stolt över? ...att jag är jag
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Att jag har stil och klass, den du!
413
Att jag är effektiv och alltid tar tag i saker som jag vill göra. Jag slutför mina projekt, och har tydliga målsättningar med det mesta jag gör. Jag har alltid följt mina egna vägar i livet och inte tagit alla "goda" råd eller tänkt 23000 gånger inför varje beslut jag tar. Sen tror jag att jag är rätt varm och snäll, och jag tänker mycket. Det är jag verkligen stolt över.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Jag är rätt stolt över min kropp som jag hållt på att bygga nu i 5år. Kan ju säga att jag är 190cm och har vägt 65kg. Jag väger nu 88kg och och det är endast muskelmassan som ökat.
Like hell yeah! Flock the seagulls on this mothafukka!
vet inte rigtit men alla säger att ja har skit bra humor :P
Jag är glad att jag började lira gitarr. Har haft en övergiven gitarr som stått och sett lessen ut i ett hörn. Har spelat sen september 07 och det flyter på som rinnande vatten. Hur kul som helst och jag och nåra polare har även börjat jamma ihop nu så det ser ljust ut på den fronten. Därför är jag nöjd med min tillvaro!
Venne, musiken lite kanske.. och sen typ att jag börjat tänkt på vad jag gör och hur jag behandlar folk, nu tänker jag två gånger på vad fan jag gör liksom, börjat skött skolan lite mer och blivit mer social. Sen för nån månad sen så skrev en kille till mig att han blev mobbad o grejer, då gick jag till hans skola och så peka han på vilka det var, så frågade jag en annan polare om det var sant att dem mobbade han och då svarade han ja, då gick jag iallafall fram till dem och sa åt dem o ställa sig på knä och be om ursäkt, sen dess har dem inte gjort något.. tror jag hjälpte hans skolgång lite iallafall , det e jag fan ganska stolt över :) det jag är mindre stolt över är väll att jag inte varit nykter en enda helg på väldigt väldigt länge. rolig tråd f.ö!
KOlaviL X48 Tog level 1-60 på 5 dagar. hahahahahah
att läsa det där efter alla seriösa grejer haha, tack
"I lay chicks like mother goose"