I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

något sjukt hände nyss..

Övrigt - Blandat

   

2008-02-28 06:03

något sjukt hände nyss..

Jag hade feber och var förkyld samtidigt som jag hade ont i ryggen så jag tog några strepsils och en värktablett.
Senare på natten för en halvtimme sedan vaknade jag och var heelt fuckedup. Jag rörde mig fett snabbt. Tex om jag skulle dricka vatten, sträckte jag mig efter glaset fett snabbt och drack upp det, förutom det kändes det som om övervåningen skulle vara nere istället, jag vet det är helt sjukt. Jag kunde tänka normalt, men jag rörde mig fett snabbt.
Det har blivit så här en gång förut när jag var sjuk och tog tabletter. Det känns helt galet, fattar inte ett skit. Ska ringa doktorn senare och fråga, men tänkte att någon på whoa kan kanske vet.
Förra gången det hände reagerade jag inte så mkt eftersom en kompis sa att min kropp säkert bara reagerade på att jag höll på att bli frisk.

Jag vet att det låter fett sjukt men jag är helt allvarlig.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.