Månförmörkelse inatt
Kl 04 inatt är det månförmörkelse. Går tydligen att se över hela Sverige. Håller på i 45 min
Ska ses !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2008-02-20 19:34
fresh
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Toastare
2008-02-20 19:41
får vi hoppas det är klart.. jag tror tyvärr att göteborg bjuder på moln.. ska ställa klockan
Jag skyller allt på Emma!
Vad är det som händer under en månförmörkelse ? Stod på wikipedia om att jorden, solen och månen står i en rak linje, men vad är det som är så speciellt ? Va även en bild på en röd/orange måne. Ska lätt checkas iaf
Tycker det varit månförmörkelse hela vintern, höhö
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hazn: Jorden hamnar i vägen för solens strålar =)
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Var precis ute och det var helt stjärnklart och vindstilla. Flög förbi ett flygplan och det hördes extremt klart. Kan inte bli bättre än vad det är just nu. Får hoppas det håller i sig.
Kommer man kunna se förmörkelsen om man bara kollar ut vid 04-tiden eller hur är det?
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Fan galet mulet uppe i skyn nu, hoppas det blir klarare på natten
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
askin så det blir total mörker eller?
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
jovana: Nej, månen blir rödaktid eftersom solens aura fortfarande reflekteras (antar det). Det var en månförmörkelse för ca 10 år sedan.. jag stannade upp och såg den då... inget jag rekomenderar=)
stannade uppe*
awesome tack för påminnelsen, jag hade glömt bort. man kan ju oftast knappt sova vid fullmåne så detta lär ju vara ännu mer späck.
Askin: Ja vafan. har man inge för sig dan efter så.. annars är jag mer fan av solförmörkelse^^
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
men fandå! bara för det så är det till och med dimma i stockholm (ringvägen iaf)...
Blir väl till att sätta alarmet på 04.00 och se det hela :) Men fortfarande, är det bara att kolla ut och skåda förmörkelsen eller?
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Yamo: Japp, så länge vädret tillåter det
Ingen ide att stanna uppe eller ställa klockan. Det ska svepa in storm över hela sverige efter tolvslaget.
Moderator
2008-02-20 21:30
Varför har jag ett jobb för?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Någon som vet hur väderrapporterna går angående vädret?
http://www.herrbitter.blogg.se/
Tombo: och en vecka gammalt...
Negative, negative. Our destination is Gaza.
hahaha
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
endevour en vecka? står det inte 2007? (:
- verlaat het lichaam en verlaat de mening -
Kan ingen ta en bild på månen åt mig inatt? :) Jag är för liten för att vara vaken så sent/tidigt.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Fett som fan, måste se det fan ;P
Gangsta Rap Made Me Do It!
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
med andra ord är det helt värt att sitta uppe
jag ska fota den :) ska sitta o fota månens gång också. den håller på i 51 minuter.
RekFoto
Hoppas kunna få lite schyssta bilder inatt, om bara vädret håller så bör det funka.
I dagsljus och utan stativ blir månen
så här tydlig med min kamera (bilden är 1:1). Vi får veta om 2 timmar hur det blir utan ljus alls :)
vad har du för zoom?
RekFoto
Det där är taget med ett TAMRON 70-300-objektiv (motsvarande 480mm i 35-format) rakt upp i luften på frihand :)
Mutha: vilken grym bild :) Om 45 minuter gäller det, kom igen nu molnen!
nä jag går och lägger mig nu denna jävla dimma över malmö lär ju inte försvinna :(
Jag e sjukt grym för jag hänger på whoa!
fan så jävla bra väder e det inte här =/ xD
No you!
ganska klart väder här men det är ju hus o skit i vägen så jag ser inte månen från nåt av fönstrena här hemma :( att gå ut är helt out of the question
"I lay chicks like mother goose"
Ska dra ut nu så får se om man ser nå cool.
man ser inget från norrort verkar det som
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
drar ut och kikar nu. brb
när ändå sitter vaken så ptja tog en sväng ut på balkongen men ingenting...för mkt lampor o dis att hela himlen är orange men have fun kids!
Det är inte hur viktig man är utan hur viktig man verkar
jo, moln moln moln överallt. Men antingen är det placebo eller så uppfattar jag himlen som något rödare nu..
molnen glänser helt klart av en orange nyans i göteborg just nu iaf.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
nyfiken som jag var gick jag upp kl 04 för att kolla in spektaklet. till min förvåning var området täckt av dimma i tjocklek vaniljkräm. helvete. nån som tog bild?
We call them winerbrods.
jag såg inte ett skit :( becksvart och molningt
då hade jag rätt haha suckers :P
klev också upp klockan 4. Fucking skitmoln
"KEJK sa det förbjudna! Tamejfan! KEJK är whoas Harry Potter, han som vågar nämna honom vid namn. Lord Voldemort!"
Toastare
2008-02-21 12:59
Kan trösta er med att det inte är långt mellan månförmörkelserna, nått år. Nästa partiella månförmörkelse är nån gång i augusti sa det på nyheterna.
Jag skyller allt på Emma!
Boo - men åh. vem orkar vänta? :p
We call them winerbrods.