I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

LÄSER NI dethär?

Övrigt - Blandat

   

2008-02-18 08:48

LÄSER NI dethär?

Blondinbella

Random utdrag: Journalister är bara människor med sitt egna bagage i sitt släp som jag definitivit tror påverkar deras sätt att skriva. Jag skulle gärna vilja veta i förväg om artikeln som jag läser är skriven av en höger eller vänster människa. För nej ren objektivitet finns inte, den som påstår det ljuger.

Där tror jag att vi bloggare kommer in. När vi läser om en nyhet men som vi kanske tycker är vinklad kan vi uttrycka det i våra egna bloggar utan att behöva vara så politiskt korrekta. Läsaren är ofta medveten om att personen är inne på en blogg och därför vet personen att den kanske inte den trovärdigaste källan, men hey är aftonbladet eller andra tidningar det? Nej.

Kenza

Hej!

Allt bra med er? Jag själv mår bara bra. Känns dock som att jag är på väg att bli sjuk, hostar hela tiden.. Får hoppas att det inte blir något värre än en förkylning.

Justja! Många av er undrade varför jag inte var med i Nyhetsmorgon på tv4 imorse eller vad det nu var.. Dom har ringt och tjatat, det har dom. Men jag har bestämt tackat nej. Varför? Dels av samma anledning som förra gången, jag känner mig helt enkelt inte redo för tv. Men också för att jag inte riktigt förstår varför jag ska sitta och diskutera bloggar i tv. Det finns så himla mycket viktigare saker att ta upp, och jag tycker verkligen inte att bloggvärlden är något viktigt ämne som det svenska folket bör informeras om. Jag tycker helt enkelt inte det. Så dom fick klara sig utan Sveriges största bloggare imorse, men det gick säkert bra ändå. =)

Nu ska jag ta & ladda upp lite bilder här i bloggen, från flygresan till Kanada. Kommer upp senare då!

Ha en bra dag, puss & kram ♥
______________________________________________

Detta är två av Sveriges största bloggar. Jag har följt dem i ungefär två veckor nu. Jag förstår inte! Läser ni det här? Varför läser man sånt? Istället för veckorevyn..?

http://tv4.se/klipp/277327.html
ur nyhetsmorgon

diskutera! Har de något ansvar inför sina läsare und so weiter!