I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vill sätta upp en vinyl på väggen, men hur $%&£@ gör man?

Övrigt - Blandat

   

2008-02-11 00:42

Vill sätta upp en vinyl på väggen, men hur $%&£@ gör man?

God afton.

Jag har kommit över en godbit, Pst/Q's album i LP-format, ospelad och inplastad. Är så pass glad över denna grej att jag måste fan bara ta och sätta upp den på väggen. Nu är frågan: Hur?

Jag har liksom ingen smärre lust att plocka fram min farsas spikpistol och dundra in den i väggen, faktum är att jag inte har någon lust att göra hål i den alls. Eltejp kommer inte på frågan. Inget klibb alls!

Kom då på en idé. Fotoram. Eller? Morsan säger att det kommer gå åt helvete eftersom vinylen är för tjock och kommer inte fungera att spänna åt på baksidan och resultera i att den spricker. Hennes vilda gissning alltså, vilken jag förlitar mig på (har liksom ingen lust att rulla till Bauhaus och tjacka en ram för 600kr om vinylen ändå för tjock för den).

Kom gärna med era tips. Det vore väldigt tacksamt.

Skulle det rent av finnas någon mirakellösning på problematiken i form av en vara på valfri svensk internetbutik så länka mig gärna dit.

Frid och fröjd. Midjehöjd.

</KL12>

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.