I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lloret de mar i februari/mars?

Övrigt - Blandat

2008-02-05 12:27

Lloret de mar i februari/mars?

Hej hej på er! ska åka till lloret de mar den 28 februari och undrar om det är vidare varmt där då, och något festande eller är det helt dött? Behöver lite peppning innan jag åker!

2008-02-05 12:29
Det är ju dit flickgrupper åker och super och knullar, lär finnas en och annan don juan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-05 12:31
Det gör det nog säkert, men nu åker vi med killar också, men du har aldrig varit där?

2008-02-05 12:35
jag har varit i calella vilket om jag inte misstar mig helt är jättenära. Och det var rätt nice, fula stränder dock tror jag. Var ett tag sen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-05 14:26

var 13 grader där idag. Kanske är lite kallt?

blanes är stationen innan http://www.weather.com/outlook/travel/businesstraveler/tenday/SPXX0137?from=search_10day

2008-02-05 15:02
Det är en turistort och säsongen är inte riktigt igång, varför åker ni nu?

Det är skitgrymt ställe på sommaren, om man är ute efter att ligga bakis på stranden under ett parasoll på dagarna, och vara laserfull på nätterna.. dock har det, precis som många andra ställen i spanien, blivit invaderat av engelsmän..