Snygga vita linnen - var?
Letar efter snygga, rätt basic, vita linnen. Inte "hela" axlar (ála basket) utan det ska vara axel-"band", men inte för smala såklart. Lagom är bäst. Tryck eller inte funkar bägge två, men det ska vara ogenomskinligt (ingen nätbrynja tack). varvarvar?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
H&M har rätt okej linnen. Annars kanske American Apparel har fina linnen. Tror dom hade en affär i Stockholm, om du nu bor där.
Would I shit you? You're my favourite turd.
Fel tråd förövrigt.
Would I shit you? You're my favourite turd.
Nej det var nog rätt tråd? H&Ms linnen blir deformerade efter ett par tvättar, inget att ha...
Finns ju ett Kläder Och Mode-forum. Jag gillar Vailents linnen som finns på Carlings.
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
På tal om linnen så letar jag efter långa, tighta linnen. Var finns dessa ?
al_ya: Aha oj? Hoppas nån moderator flyttar tråden då... Ska kolla upp Vailent!
jag har också blivit tipsad om carlings när jag snackade med nån brud om det här.. har dock ingen egen erfarenhet av deras grejer
Jag köppte nyligen 2 vita linnen som va helt okej! De var dock Calvinklein, men hade inte några synliga märken/texter och dom var inte överdrivet dyra.. dem köpptes på Stuk i Göteborg, fanns bara i 2-pack för 299:-
nyfiken är en snut..
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
om du känner nån som e i thailand be han gå in på tesco lotus och köpa.. 20 spänn för 3-pack, bästa vita linnen jag köpt...
vad är det med casual friday som tema? nåt "märke"? jobba på
Min bild är... för mycket naket kanske?
på sidan 5 längst ner till vänster.
HELSINGBORGS IF!
Åhlens, de är bäst. Håller formen i flera år också.
åhlens form är ju fucked från början. tiger of sweden är bra linne.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ett så kallat ghettolinne! har hört att åhlens är bra också
Levi's gjorde schyssta linnen för några år sen, de har säkert fortfarande kvar dem. Inget man riktigt slutar med.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Tack för alla tips! Har åhlens eget märke eller vad?
chep monday hade riktigt bra förra året för 150:-, vet ej om de finns kvar dock..
åhlens har egenproducerade linnen för 100 kr som dock inte e så jätte.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Carlings har riktigt schyssta ribbade linnen CK's växer i storlekar och förvandlas typ till en klänning efter ett tag. Köp small även om du är en stor kille American Apparel är alltid bra, fina retro-linnen
- : Swing Down Sweet Chariot And Let Me Ride : -
Åhlens är bra, men stora i storlekarna :(
Negative, negative. Our destination is Gaza.
stuclife.com
hiLL- stuck lifestyle & clothes
www.stucklife.com
hiLL- stuck lifestyle & clothes
Köp "wife beaters" från hanes eller fruit of the loom, lite white trash men dom är rätt cleana.
yessir!
finns det någon sida som säljer lite större och längre linnen som någon kan tippsa om? pz..
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
LRG har en nice modell i några olika basicfärger, kolla in den!
va?
H&Ms linnen är perfa! har inte hänt det minsta med mina linnen efter tvätt. tror att refused har tvättat liite för varmt.
säjer som många andra, carlings linnen e lät de bästa ja haft
att insidan räknas e bara en ursäkt för att va ful.
Dem collective har/har haft snygga linnen, ekoligoska & rättvisemärkta och grejer dessutom.
tyvärr är deras hemsida fruktansvärt dålig, men finns adresser till affärer som säljer deras kläder. bor du i en större stad finns det säkert i din stad
H&Ms linnen är skit. tappar passform och allt vad det heter direkt.Linne ska fan i mig gå att tvätta i både 40 och 60 grader utan att tappa formen. Det är fan inte cashmer vi snackar om här. American Appareal( som ett gäng redan har nämnt) eller planka.nus ridin dirty linne fett snyggt. Vita linen borde faktiskt inte vara svårt att få tag i om man orkar gå ner på stan och gå i mer än 2 butiker. Måste man ha allt serverat på ett silverfat nuförtiden? Jävla internet.
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
.... ja eftersom linnen är ju inte bomull som mycket annat, därför ska det tåla 60 grader hmmm....
Finns även i vitt!
www.marysoul.com