I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur går det med era nyårslöften?

Övrigt - Blandat

2008-01-30 11:10

Hur går det med era nyårslöften?

Så här långt gånget av det nya året brukar de flesta nyårslöften vara brutna.

hade ni några nyårslöften? Hur går det för er?

Själv hade jag inget nyårslöfte, men när jag skulle gå å köpa en dosa snus ett par dagar efter nyår blev jag förbannad på överpriset och slutade tvärt. Det var 4 veckor sedan and I'm still going strong! Det var lite kämpigt i början men det senaste har gått smärtfritt!

Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2008-01-30 11:23
Prostituerade går man väl inte och tänker på?

Jag har hållt mitt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-30 11:58
1 av 2 går bra...har inte träffat mitt ex så inget sex där å när det kommer till den andra så går det si så där ska ju fixa ett jobb....i det jag är utbildad i!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-30 12:19
Nyårslöften är skämt. Om man vill nånting så spelar det väl för fan ingen roll om det är nytt år eller inte? Bara att ta tag i skiten, typ som sluta röka.. om man verkligen ska försöka så slänger man paketet man har och försöker. Ge fan i att skjuta upp saker.

2008-01-30 14:17
Går ganska bra faktiskt. Hade egentligen inget speciellt nyårslöfte förutom att inte dricka läsk och äta godis på vardagar. Det har gott väldigt bra .)

Fast iofs om jag blir BJUDEN så säger jag inte nej, men jag köper inte godis eller läsk på vardagar längre. Skönt som fan
Live Hard, Die Young

2008-01-30 15:35

tänkte jag skulle supa mindre...

har nog bara varit full 2-3 gånger (nyårsafton ej medräknad) på 30 dagar. bra eller dåligt?

lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.

2008-01-30 15:54
jo men det går utmärkt. har lovat att börja tänka mer på miljön och följdaktligen slutat torktumla mina kläder, föna håret, samt börjat handla ekologiskt !sen har jag lovat mig själv att sluta strössla med mitt nummer och har fortfarande inte lämnat ut det till en enda en på krogen. och att gå ner tio kg till första juni kommer gå alldeles utmärkt.

2008-01-30 16:00
det har gått bättre än va ja trodde iaf...hade som nyårslöfte o dricka mer med måtta o inte bli stufull o minans en tredejedel av varjekväll o de har faktiskt gått rätt bra...har blitt för full en gång de här året :P
en död moderat är en bra moderat

2008-01-30 16:11
Det har gått bättre än väntat. .. har gått ner 5 kilo och (som resultat av detta kanske) fått ligga på regular basis. KÄNNS BRA ASSÅ.

2008-01-30 16:23
Skulle börja träna regelbundet vilket jag gjort, sprungit 3 mil i veckan på gym och nästa vecka är det dags att börja boxning. Har aldrig hållit något nyårslöfte innan. Fast det beror kanske mest på att jag glömmer bort dom, med flit kanske.

Sen skulle jag sluta supa upp mina pengar, det har dock gått mindre bra. MEN JAG JOBBAR PÅ DET
L'âge d'or était l'âge où l'or ne régnait pas

2008-01-30 16:26
Braaaa :)

2008-01-30 16:50
sluta snusa, de har gått fint!

2008-01-30 17:18
det går svin bra. gått upp 5 kilo, rejält träningsmotiverad, lagt av med nikotin&tobaks snus, kör onico.

inget av detta var egentligen något nyårslöfte utan det blev som det blev

2008-01-30 17:41
De gick sepedåligt. Bröt skiten förra veckan.