I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Otrogna Pojk/Flickvänner

Övrigt - Blandat

Moderator

2008-01-29 23:33

Otrogna Pojk/Flickvänner

Jag var tre veckor i thailand och då var min flickvän otrogen, Hade sex med en av mina kompisar. Jag älskade henne men jag kunde inte gå med dom tankarna om dagarna, Jag slängde henne..

Någon som har något förslag på att komma över henne? vill glömma henne helt men det är svårt.

och hur skulle ni göra om er "partner" skulle vara otrogen?

Följ mig på Twitter @MexxiInnuce

Och checka:http://www.innuce.nu

2008-01-29 23:38
schysst kompis! vad sa du till han då?

hur du ska komma över henne... hmm syrebrist har jag hört ska ge minnesförlust, hjärnskador oxå ioförsig.

bästa är att bryta helt, prata aldrig mer med henne, gör dig av med sådant som påminner om henne osv osv!
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor
Toastare

2008-01-29 23:39
jag förlåter inte otrohet...

lev ditt liv nu och tänk på dig själv... umgås med vänner och se till att ha kul.
Jag skyller allt på Emma!
Poet

2008-01-29 23:39

Co-sign på BountyBoo

At the gates of Eternity...
Moderator

2008-01-29 23:41
Användaren är inloggad pointdexter P7: Tror han flyttade härifrån efter. vet inte om han vågade vara kvar eller om han skulle flytta iallafall..

2008-01-29 23:43

MeXXi  ok, vad hade du gjort om han inte hade flyttat då?

2008-01-29 23:43
tråkigt att höra, det bästa sättet att komma över henne är att vara med polare & umgås, ha kul, och om du går i ngn sport så äre skitbra att du tränar mera, för då tänker du mindre på henne.
Gangsta Rap Made Me Do It!
Moderator

2008-01-29 23:44
Först skulle jag ge han en smäll på käften sen frågat om det var nödvändigt att göra så mot mig.. Om han hade käftat emot så hade jag nog slagit mera.

2008-01-29 23:46
går väl inte att göra så mycket förutom at vänta ut det är jag rädd.

om jag hade förlåtit otrohet eller ej beror på situationen, kan inte svara på det såhär hypotetiskt.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2008-01-29 23:47
Well done!

Om min partner var otrogen, så hade jag gjort samma sak. Finns ingen mening att vara i ett förhållande, om man vill vara med andra också.

Gör saker som får dig att tänka på annat, ta hand om dig själv, och när du saknar henne, så tänk på vad hon gjorde, och att hon faktiskt inte är värd det. Oavsett hur det tar slut är det alltid jobbigt att gå vidare om man älskar personen i fråga.

Toastare

2008-01-29 23:49
och din polare borde få sig en rejäl utskällning och sen förlora dig som vän...men älta det inte.
Moderator

2008-01-29 23:49
Användaren är inloggad conspicuous F20: Jaa, jag försöker med det där så gott som möjligt.. Men när jag tänker på va hon gjorde så mår jag bara dåligt och tänker "dög inte jag till"

2008-01-29 23:50
conspicuous F20 : Ingen mening nej, såtillvida man inte är en glad swinger =D

2008-01-29 23:50
MeXXi

fick du någon förklaring från henne efteråt? pratade ni om det eller var det bara tack och adjö direkt?
Moderator

2008-01-29 23:54
Användaren är inloggad Misery_chick

Jag fick ju reda på det på mail när jag var i thailand. det värsta var att hon hade varit det efter 1 vecka när jag var borta. Så förstörde 2 veckor totalt! Sen hade jag spelning någondag efter jag kom hem, 2-3 dagar rättare sagt. då var hon där.. Och då pratade vi och då tänkte jag ta tillbaka henne men gick inte:(

2008-01-29 23:55

MeXXi

Det handlar aldrig om att man inte duger!
Du kanske inte "dög" åt just henne, du kanske inte passade alla hennes önskemål hur en pojkvän skulle vara, även om hon passade dina.

Men det finns inget som säger att du inte duger åt minst ett dussin tjejer till!

pointdexter

Är man en glad swinger kan man också vara otrogen, så länge ens partner inte vet vad man har haft för fuffens för sig. Swingers går väl på ett eller annat sätt ut på att man har partnerbyte, och sex med andra, men att båda två är helt införstådda med detta.

Går man bakom ryggen är det lik förbannat otrohet ändå, oavsett om man på lördagar bytar.

du ska försöka ha sex med så många nya tjejjer som möjligt! För att du kommer inse att hon inte var så speciell eller bra i sängen för den delen heller!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

du tänkte ta tillbaka henne men ångrade dig?

2008-01-29 23:57
Han tycker otrohet är ngt stort. Även jag så jag tror det bästa är att glömma henne. Mitt tips titta lite uppåt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2008-01-29 23:58
Användaren är inloggad Lebanner P22: HAHAHHAHA bästa idag;) Nejdå men det skulle fan vara något.

Användaren är inloggad Misery_chick: Mm precis. 

2008-01-30 00:00
är jag den enda här som inte ser otrohet som det definitiva slutet?

2008-01-30 00:00
Dög inte till? Njae, snarare att hon inte var ärlig mot dig och hookade med första bästa. Inte värt att älta över. Du gjorde det rätta som "slängde henne", även om det uttrycket inte är så jävla hett.
•pave paradise•

2008-01-30 00:01
Att vara med dina vänner var väl det sämsta tipset man kunde ge dig med tanke på vad för vänner du har :=)

Jag hoppades du var otrogen precis när ni vart ihop så du kunde spela det kortet med att det var du som fuckade runt först. Viktigt det där.

Sen så är definitivt det lättaste sättet att komma över en tjej att hålla sig grymt sysselsatt. Gör saker du aldrig hade tid med tidigare så är det lugnt fan,du är ung och du har hela livet framför dig.

2008-01-30 00:02

"Jag hoppades du var otrogen precis när ni vart ihop så du kunde spela det kortet med att det var du som fuckade runt först. Viktigt det där."

wow. det ultimata fjortistipset.

2008-01-30 00:03
Misery_chick

Otrohet betyder inte alltid ett definitivt slut för mig, men om min pojkvän har sex med någon annan så har det gått för långt. Beroende på omständigheterna kan en kyss eventuellt förlåtas, men inte mer.

Moderator

2008-01-30 00:04
Ihabia: Skrev bara något så blev "slängde" hehe

Gynophosis: Njaa, alltså det var en vän som jag inte stog så nära. Har ju min bättre.

2008-01-30 00:04
Misery Chick:

Det är definitivt inte ett populärt tips bland er mogna moraltanter men definitivt något som säkert skulle göra så folk skulle mått bättre om de tog till sig det.

2008-01-30 00:05
I'm with conspicuous on this one. Kyss kan man förlåta, eventuellt. Men har det gått så långt att ens pojk/flickvän har sex med en annan så har det gått alltför långt.
•pave paradise•
Poet

2008-01-30 00:05
Gynophosis: Så två fel blir ett rätt?

2008-01-30 00:06
conspicuous F20

för mig så kan en kyss i vissa fall vara värre än sex, beror helt på omständigheterna.

Gynophosis P21

hur får du in moral i det hela?
Poet

2008-01-30 00:06

Ihabia & Conspicious: Handlar egentligen inte om att kunna förlåta eller inte. Jag hade förmodligen med tiden kunnat förlåta min partner för att ha haft sex med någon annan. Frågan är om jag någonsin kommer kunna lita på henne igen?

Moderator

2008-01-30 00:08
hon hade sex med honom,.

Poet

2008-01-30 00:09
MeXXi: Vi vet, du har förklarat det i första inlägget. Sex eller inget sex, otrohet är fortfarande otrohet.

MeXXi

ja det gjorde du klart i ditt första inlägg.

BC99:

Har inte med rätt och fel att göra. Sen så vem har sagt att otrohet är fel? Visst många anser att otrohet är fel men ändå är det många som gillar att utöva den sporten. Folk nuförtiden överskattar kraften i ett förhållande och litar för mycket på sin "kärlek". För de flesta så kommer det inte fungera tyvärr.

Men jag ser gärna att inte diskutera detta mer då jag vet att min åsikt inte kommer uppskattas bland folket här på whoa.

Så jag önskar trådskaparen lycka till med att hitta en ny kärlek ;)

BC99:

Varför är man ihop med någon man inte litar på? Du kan förlåta, men till vilken mening?
•pave paradise•
Moderator

2008-01-30 00:10
ah juste, glömde(A)

Toastare

2008-01-30 00:11
BC99, håller med.. det handlar om tillit. Och dessutom är man ju otrogen av en anledning är man inte man/kvinna att kunna ta itu med ett problem utan måste vara otrogen.. eller inte kan göra slut utan måste göra det genom att vara otrogen så är man inte värd mycket i mina ögon.
Toastare

2008-01-30 00:12
lhabia, man förlåter folk för sin egen del.. inte för deras. Och bara för att man förlåter någon betyder inte det att man tar tillbaka personen. Men man måste kunna förlåta för att gå vidare..och då menar jag inte glömma.
Poet

2008-01-30 00:13
Gyno: Så du säger att man ska vara otrogen för att kunna ha det som ett trumfkort för regniga dagar? Märkligaste argumentet jag sett på länge. Sen vad gränsen för otrohet är, bestämmer varje par själva.

Ihabia: Exakt. Att förlåta någon och sen kunna lita en person är helt två olika saker, det verkar vara ni som rör ihop till samma sak.

2008-01-30 00:14
BountyBoo:

Du missade vad jag menade. Du kan förlåta hur mycket du än vill, men tilliten är krossad, eller hur? Och då är det ingen större mening med att vara ihop med den personen ändå.
•pave paradise•

2008-01-30 00:14
BC99:

De, inte jag ;)
•pave paradise•

2008-01-30 00:15
Jag pratade om förlåta as in vara så pass lugn med grejen att jag inte skaffa en voodoo-docka och vill klösa ögonen ur personen.
Inte förlåta som i att jag bygger vidare på relationen till personen.

Poet

2008-01-30 00:16
Ihabia: Naw bro, we get the point. Men det är det jag (vet inte om Bounty menar samma som jag nu) jag syftar på. Du säger ju att du kan förlåta en kyss, men vad har förlåtelse med saken att göra när det är som jag, Bounty och du hehe, säger att det har med tillit att göra?

2008-01-30 00:16
conspicuous F20

Eller så var hon kåt?  Att sitta och överanalysera varför hon gjort det måste ju vara knas. Bättre att fråga henne då, inte ens fantasin sätter stop för vad man tänker i sånnahär situationer.

Mexxi

Precis som Gynophosis säger, håll dig sysselsatt.. vilket är rätt svårt att göra hela tiden. Men en sån här grej kommer och ska göra ont ett tag.

BC99

Rätta mig om jag har fel, men om man tar det så långt till att förlåta sin hjärtevän då hon/han gjort något dylikt ska man nog kunna känna att man kan lite på personen ifråga. Lite dumt att förlåta annars.
Poet

2008-01-30 00:17
Ihabia & Consipuous: Ok, då har vi rett ut att ni inte tar någon tillbaks, men ni kan ändå förlåta personen. Samma som jag menade alltså... typ

:S

2008-01-30 00:18
Haha, ibland kan man säga samma sak på många olika sätt :)

2008-01-30 00:19
Du kan ju se det såhär

nästa snubbe som blir ihop med henne kommer säkert också råka ut för otrohet, jag tror att har man vart det en gång är man inte rädd att göra det fler

Så var inte ledsen om hon hittar någon ny eller så, tänk bara att du förtjänar bättre

BC99:

Jag och Conspicuous visste redan att vi höll med om detta, det var du som gled in och pajade allt, haha :P
•pave paradise•

Sånt är så jäkla jobbigt, det kommer ta tid, men ha tålamod. Ha kul, humm jag vet inte hitta något som du brinner för lägg din tid på det.

Jag hade grymt svårt, men jag tänkte på alla negativa saker med han, vad han gjorde mot mig sådant som jag borde tänkt eller lagt märke till då, men märkte när det var över. I varje fall det var lätt nä ja upptäckte de sakerna det hjälpte mig att gå vidare det slutade jue med att jag hatade honom som fan, sen bestämde jag att säga allt jag kände någon dag jag sa allt ja kände alla smärtor hur dåligt han fick mig att känna och framför allt hur mycket jag hatade honom, tror nog jag sa saker jag inte ens menade som att jag hoppas han får ett helvetisk liv eller nått, men efter det, jag säger bara vilken jävla BEFRIELSE det är för då kunde jag gå vidare. Jag trodde att jag tyckte det var okej det som hade hänt att jag förstod det att det var mitt fel att han var otrogen, så jag liksom var förstående hela tiden och försökte få det att fungera men det fick inte....jag mådde dåligt som fan..

Så tänkt på det om du har nå agg mot henne något oklart ... några fundering säg det ta reda på det och sen bara släppa, för helt ärligt det är så jäkla svårt att få ett relation att fungera efter otrohet...

2008-01-30 00:20
MR-J P19

du tror på "en gång otrogen alltid otrogen" med andra ord?