I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hjälp. Matroser!

Övrigt - Blandat

2008-01-27 16:51

Hjälp. Matroser!

Tja, jag undrar om det finns någon som jobbar som matros osv, jag skiter i era kompisars kusins farbror. ni ska själva ha upplevt att jobba på en båt. vad gick ni för inriktning på gymnasiet. och hur fixar man snabbast en utbildning?

så ge mig lite information som behövs.

Nån galen tjej bankade på min dörr hela natten inatt så till slut fick jag släppa ut henne.

2008-01-27 16:54
menar du inom det militära?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2008-01-27 16:56
Misery_chick    . nej, lumpen är inte ens något förslag för mig. leka krig i skogen osv... nu menar jag mera yrkesmässigt sjökort osv navigering är skitsamma att lära sig om man inte ska bli styrman `??
Nån galen tjej bankade på min dörr hela natten inatt så till slut fick jag släppa ut henne.
Toastare

2008-01-27 16:57
här är på gymnasienivå

http://www.ams.se/go.aspx?c=150029

här är vuxenutbildningar

http://www.ams.se/go.aspx?c=150028

du får rensa själv, för det är allt inom sjöfart, båt, och hav.
Jag skyller allt på Emma!
Toastare

2008-01-27 16:58
fan gick inte att länka...

på den första söker du på sjö och båt på utbildningsområde och på den andra väljer du "transport" och sen "sjöfart"

2008-01-27 16:59
BountyBoo F28    jag kan inte gå genom arbesförmedlingen, det är grejjen. varit där vid 2 olika tillfällen och dom skrattar och säjer att jag ska påbörja en 3års gratis utbildning innan osv massa tomt skitsnack från horungarna.
Toastare

2008-01-27 17:02
du ska inte gå genom arbetsförmedlingen? det där är länkar till utbildningar, det är bara att arbetsförmedlingen informerar om att de finns och har utbildningar samlade..
sen är det ju fristående skolor du ska kontakta...

hur gammal är du?

2008-01-27 18:48