Roliga jobb?
Känner mig motiverad till att börja titta efter nytt jobb. I nuläget jobbar jag på IKEA vilket jag visserligen trivs rätt bra med, men ändå. Har du jobbat/jobbar med något jobb som du verkligen kände var soft och roligt? Saken är den att jag håller gärna på med saker vid sidan av jobbet, men blir ofta sjukt trött när jag kommer hem, därför ligger nästan prio på soft jobb framför roligt jobb :) Fast givetvis gärna både och! Så? Har du något tips? Har spånat lite på någon form av leveransgubbe, gillar att köra bil och sånnt nämnligen! Hit me! Disskutera gärna!
www.erikbergstrom.se
köra fruktbil o leverera fruktkorgar till företag.. dom ser alltid så glada ut
jobba i skivbutik. det var fan extas.
We call them winerbrods.
skunkafied F26 verkligen rätt tid och rätt bransch.. :P
pratglad X20 vad har du för intressen då? intresserelaterade jobb är ju alltid dom bästa..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
skaffa dig en utbildning så har du väldigt mycket mer att välja på.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Stå i kallskänk i ett lite störrekök.. Jävla skön stämning.. (nästan storkök) men ändå inte..
be the change
Fan, bli bagare. De e hur soft som helst. Nackdelarna e bara att man jobbar om natten/ tidig morgon. Men görbra jobb om man kan jobba dom tiderna. :)
prefix for death.
JackVegas- P21 Haha, kallkök är ju alltid roligt. Kan även säga att kallkök på en kvälls restaurang är roligare. Mera pyssel med för- och efterrätter. Jag kan säga att jobba med barn alltid är kul. Barn i lite högre ålder. Skön start efter att ha gått i skolan själv. Snacka med tonåringar om deras problem, och vara någon slags stöd. Så jag rekommenderar "Barn och fritid jobb". Man lär sig mycket om dem, och sig själv. Samt en helt okej lön. Försök att få en fot med i en skola någonstans, så brukar dem be en om mera jobb när det behövs. Du behöver ju inte utbliding för att vara vikarie. Men sen håller jag med Simba . Vad tycker du är kul?
Love Music And Dance
Som alla skriver handlar ju definitivt om vad man gillar att pyssla med, såklart. Antagligen finns det någon som aldrig skulle vilja göra mitt jobb, precis som om jag aldrig skulle ens kunna tänka mig i min vildaste fantasi att t.ex. jobba som servitör, köra lastbil, lägga asfalt, sitta i kassa osv. osv. - det är helt enkelt inte min grej. Jag gillar att jobba mot tighta deadlines, måste kunna acceptera snabba vändningar och kunna improvisera genom att ta snabba och avgörande beslut. Tycker om att se spjutspetsteknologi före många andra, även att ta del och nyttja den. Fast, det är klart. Ibland när det är som värst, och man inser att man inte blir ledig denna helgen heller - då drömmer jag mig ibland bort till att jag var trädgårdsmästare eller något annat rofyllt utan något större ansvar. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poolskötare är la rätt okej annars? ( Typ 50miljoners villorna i usa =P ) Hahaa
be the change
Jaspilot verkar rätt kul efter att ha tittat på 5ans dokumentärserie. Någon sa bilbudförare? Neeej det är tungt som fan, det är inte bra att sitta o köra långa sträckor heller för ryggen och om något så blev jag trött av det!
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor
cnc-operatör verkar jävligt soft, om det är kul vet jag inte .
www.skurkarobanditer.se
vad är det macaan?
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor
pratglad: om du gillar att köra bil så sök jobb på postens transport. softjobb!
Jag betvivlar skarpt att poolskötare får se så mycket action som filmens värld påstår ...såvida man inte heter José, är 21, har kropp som Brad Pitt och inte kan något annat språk än spanska. Å andra sidan är det nog inte lika kul när man sedan är 40+, fortfarande heter José ...och fortfarande rensar pooler. ;)
rivare bästa jobbet man kan ha fast man börjar sjukt tidigt
blir det här bra??
Jobba på atroposofiksa boenden e fett soft... iaf där jag jobbade =) mycke chillande.. och man lär sig skit mycket och har kul med dom andra medarbetarna.. mycket fika and shiet =P
WoooP!
Förskola är kul som fan om man gillar barn dvs.
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Jag trodde att det skulle vara jättekul och relativt lugnt att jobba i en affär, testade det.. det suger. Såatt du vet
BRÅNX - ONSDAGAR, SMÅLANDS NATION
Jag skulle vilja jobba som fritidsledare, bara softa på eftermiddagrna med barn i åldern 6-11 år. Synd att jag hoppa av barn & fritid då, jag vet.
work some magic
pointdexter: med dator programerar man bearbetningsmaskiner (tex. fräsar) som används inom industri arbete. ser ut som dom sitter och chillar väldigt mycket.
www.skurkarobanditer.se
Några rätt roliga förslag! Som sagt, jag har inte tänkt på någon speciell inriktning, jag vet ju vad jag tycker är kul, saker som jag provat. Däremot är det svårt att svara på vad man tycker är roligt av det man inte provat på.
LOKA F18 Ja då vet jag, jobbar ju på ikea så har iiingen som helst erfarenhet av det :)
ZYKO P19 Har funderat lite på det! Något du jobbat med? ge mig mer info isf ;)
www.erikbergstrom.se
Att jobba på arlanda slår allt.
FÖRORT
Daviden! Frun är ju ALLTID otrogen med poolskötarn, så det är antagligen en fräsh kändis.. Så det äre faan värt.... :D hahaha
be the change
I de tankebanorna är brevbärare och tennistränare också schyssta jobb.
Hahaha, tennistränare...
be the change
Mitt bästa jobb: SATS- för mig är träning en livs-stil och att få jobba i den miljön var grymt häftigt